MuscleMeat

Wat is T3-T4-T5?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dan zou ik het lekker niet nemen!
Voel me erna meestal niet heel lekker. En na een week nemen al helemaal niet.

Het zit me vaak ook echt wel in de weg tijdens werk Ofzo.
Alleen tijdens trainen vlieg je door de gym
Meeste zeggen dat je er wel aan went na de 1e-2e week

Wat ik probeerde te zeggen is dat mijn lichaam redelijk verrot aanvoelde na een week aan de eca.. Je kan het beetje vergelijken met speed

Wat ik probeerde te zeggen is dat mijn lichaam redelijk verrot aanvoelde na een week aan de eca.. Je kan het beetje vergelijken met speed
Meen je dit echt? Vind de vergelijking niet opgaan. Maar ieder lichaam reageert anders. Voel me op eca top en vind alle side's om zomaar te noemen makkelijk te handelen.

Maar iedereen reageerd anders idd.

Meen je dit echt? Vind de vergelijking niet opgaan. Maar ieder lichaam reageert anders. Voel me op eca top en vind alle side's om zomaar te noemen makkelijk te handelen.

hoor wel vaak dat mensen wellis T5 gebruiken als ze naar een feestje gaan.. vandaar dat de vergelijking met speed word genoemd denk ik.

hoor wel vaak dat mensen wellis T5 gebruiken als ze naar een feestje gaan.. vandaar dat de vergelijking met speed word genoemd denk ik.
Ik heb beidde gedaan en misschien ligt het aan de speed... Maar ik ben er twee weken wakker van en praat non stop haha. Met eca niet dit effect :-)

Hi ratko,
Dank je voor je post! Heb alle berichten gevolgd.
Sinds gisteren ben ik met T6 begonnen, 1 na ontbijt, voel er weinig van, niet opgejaagd of iets dergelijks. Misschien heb ik een placebo gekregen :) Heb wel minder hongergevoel (psychisch??)...ik gebruik het als fatburner en niet als preworkout, dus wat dat betreft vooralsnog doet het zijn ding (hongerstillend)...alhoewel 2 dagen te kort is om daadwerkelijk het effect ervan te kunnen beoordelen. We zullen wel zien, wonderen verwacht ik niet, hoop alleen op dat nog net ietsje leaner te kunnen worden, zonder verlies in energie.

Ja ik vind het niet heel fijn spul.
Sommige dagen wel hoor. Dan voel ik me ook top met de training.
Maat als ik het gewoon neem met werken merk ik dat het me echt in de weg zit!

Ik heb beidde gedaan en misschien ligt het aan de speed... Maar ik ben er twee weken wakker van en praat non stop haha. Met eca niet dit effect :-)

Haha dat wakker liggen heb ik ook.
Maar veel lullen heb ik vooral van coke en mdma.
Met mdma alleen halverwegen het gesprek echt kwijt waar het gesprek over ging:o
Mensen staan dan ook raar te kijken als ik ineens vraag... Uuh.. Waar hebben we het ook alweer over?

Haha dat wakker liggen heb ik ook.
Maar veel lullen heb ik vooral van coke en mdma.
Met mdma alleen halverwegen het gesprek echt kwijt waar het gesprek over ging:o
Mensen staan dan ook raar te kijken als ik ineens vraag... Uuh.. Waar hebben we het ook alweer over?

Haha heeft iedereen denk ik wel.. Die gesprekken zijn wel het tofst hahaha.

Ik doe tegenwoordig vrijwel niks meer altijd week slecht en trainen is belangrijker. Alleen af en toe coke. Maar nu met deze blast sws niet ivm bloeddruk :-)

Vergelijk t alsjeblieft niet met speed, echt TOTAAL wat anders.
Een week op ECA gaat prima maar een week op speed en je bent echt naar de klote.
Ook tijdens uitgaan totaal andere werking. Merkte van 2 T5's wel iets, maar echt niet in vergelijking tot...

