XXL Nutrition

wat is volgens jullie de ideale beginnerskuur?

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
(afgezien van een tabs-kuurtje dan he)

ik zal beginnen; 10 weken test only op 500mg

lekker basic, niet al te zwaar, maar ook zeker een kuur waar je dikke winst mee kan pakken.
en je ziet meteen hoe je reageert op test.

Laatst bewerkt:
Goed topic!!

Idem, 10 weken op 500mg test.

in een eerste kuur kan je makkelijk een pak kilos nemen met 250mg test ook,vind persoonlijk een halve gr test voor de eerste keer teveel,een deca only @200mg is imo de beste keuze als eerste kuur
(deca only the most hated cycle on the DBB.com:D)and i love it

in een eerste kuur kan je makkelijk een pak kilos nemen met 250mg test ook,vind persoonlijk een halve gr test voor de eerste keer teveel,een deca only @200mg is imo de beste keuze als eerste kuur
(deca only the most hated cycle on the DBB.com:D)and i love it

Deca only is niet mijn favoriet, maar 200mg ew zal echt niet die sides met zich mee brengen waar hier vaak over word gepraat.

Wel vind ik het een slechte keuze en te laag gedoseerd.

• Topic Starter Topic Starter
deca zuigt zowiezo vindt ik, met of zonder test.

de klap na je kuur is om te huilen (athans dit heb ik van velen gehoord)

Als eerste kuur zou ik nog steeds 7 weekjes dboll only aanraden. Je hoeft niet meteen te injecteren, het is een niet al te lange en zware kuur en je kan er hele mooie resultaten mee halen als je voeding/training in orde zijn.

Als tweede kuur zou ik dan gaan voor test e only en voor de derde kuur test e + deca.

Als eerste kuur zou ik nog steeds 7 weekjes dboll only aanraden. Je hoeft niet meteen te injecteren, het is een niet al te lange en zware kuur en je kan er hele mooie resultaten mee halen als je voeding/training in orde zijn.

Als tweede kuur zou ik dan gaan voor test e only en voor de derde kuur test e + deca.

Ik weet niet wat er niet zwaar aan dboll is trouwens.

Test 375/500 mg EW

Of het nou prop,sust of enanthaat is dood ga je toch wel.

Ik weet niet of je dat zo kan stellen maar ok :D

Sowieso is Dbol een 17AA dat kan je van Test niet zeggen.

Terug
Naar boven