MuscleMeat

Wat is T3-T4-T5?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik neem al tijden t5 als pwo (1 cap) werkt nog steeds iedere dag. Maar neem dan ook geen andere stims overdag alleen koffie op m'n werk maar dat is geen koffie te noemen.

Heb enkel EC stack genomen en dit heeft me wel goed geholpen. Enige sides waren dat ik overmatig zweette en wat warmer, meer niet.
Hongergevoel werd in de eerste week hard onderdrukt maar daarna valt het mee. ALs je wil eten gaat het wel, de eerste week amper gegeten en vooral shakes :') Ook als ik de efi na 14-15u innam sliep ik niet. Toen ik er mee stopte wel enkele dagen 'recup' nodig gehad. Lichaam was wel leeg maar was wel enkel procenten gezakt. Deed week of 5-6 en enkel op weekdagen. Eerste twee weken 1 pil, dan 2 weken 2 en dan nog tijdje 3. Weet wel dat dat achterlijk hoog was maar alles ging nog goed :)
En qua voeding wekelijks tekort van 3500 kcal? Gewoon uit interesse :p

En qua voeding wekelijks tekort van 3500 kcal? Gewoon uit interesse :p
Denk de eerste twee weken en de laatste week wel wat meer. In de week had ik soms echt dagen van amper 1500-1600kcal. Ook soms 's ochtends ontbijtshake met efi en dan savonds tijdens de training wat duizelig worden en eraan denken dat ik voor de rest nog niks had gegeten. Dikke shakes gedronken, koeken en frituurhapjes om toch maar aan kcal te komen. Vooral de eerste twee weken, weken erna viel het mee. Laatste week ook wel heel weinig gegeten, was ook wel stevige dosis ook :') Had wel altijd energie door de efi maar toen ik stopte merkte ik dat ik toch wel redelijk wat van mijn lichaam vroeg.
Niet het gezondste maar uiteindelijk toch bijna 7kg kwijtgespeeld, spierverlies was volgens mij niet al te gek, zat altijd hoog in de eiwitten aangezien ik regelmatig een shake moest drinken om toch maar iets van voeding binnen te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Denk de eerste twee weken en de laatste week wel wat meer. In de week had ik soms echt dagen van amper 1500-1600kcal. Ook soms 's ochtends ontbijtshake met efi en dan savonds tijdens de training wat duizelig worden en eraan denken dat ik voor de rest nog niks had gegeten. Dikke shakes gedronken, koeken en frituurhapjes om toch maar aan kcal te komen. Vooral de eerste twee weken, weken erna viel het mee. Laatste week ook wel heel weinig gegeten, was ook wel stevige dosis ook :') Had wel altijd energie door de efi maar toen ik stopte merkte ik dat ik toch wel redelijk wat van mijn lichaam vroeg.
Niet het gezondste maar uiteindelijk toch bijna 7kg kwijtgespeeld, spierverlies was volgens mij niet al te gek, zat altijd hoog in de eiwitten aangezien ik regelmatig een shake moest drinken om toch maar iets van voeding binnen te krijgen.
ja als je 3 pillen neemt verwacht ik ook niet minder :P aangeraden is 1, en als je denkt aan te kunnen 2 lees ik. Maar 3.. :eek:

ja als je 3 pillen neemt verwacht ik ook niet minder :P aangeraden is 1, en als je denkt aan te kunnen 2 lees ik. Maar 3.. :eek:
Ja eten deed ik dan niet al te veel meer, hartslag en bloeddruk was wel goed verhoogd meen ik me te herinneren. Maten van me gingen een nachtje feesten op 1 of soms 2 pillen. Was wel zeer productief die periode, was constant bezig, goede flow etc. Ben er wel goed droog van gekomen op korte tijd :D

Ja eten deed ik dan niet al te veel meer, hartslag en bloeddruk was wel goed verhoogd meen ik me te herinneren. Maten van me gingen een nachtje feesten op 1 of soms 2 pillen. Was wel zeer productief die periode, was constant bezig, goede flow etc. Ben er wel goed droog van gekomen op korte tijd :D
Denk maaris in me cut ff potje t5 bestellen dan :p

Wat is beter? enkel t3? of een combinatie van t3+t4? met medicijntermen is tiromel abdi ibrahim t3 beter dan bitiron abdi ibrahim t3+t4? Zit er uberhaupt een verschil tussen die twee?

