Fitness Seller

Wat is T3-T4-T5?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand toevallig hier ervaring met T5 en of T6?

is t6 eca met nog yohimbine toegevoegd? ben niet zo thuis in die half-underground supplementen terminologie :p

als je ervaringen of meer informatie wilt over T5: zoek naar ephedrine,caffeine (en soms aspirine) ook wel EC/ECA stack genoemd. Wordt vrij veel gebruikt.

yohimbine voegt niet veel toe tenzij je al vrij lean bent, lyle mcdonald heeft hier een heel boek over geschreven: http://www.bodyrecomposition.com/the-stubborn-fat-solution/ is niet gratis though.

Ik denk dat ik voor nu wel gnoeg weet over de T's. Bedankt voor de reacties!

is t6 eca met nog yohimbine toegevoegd? ben niet zo thuis in die half-underground supplementen terminologie :p

als je ervaringen of meer informatie wilt over T5: zoek naar ephedrine,caffeine (en soms aspirine) ook wel EC/ECA stack genoemd. Wordt vrij veel gebruikt.

yohimbine voegt niet veel toe tenzij je al vrij lean bent, lyle mcdonald heeft hier een heel boek over geschreven: http://www.bodyrecomposition.com/the-stubborn-fat-solution/ is niet gratis though.
Zal even google thanks!

Wel vaker een eca stack genomen, vindt het prettiger dan clen. Verder redelijk overeenkomende sides. Maar bovenal onderdrukt het de honger prima.

Je hebt wel het zenuwachtige opgejaagde gevoel van eca stack, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Clen zou ik niet aan beginnen, slechte ervaring mee. Vooral de spierkrampen tijdens je training is echt niet fijn.

Klamme handen, opgejaagd gevoel en als ik het op een lege maag pakte kon ik me wel eens wat zwak voelen. Gelukkig went je lichaam er binnen enkele dagen aan. Een on/off protocol is dan ook beter.

Klamme handen, opgejaagd gevoel en als ik het op een lege maag pakte kon ik me wel eens wat zwak voelen. Gelukkig went je lichaam er binnen enkele dagen aan. Een on/off protocol is dan ook beter.
oo okee okee, valt er ook een aan te raden dosering te nemen? 1 elke dag of om de zo veel dagen?

Als je de real deal hebt werkt t3/4/5/6 en clen allemaal. Echter moet je niet denken dat het een wereld van verschil zal brengen. Goed dieet is nog steeds van het grootste belang!

oo okee okee, valt er ook een aan te raden dosering te nemen? 1 elke dag of om de zo veel dagen?
Het is alweer even geleden maar volgens mij nam ik 1 cap in de ochtend op ma, di, do, vr voor een week of 3. Dan twee weken niks en daarna weer 3 weken ECA. Als je goede hebt is 1 cap voldoende.

Het is alweer even geleden maar volgens mij nam ik 1 cap in de ochtend op ma, di, do, vr voor een week of 3. Dan twee weken niks en daarna weer 3 weken ECA. Als je goede hebt is 1 cap voldoende.
je nam het alleen op je trainings dagen neem ik aan, of lag het er meer aan wanneer je zelf dacht dat je het nodig had.

Ik pakte het alleen op trainingsdagen ja, ook om de tolerantie opbouw wat in te perken.
okee, dan weet ik denk ik voor nu wel genoeg. Zal nog wat meer kennis opbouwen voordat ik er zelf over na ga denken om het te gebruiken. Ben normaal geen voorstander van fatburners. Ik geloof in goede voeding :D maar als mensen zeggen dat het echt werkt wil ik het wellis over wegen om het te proberen. Thx voor de info

okee, dan weet ik denk ik voor nu wel genoeg. Zal nog wat meer kennis opbouwen voordat ik er zelf over na ga denken om het te gebruiken. Ben normaal geen voorstander van fatburners. Ik geloof in goede voeding :D maar als mensen zeggen dat het echt werkt wil ik het wellis over wegen om het te proberen. Thx voor de info
'echt' werken is een groot woord .. het is je voeding die het hem doet

Dan zou ik het lekker niet nemen!
Voel me erna meestal niet heel lekker. En na een week nemen al helemaal niet.

Het zit me vaak ook echt wel in de weg tijdens werk Ofzo.
Alleen tijdens trainen vlieg je door de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven