Fitness Seller

Wat kan ik allemaal meenemen naar school?

Bezoekers in dit topic

je boeken?

OT: tonijnsalade is heel makkelijk ;)
 
Grote bak pasta salade met gerookte kip maken, en verdelen in kleinere bakjes voor mee naar school. 10 snede brood met kipfilet, pindakaas, biefstukworst, tonijn salade of wat je ook wil. En bananen natuurlijk. Grote termo-kan vol met melk and you good to go.
 
Grote bak pasta salade met gerookte kip maken, en verdelen in kleinere bakjes voor mee naar school. 10 snede brood met kipfilet, pindakaas, biefstukworst, tonijn salade of wat je ook wil. En bananen natuurlijk. Grote termo-kan vol met melk and you good to go.
ok bedankt voor de tips allemaal, sommige ook niet. Maar wat is handig om thuis al;vast te hebben, dat als ik na school meteen kan eten??
Want ik eet nu elke dag chips als ik meteen thuis ben omdat ik dan nog steeds honger heb.
 
Net zeg je dat iedere dag brood slecht is, maar je eet wel iedere dag chips. :roflol:

HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!!!!!
 
Net zeg je dat iedere dag brood slecht is, maar je eet wel iedere dag chips. :roflol:

HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!!!!!
lol ok maar kan iemand mijn vraag beantwoorde aub
 
Fruit is belangrijk en meer brood.
Doe je bijvoorbeeld gerookte runder met ei op brood.
 
wat je na schooltijd kan eten?

rijst met kip oid?
 
wat je na schooltijd kan eten?

rijst met kip oid?
ik eet savonds al rijst met kip elke dag
En k bedoel echt iets dat je meteen kunt eten, is broodje bakpao gezond en voedzaam?
 
Strong trol, dat jullie dit nog niet door hebben
 
wrom alleen in de 1ste pauze???

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 12:03 ----------



hoe maak jij die ?:)

staan vast genoeg recepten hier op dbb maar doe er een ui, kappertjes, ei en licht mayo door en het is al lekker ;)
 
staan vast genoeg recepten hier op dbb maar doe er een ui, kappertjes, ei en licht mayo door en het is al lekker ;)


Oke klinkt goed. heb nog nooit zoiets gemaakt. Was van plan een keer een grote bak te maken voor de hele week, waar ik dus de hele week mijn broodjes voor op het werk kan smeren!
 
Hoe oud ben je? Kun je zelf enigszins koken?
Anders moet je eens tartaartjes kopen, en er wat nasi kruiden doorheen mixen voordat je ze bakt. Die meenemen op (volkoren)bolletjes, en je hebt makkelijk een fatsoenlijke hoeveelheid schone eiwitten, en het is erg lekker. Beetje ketchup of light mayo erop kan geen kwaad, zeker niet als je net begint en nog jong bent. Rijst met vis heb je voorlopig nog geen behoefte aan. ;)
 
trol?

Ik eet per week bijna wat jij weegt :-D
 
Je kan ook ff langs de visboer fietsen ;)

Als ik het zo hoor "k bedoel echt iets dat je meteen kunt eten" klinkt het alsof je fastfood wilt horen ^^. Waarom geen half kippetje? Of is dit teveel als je 's avonds ook al kip eet? En anders een lekker eiwit bommetje:

-Bruin broodje
-Mosterd
-Plakjes gerookte kip
-Gebakken bacon
-Gekookt ei
-Taugé

Welke mineralen zitten hier in, en zorgen voor een krachtinjectie?
calcium: samentrekken van spieren en zenuwen, en voor een stevig skelet
magnesium: spieropbouw- en kracht
zink: spier- en eiwitopbouw, en een goede weerstand
kalium: o.a. spierversterkend, noodzakelijk voor samentrekken van spieren
fosfor: helpt bij omzetten van o.a. eiwitten, en voor een stevig skelet

@bron: Menshealth
 
Kwark gaat prima, neem ik zelf ook elke dag mee naar het werk. Gekookte eieren gaan ook prima. Fruit ook. En zoals gezegd....neem een shakebeker mee naar school met een whey/brinta mix ofzo en doe er op het moment dat je het wilt opdrinken water bij.
 