Ik weet niet waar iedereen het over heeft maar volgens mij zijn het gewoon bij VW type/model aanduidingen van de transporter bussen.

Als je T5/T6 op speed lijkt, dan zou dat wel eens kunnen kloppen. Omdat Ephedrine de laatste tijd moeilijker is aan de komen, stoppen sommige dealers speed erin. Als je niks merkt van T5/T6 heb je waarschijnlijk neppe.

Laatst een potje T6 in handen gekregen waarbij je zag dat het etiket er zelf opgeplakt was. Bij de echte Zion Labs zit er op z'n minst een code onder het etiket.

T3 werkt super. Ook bij mensen die niet on zijn. Maar ik raad het je wel aan om alleen tijdens een cycle te doen omdat je ook erg veel gains gaat verliezen. Meest effectieve dosis op mijn dieet was 50mcg. 75mcg ging te hard.

T3 werkt super. Ook bij mensen die niet on zijn. Maar ik raad het je wel aan om alleen tijdens een cycle te doen omdat je ook erg veel gains gaat verliezen. Meest effectieve dosis op mijn dieet was 50mcg. 75mcg ging te hard.
Hoe denkje over T5 dan? Ook beter tijdens een kuur..? Of kan dat ook gewoon in een cut gebruikt worden zonder veel massa te verliezen. Snap wel dat T5 totaal anders is dan T3.

Als je T5/T6 op speed lijkt, dan zou dat wel eens kunnen kloppen. Omdat Ephedrine de laatste tijd moeilijker is aan de komen, stoppen sommige dealers speed erin. Als je niks merkt van T5/T6 heb je waarschijnlijk neppe.
.

Hoe weet je of je de 'echte T5' hebt?
OP MP vragen ze rond de 30 euro, maar op diverse webshops zitten ze rond de 45-50 euro voor een potje van 60 tbl.

Hoe denkje over T5 dan? Ook beter tijdens een kuur..? Of kan dat ook gewoon in een cut gebruikt worden zonder veel massa te verliezen. Snap wel dat T5 totaal anders is dan T3.
Werking is inderdaad totaal anders. T5 word door genoeg mensen zonder AAS gebruikt. Ik heb het ook gebruikt toen ik off was als PWO.
Hoe weet je of je de 'echte T5' hebt?
OP MP vragen ze rond de 30 euro, maar op diverse webshops zitten ze rond de 45-50 euro voor een potje van 60 tbl.
Helaas zijn er de laatste tijd teveel neppe in omloop. En teveel mensen die het kopen, proberen, twijfelen, en niet terug naar hun contact gaan/durven. Als je een schappelijk contact hebt heeft hij ongetwijfeld nog ergens een geopend potje staan en kan je er er 2 of 3 meenemen om te testen. Als je de goeie t5 hebt, merk je dat direct. Je voelt je alsof je 3 scheppen pwo met 2 blikken redbull hebt weggewerkt.

Als je via internet contact werkt dan moet je geluk hebben dat het echte zijn.

Volgens mij mag je hier op het forum niet over prijzen spreken dus dat laat ik achterwege.

Archaon, dat is met ephedra niet ephedrine. Dat is niet de goede!

Archaon, dat is met ephedra niet ephedrine. Dat is niet de goede!
Poe goed dat je dat zei.. Was me niet eens opgevallen. Wat is precies het verschil met ephadra en ephedrine dan?

Edit: Heb het al gevonden

Ephedra (Sinica) en ephedrine zijn Engelse benamingen. In het Nederlands zeggen we efedrine of efedra (sinica). Efedra sinica is de meest voorkomende naam van de plant die efedrine, pseudo-efedrine (Ma Huang), phenylpropanolamine (nor-efedrine) en cathine (nor-pseudo-efedrine) bevat. Efedrine is idd de actieve stof in de plant efedra. Efedrine hydrochloride (HCL) en efedrine sulfaat zijn de synthetische vormen die gemaakt zijn op basis van deze stof, en worden gebruikt als medicijn voor astma en afvallen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven