- Waardering
- 666
Lo for president.
paar maten van mij willen voor het eerst gaan kuren, vandaar deze topic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dit lijkt mij ook een goede nakuur, met deze speel je op safe

Ik zou bij m'n eerste kuur GEEN nakuur doen. Dat gelul over dat je met 50 MG Clomid of 20 mg Nolvadex beter hersteld.................hardstikke leuk voor zware, lange kuren, met tig middelen, maar niet voor een beginner.
Ik denk dat er meer "eerste kuurders" zijn die ZONDER nakuur het beste in hun vel zaten en massa wisten te behouden.
Ik vind het een negatieve rage, net alsof Clomid en Nolvadex juist "gezond" zijn, en je er weer bovenop helpen. Vreet je klem in deze hormonen, en het komt allemaal goed met je. Sommigen worden wild, zweterig en hebben last van opvliegers, laat staan dat ze emotioneel een wrak worden, en daarnaast het libido hebben van een deurklink. Plenty voorbeelden van ONTEVREDENE gebruikers, maar daar lezen we gewoon overheen....."zij zullen wel uitzondering op de regel zijn"
Tof spul joh, die nakuren
Volgens mij is het eerder een kwestie van tijd..........en je lichaam weer laten herstellen zonder er 6 weken later WEER een kuur in te rammen, ZELF te kijekn hoe je reageert op bepaalde stoffen, en zodoende je lichaam en je behoeften beter te leren kennen. Doe wat voor jowu het beste werkt, maar "Iedereen is anders"
what the **** gast hier ben ik het HELEMAAL NIET mee eens.
ik moet deze stelling wel ff onderuit halen voordat er nog mensen zijn die jouw mening (gebaseerd op wat?) over gaan nemen.
Dat zouden er idd meer moeten doen, ervaar het verschil in gemoedstoestand!
Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je na je kuur je testosteronlevel zo snel mogelijk op normaal niveau wilt hebben. Hoe vaak hebben we wel niet gehoord dat mensen vrijhwel al hun massa weer zijn verloren door geen of onfatsoenlijke nakuur. (nog maar niet te spreken van het verlies in libido, en de depressiviteit die samengaat met een benedenpeils endogene hormoonproductie)
Waarom zou je er dan voor kiezen om niet de snellere weg te kiezen; een nakuur.
Omdat er een langzamere weg is die BETER is? Na de kuur is de motivatie om te trainen weg, je eet minder, en ziet dat je gains verliest. Dat is de reden dat 80% terugdonderd, net zoals jij ooit mooi zei op dit board dat de meesten naarmate ze waarder worden in de kuur NIET meer gaan eten, waardoor de groei niet komt.goed ervaren maat. Clomid of nolvadex gaat dat niet voor je regelen, dat je 100 kilo blijft or whatever.
Terugvallen doe je toch wel na een kuur. Dit voorkom je NIET met Clomid of Nolvadex. Goede voeding is 1, luisteren naar je lichaam is 2, en voldoende rust nemen is 3. Darnaast zijn er ZAT bewijzen ( GEBRUIKERSERVARINGEN) van mensen met geweldige fysieken die nooit deze stuurhormonen hebben aangeraakt, daar heb ik dus gen onderzoek voor nodig schat.Kijk alleen al de jaren 60-70
Je begint nu over gezonheid, jij als ervaren boardlezer moet dan ook weten dan je cholesterol-level tijdens/na de kuur drastisch stijgt. Laat nolvadex nou een positieve invloed hebben op je cholesterol-waarden Alleen daarom al zou ik nolvadex nemen.
Dat hebben goeie vetten ook, die zijn gezonder dan Nolvadex zeg ik je! Op termijn daalt dat slechte cholestrol wel toch wel, helemaal met een uitgekiend voedingsschema. Dus de vraag is niet waarom niet de snelle chemische weg, maar de vraag is waarom niet met goede voeding en geduld?
Vent lul aub niet zo dom, het is een afweging tussen de negatieve bijwerkingen t.o.v. de voordelen die het biedt, DAAR gaat het hier over . Jouw uitspraak "alleen daarom zou ik het al nemen" slaat dus kant nog wal. Jij bent IMO dat voorbeeld dat meelult met de hele wereld, omdat het je geadviseerd is, maar heb je het zelf wel eens geprobeert?"Alleen daarom al"
moet niet gekker worden
Dan nog ff het volgende; jij noemt een aantal symptonen die volgens jou te wijten zijn aan clomid of nolvadex. Van clomid weten we dat deze depressiviteit, een (tijdelijk) verminderd zicht, en acne kan veroorzaken.
Daarom zal ik clomid niet aanraden.
Maar voor de rest; die symptonen die jij noemt zijn niet te wijten aan nolvadex, maar gewoon aan het feit dat je na je kuur last hebt van hormoonspiegelingen. Nolvadex zal imo deze symptonen alleen maar tegengaan omdat hij helpt met het zo snel mogelijk terugbrengen van "de normale situatie".
Jij gaat mij vertellen dat het niet door nolavdex komt? Da's tenslotten geen hormoon toch>?![]()
Van een NAKUUR kun je minimaal net zo heftige terugval krijgen dan van een gewone kuur, LEES nou eens! Je hebt 1 kuur gehad, bent een theoretisch wonderkind, maar van de praktijk heb je in dit geval aantoonbaar barweinig gezien. de discussie is hier dat er een beginner een nakuur wordt aageraden, en ik ben van mening dat DAT niet nodig is, AL HELEMAAL niet met dat soort doseringen.........na een 8 weekse kuur van alleen test, kommop zeg, waar gaat dit heen?>![]()
maargoed als jij literatuur kan vinden over de negatieve effecten van nolvadex, ik zou zeggen post ze.

)
?? Uitstel van executie vind ik het, met een verhoogd risico op een emtionele crisis of slecht zicht.Ik ben het volledig met Loo eens (voor het eerst)J/K
Gewoon altijd nakuren, eerste keer of niet
zucht....weer die eeuwige discussie.....lange omdat jij je er goed bij voelt wil nog niet zeggen dat pct's helemaal overbodig zijn. meeste mensen hebben er nl wel baat bij. jij mss niet....dan ben je van nature een geilneef![]()

zucht....weer die eeuwige discussie.....lange omdat jij je er goed bij voelt wil nog niet zeggen dat pct's helemaal overbodig zijn. meeste mensen hebben er nl wel baat bij. jij mss niet....dan ben je van nature een geilneef![]()
, maar DAT is hier het punt niet. Waar het mij om gaat is dat EEN BEGINNER 500 MG test wordt aangeraden, MET nakuur.........nolvadex EN Clomid, vanwege de "synergetische werking" lees ik hier dan ook regelmatig 
Hehehe, Lange heeft een hekel aan papegaaie-praat.
Maar idd, is het safe om het juist wel te doen.
Onze Lange vriend heeft genoeg kennis over zn lichaam opgedaan om zo'n keuze te maken.
tuurlijk
)Aiaiaiaia, dat word een rel Loo, wat heb je nou weer gedaan??

Laten we idd stoppen voor Mr J weer strafpunten komt brengenlaat ik maar niet inhoudelijk ingaan op je post, het wordt toch een ja/nee spelletje en je zal met argumenten komen waar ik niks mee kan.
het verschil tussen ons twee is daartussen te groot;
ik probeer in mijn be-argumentering zowel wetenschappelijk bewezen feiten als gebruikerservaringen mee te nemen.
Jij probeert alleen jouw persoonlijke gedachten (die ik niet bijster hoog inschat) over te brengen als een bewezen feit.
Dat een nakuur voor jou niet werkt en overbodig is, dat is mooi voor jou en ook niet meer dan normaal dat je dat ook wilt delen met ons. Maar dat wil nog niet zeggen dat een nakuur per definitie "overbodig" is.
Waar hoor je mij dit zeggen dan? LEZEN LOOTJE
ik acht studies en onderzoeken nog altijd hoger in dan iemand persoonlijke mening, al kunnen we in dit geval de gebruikerservaringen zeker meenemen;
HERSTEL: JE ACHT GEEN GEBRUIKERSERVARING VAN MEERDEREN OP DIT FORUM< EN KLETST LIEVER MET ANDEREN MEE ZONDER ZELF ERVARING TE HEBBEN.
er zijn zat voorbeelden van mensen die door een slechte nakuur bijna al hun massa zijn verloren, als ik dat opweeg tegen jouw mening dat een nakuur nadelig is dan kies ik toch voor al die andere meningen.
En raak je dus idd je massa kwijt "door een slechte nakuur"
Gozer gozer gozer, 168 uur per week zit je op dit forum, overal in elk topic kom ik je tegen.........en nu lees ik dit? je verliest massa door VOEDING, VOCHT DAT WEGZAKT, NIET DOOR WEL OF GEEN NAKUUR.............Dankzij Clomid blijf je geen 100 kilo!
misschien ben ik een naprater, maar liever een naprater dan een eigenwijze ezel.
Die moeten er ook zijn, ik onderscheid me liever
(no hard feelings verder bro)

Laten we idd stoppen voor Mr J weer strafpunten komt brengen![]()
in een eerste kuur kan je makkelijk een pak kilos nemen met 250mg test ook,vind persoonlijk een halve gr test voor de eerste keer teveel,een deca only @200mg is imo de beste keuze als eerste kuur
Als eerste kuur zou ik nog steeds 7 weekjes dboll only aanraden.
Als tweede kuur zou ik dan gaan voor test e only
Ik ga met je mee in dit verhaal. 500 mg p/w. Ik zou alleen een cycle doen van 8 wkn test-only.
Brandstof en smeermiddel??
test enanth 250 mg iedere 5e + deca 200 mg iedere 5e dag, en dat voor 10 weken lang.
jhaa mijn eerste was ook test only...was zeer lekker
Ben nog steeds geen kenner/expert, maar een test E 500 in aangevuld met 50 mg proviron vind ik persoonlijk wel een goede.
deca only kuur op 200 mg per week en dan 8 weken lang. In het midden van mijn kuur deed ik nog ff 2 weken lang op 300 mg.
Had er redelijke winst mee. (5KG) Geen 'deca d*ck' of whatever. Beter nog ik was constant geil.
.
Eerst 6 weekjes dianabol, en dan je volgende kuurtje aan de test 500mg pw