Een vriend van mij zei dat dat bulken eigenlik grote zever is en daj je zo ook spieren aanzet, natuurlijk wel niet als je rondloopt met een sixpack maar als je buik bedekt is met een laagje.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vriend van mij zei dat dat bulken eigenlik grote zever is en daj je zo ook spieren aanzet, natuurlijk wel niet als je rondloopt met een sixpack maar als je buik bedekt is met een laagje.Big Mo zei:Je kan minstens zo goed spiermassa aanzetten terwijl je je vet% niet hoger dan 8% laat komen. Alles draait om het onder controle houden van je insuline.
Is dat zoSantino88 zei:Een vriend van mij zei dat dat bulken eigenlik grote zever is en daj je zo ook spieren aanzet, natuurlijk wel niet als je rondloopt met een sixpack maar als je buik bedekt is met een laagje.

Baz78 zei:Dat vroeg ik mij dus ook af: kan je beter eerst metabolisme verhogen, en cardiotraining doen om je vetpercentage omlaag te krijgen, vervolgens massa gaan kweken? Of kan je ook met een beginnend buikje direct beginnen, en zal het vet verdwijnen/omgezet worden in mager spierweefsel?
Ik weet het, niet iedereen is hetzelfde, maar als vuistregel...
Volgens mij verwar je 1 en ander.Santino88 zei:Een vriend van mij zei dat dat bulken eigenlik grote zever is en daj je zo ook spieren aanzet, natuurlijk wel niet als je rondloopt met een sixpack maar als je buik bedekt is met een laagje.