Je kan ook ff langs de visboer fietsen ;)

Als ik het zo hoor "k bedoel echt iets dat je meteen kunt eten" klinkt het alsof je fastfood wilt horen ^^. Waarom geen half kippetje? Of is dit teveel als je 's avonds ook al kip eet? En anders een lekker eiwit bommetje:

-Bruin broodje
-Mosterd
-Plakjes gerookte kip
-Gebakken bacon
-Gekookt ei
-Taugé

Welke mineralen zitten hier in, en zorgen voor een krachtinjectie?
calcium: samentrekken van spieren en zenuwen, en voor een stevig skelet
magnesium: spieropbouw- en kracht
zink: spier- en eiwitopbouw, en een goede weerstand
kalium: o.a. spierversterkend, noodzakelijk voor samentrekken van spieren
fosfor: helpt bij omzetten van o.a. eiwitten, en voor een stevig skelet

@bron: Menshealth

ik zou ergens anders je bronnen halen ;)
sinds ze adverteerden met vet omzetten in spieren heb ik er geen goed woord meer voor over
 
Hallo ik zit gemiddeld 7 uur per dag op school. Als ik thuis kom ben ik altijd erg hongerig.
Ik neem 4 boterhammen mee (pindakaas, kipfilet, kaas). En 1 pakje chocomel + water.
Geef me tips AUB?

ps. Wat kan ik ook makkelijk eten, meteen als k thuis ben??

20 boterhammen?


ik heb net evergreen koekjes gekocht, daar zittwn 1,3g eiwit per koek en ze zijn per2 verpakt.
Heb ook nesquit gekocht is een soort eiwitshake?? Dat neem ik voortaan ook mee.
Maar hoevele boterhammen is goed en zijn er nog wat variatie ideeen want iedere dag brood is echt :mad:

ok bedankt voor de tips allemaal, sommige ook niet. Maar wat is handig om thuis al;vast te hebben, dat als ik na school meteen kan eten??
Want ik eet nu elke dag chips als ik meteen thuis ben omdat ik dan nog steeds honger heb.
amaai... word pittig hoor

images?q=tbn:ANd9GcSK7TVK48ReeipL1Rg-84ow4dbUm293ubuaCljU9O91aQQlOmWr.jpg


ot. Alles kan je meenemen, niks kan niet!
 
Je kan ook ff langs de visboer fietsen ;)

Als ik het zo hoor "k bedoel echt iets dat je meteen kunt eten" klinkt het alsof je fastfood wilt horen ^^. Waarom geen half kippetje? Of is dit teveel als je 's avonds ook al kip eet? En anders een lekker eiwit bommetje:

-Bruin broodje
-Mosterd
-Plakjes gerookte kip
-Gebakken bacon
-Gekookt ei
-Taugé

Welke mineralen zitten hier in, en zorgen voor een krachtinjectie?
calcium: samentrekken van spieren en zenuwen, en voor een stevig skelet
magnesium: spieropbouw- en kracht
zink: spier- en eiwitopbouw, en een goede weerstand
kalium: o.a. spierversterkend, noodzakelijk voor samentrekken van spieren
fosfor: helpt bij omzetten van o.a. eiwitten, en voor een stevig skelet

@bron: Menshealth
Waar kun je goedkope kipfilet ham kopen?? bij de C1000 zijn ze duur en gewoon kip kan ik neit meer naar school nemen, dan gaat t verotten.
En wat is gebakken bacon??
En moet ik de tauge eerst koken en dan in de brood stopen en mee nr sgool neme?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 15:43 ----------

Kwark gaat prima, neem ik zelf ook elke dag mee naar het werk. Gekookte eieren gaan ook prima. Fruit ook. En zoals gezegd....neem een shakebeker mee naar school met een whey/brinta mix ofzo en doe er op het moment dat je het wilt opdrinken water bij.
Ik eet sochtends meestal brinta.. En ik neem nu altijd banaan mee, word je tog niet dik van?
En hoe doe je met gekookte eieren?? Waar stopn je dat in en die gaan toch verotten als je mee naar sgool neemt?
 
Back
Naar boven