Voor de TS; ik zou zeggen bestel een potje en find out yourself!

http://www.elephantos.com/nl/smart-shop/energie-producten/ephedra-t5.html

eca net speed :roflol:

misschien je eca wat lager doseren als je dat zo ervaart

• Like
Waarderingen: GruX
Hi ratko,
Dank je voor je post! Heb alle berichten gevolgd.
Sinds gisteren ben ik met T6 begonnen, 1 na ontbijt, voel er weinig van, niet opgejaagd of iets dergelijks. Misschien heb ik een placebo gekregen :) Heb wel minder hongergevoel (psychisch??)...ik gebruik het als fatburner en niet als preworkout, dus wat dat betreft vooralsnog doet het zijn ding (hongerstillend)...alhoewel 2 dagen te kort is om daadwerkelijk het effect ervan te kunnen beoordelen. We zullen wel zien, wonderen verwacht ik niet, hoop alleen op dat nog net ietsje leaner te kunnen worden, zonder verlies in energie.
Hoi booboo... (leuke naam lol) Ben blij dat ik je heb kunnen helpen door middel van deze post.
Je zegt dat je dus (nog) geen sides hebt gehad. Voel je je wel actiever nu je het neemt? Al
Wel heb ik wel veel gelezen dat T5 populairder is en effectiever dan T6, en dus daarom jij die sides niet hebt? Maar dat durf ik niet te bevestigen.

Vergelijk t alsjeblieft niet met speed, echt TOTAAL wat anders.
Een week op ECA gaat prima maar een week op speed en je bent echt naar de klote.
Ook tijdens uitgaan totaal andere werking. Merkte van 2 T5's wel iets, maar echt niet in vergelijking tot...

Voor de TS; ik zou zeggen bestel een potje en find out yourself!

http://www.elephantos.com/nl/smart-shop/energie-producten/ephedra-t5.html

Dankje voor de link, maar het is nu allemaal uit interesse en kennis opbouw. Misschien als ik in maart ga beginnen met cutten dat ik een potje bestel :P
Wel snap ik dat je het niet moet vergelijken met speed, maar ik denk dat ze bedoelen dat je hyper actiever word en meer energie hebt en het dus daarom met speed vergelijken ;)

Hoi booboo... (leuke naam lol) Ben blij dat ik je heb kunnen helpen door middel van deze post.
Je zegt dat je dus (nog) geen sides hebt gehad. Voel je je wel actiever nu je het neemt? Al
Wel heb ik wel veel gelezen dat T5 populairder is en effectiever dan T6, en dus daarom jij die sides niet hebt? Maar dat durf ik niet te bevestigen.

Ghehehe lol...zeg maar kitty ;) (pfff silly me :))....
om je vraag te beantwoorden, voel ik me actiever: ja best wel, heb het gevoel langer door te kunnen gaan, heb ook de halve nacht wakker gelegen maar ben niet brak ofzo en het onderdrukt zeker m'n hongergevoel. Al met al ga ik er best lekker op.

Haha okee kitty, halve nacht wakker gelegen..? Wanneer nam jij de caps in dan, heeft er denk ik ook mee te maken of je het sochtends of smiddags in neemt.

Edit: lama ksie dat je al eerder had geschreven dat je er 1 na het ontbijt nam. Dingen werken dus wel goed door de hele dag, dat het je zelfs wakker houd lol.

Haha okee kitty, halve nacht wakker gelegen..? Wanneer nam jij de caps in dan, heeft er denk ik ook mee te maken of je het sochtends of smiddags in neemt.

Edit: lama ksie dat je al eerder had geschreven dat je er 1 na het ontbijt nam. Dingen werken dus wel goed door de hele dag, dat het je zelfs wakker houd lol.

Ja klopt ben er nogal gevoelig voor, wellicht als er gewenning is dat ik er nog 1 tijdens lunch neem, maar zover ben ik voorlopig nog niet...

Heb enkel EC stack genomen en dit heeft me wel goed geholpen. Enige sides waren dat ik overmatig zweette en wat warmer, meer niet.
Hongergevoel werd in de eerste week hard onderdrukt maar daarna valt het mee. ALs je wil eten gaat het wel, de eerste week amper gegeten en vooral shakes :') Ook als ik de efi na 14-15u innam sliep ik niet. Toen ik er mee stopte wel enkele dagen 'recup' nodig gehad. Lichaam was wel leeg maar was wel enkel procenten gezakt. Deed week of 5-6 en enkel op weekdagen. Eerste twee weken 1 pil, dan 2 weken 2 en dan nog tijdje 3. Weet wel dat dat achterlijk hoog was maar alles ging nog goed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven