XXL Nutrition

Wat is nou echt een goed krachtstation?

newwr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
91kg
Hallo allemaal,

Na ongeveer 3 jaar in een sportschool getraind te hebben, wil ik thuis gaan trainen. Dit omdat dit beter met mijn prive leven te combineren is. Nu ben ik aan het denken om een ''krachtstation'' Nu heb ik wel gegoogled natuurlijk, maar heeft er hier iemand ervaring mee? Ze zijn behoorlijk prijzig, dat weet ik! Maar zijn er mensen die mij een bepaald merk aanraden? Ik wil er van alles op kunnen trainen. Van borst tot armen en benen tot rug.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen:)

Groetjes, en vast bedankt!!!

ah joh voor 3000 euro heb je alles toch..apparaat van 1500 multi multi multi
powerrack van........euro
hoop klein spul
ik heb helaas maar een grote vochtige schuur als garage anders had ik dit ook gedaan..nu zou het zonde want gaat toch roesten daar

of 2 de hands kopen

of als je teveel ruimte hebt..complete inrichting uit failliesement kopen

Laatst bewerkt:
Powerrack met pullysysteem, daarnaast natuurlijk een bankje, wat schijven en nog een aantal dumbbells. Om het nog verder uit te breiden kun je een pullupbar en dipbars kopen.

Heb zelf alles van barbarian staan, echt top kwaliteit.

Je zou bijvoorbeeld aan deze set kunnen denken:

http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---145kg-Halterset.html

Voor 1000 heb je idd wel een gruwelijke set die daar aangeboden word.

mijn homegym

heb hem deze week in elkaar geknutselt,en ben er erg blij mee.
voorheen altijd van die gammele goedkope rommel,dit is echte shit,een echte aanrader.

home 009.jpg

Ziet er goed uit man, hoe traint het zo? :thumbs:

ja super ben er een tijdje tussenuit geweest dus weer rustig aan beginnen,het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, echter ik zoek een Krachtstation waar van alles op en aan zit. een halter heb ik al';) Maar wat is nou een goed en betrouwbaar merk?

iets zoals deze apparaten dus';) http://www.fitness-expert.nl/-c-17.html

Groetjes

Bedankt voor de reacties, echter ik zoek een Krachtstation waar van alles op en aan zit. een halter heb ik al';) Maar wat is nou een goed en betrouwbaar merk?

iets zoals deze apparaten dus';) http://www.fitness-expert.nl/-c-17.html

Groetjes
Een powerrack zoals de jongens hier aanraden is alles wat je nodig hebt in combinatie met een barbell en een degelijke bench. Evt. losse verstelbare dumbbell's erbij en je kunt gaan.

Wat jij wilt is rommel waar je enkele oefeningen op kunt doen die weinig nut hebben. Lees je in op het forum doormiddel van de sticky's en beslis dan wat je wilt.

Je kunt ook [Link niet meer beschikbaar] een kijkje nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Nah, troep lijkt me erg sterk. Denk dat het er aan ligt wat je wilt bereiken. Ik hoef niet super gespierd te worden. Moet m,n spieren om medische redenen sterk houden! Dus een apparaat als ik bedoel heeft voor mij dus wel degelijk nut. in principe zie je ze in de sportscholen ook;)
Maar dan moet ik blijkbaar niet hier zijn;) bedankt voor alle tips in ieder geval.

Groetjes.

Zoals hier al gezegd wordt, powerrack en een paar extra's is alles wat je nodig hebt. Het kost alleen wat meer moeite (bekend worden met bepaalde oefeningen ed.) maar het rendement is 10x hoger dan dat je één beweging op zo'n apparaat gaat maken.

Nah, troep lijkt me erg sterk. Denk dat het er aan ligt wat je wilt bereiken. Ik hoef niet super gespierd te worden. Moet m,n spieren om medische redenen sterk houden! Dus een apparaat als ik bedoel heeft voor mij dus wel degelijk nut. in principe zie je ze in de sportscholen ook;)
Maar dan moet ik blijkbaar niet hier zijn;) bedankt voor alle tips in ieder geval.

Groetjes.
Ik denk idd dat je hier dan verkeerd zit. Aangezien je ook niks wil aannemen;)

Succes!

Groetjes.
Ok mang.

Dan kun je beter geen powerrack kopen, want als je daarmee 1x getraind hebt ben je meteen super gespierd, oppassen dus!

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

heb hem deze week in elkaar geknutselt,en ben er erg blij mee.
voorheen altijd van die gammele goedkope rommel,dit is echte shit,een echte aanrader.
Wat een brute set kerel! Als ik het geld en de ruimte had zou ik het wel weten. :p

Epic waste of money.

Neem dan die van Powertec, dan koop je tenminste nog kwaliteit.

Nee klopt, dat maak ik uit jouw antwoorden op.

Koop dan maar zo'n machine als je wilt. Het is tenslotte jouw keuze. Wij hebben je onze mening duidelijk gemaakt

Terug
Naar boven