Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(afgezien van een tabs-kuurtje dan he)
ik zal beginnen; 10 weken test only op 500mg
lekker basic, niet al te zwaar, maar ook zeker een kuur waar je dikke winst mee kan pakken.
en je ziet meteen hoe je reageert op test.
we horen best veel en ik huil niet na deca,bodybuilding is ervaring en niet horen zeggen
Als eerste kuur zou ik nog steeds 7 weekjes dboll only aanraden. Je hoeft niet meteen te injecteren, het is een niet al te lange en zware kuur en je kan er hele mooie resultaten mee halen als je voeding/training in orde zijn.
Als tweede kuur zou ik dan gaan voor test e only en voor de derde kuur test e + deca.
gewoon 4 weken nolvadex...1-2 40mg en 3-4 20mg. of bedoelde je dit niet?![]()

Ben nog steeds geen kenner/expert, maar een test E 500 in aangevuld met 50 mg proviron vind ik persoonlijk wel een goede.
Klap er nou gwn eens een spuit in man softy 
![]()
Nu weer GEEN bold erbij?Klap er nou gwn eens een spuit in man softy
![]()

Beetje flauwe opmerking misschien...maar de beste beginnerskuur is in mijn ogen een goed voedingsschema, zijn teveel jongens (waaronder ikzelf) die een eerste kuur starten zonder echt serieus aandacht aan voeding te schenken...resultaat heb je dan ook wel, maar met voeding kun je veel meer bereiken.
gewoon 4 weken nolvadex...1-2 40mg en 3-4 20mg. of bedoelde je dit niet?![]()
Beetje flauwe opmerking misschien...maar de beste beginnerskuur is in mijn ogen een goed voedingsschema, zijn teveel jongens (waaronder ikzelf) die een eerste kuur starten zonder echt serieus aandacht aan voeding te schenken...resultaat heb je dan ook wel, maar met voeding kun je veel meer bereiken.

Idd. Je basis moet goed zijn.
Dus zo goed mogelijk trainen, eten, en herstel pakken.
Zo dicht mogelijk naar je natuurlijke max toe, niet onder 21 enz enz.
Maar als je dan toch begint, dan is dit topic een aanrader he![]()

Topic is zeker een aanrader, karma voor de topicstarter![]()