Fitness Seller

Wat kan ik het beste eten?

SchwarzeneggerD

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hoi

Ik wil wat afvallen en een lagere bf% halen. Nu ben ik begonnen met cutten. Ik sta elka dag rond de 6:30-7:30 op. Mijn ontbijt bestaat meestal uit havermoutpap en een appel of andere fruit. Dan ga ik naar school en ben ik de hele dag op school. Nu is de vraag wat kan ik het beste op school eten? Ik neem 2-4 witte bollen met kaas en kalkoenfilet naar school. Maar nu ik aan het cutten ben eet ik low carbs en high protein. Wat kan ik het beste eten op school?

Laatst bewerkt:
wat begint jouw school laat

Heb je zelf al research gedaan? Via de zoekfunctie rechtsboven kun je zelf ook wat vinden. Als je een HELE dag naar school gaat en je neemt WITTE BOLLEN mee met kalkoenfilet en kaas, is wel wat weinig nietwaar?

Als je zelf wat gevonden hebt, kun jej dat altijd hier neer gooien. Dan kunnen we dat altijd even doorspreken of het handig en goed is!

Ben benieuwd! Succes

Rijst met kip natuurlijk anders word je nooit Swarzenneger 2

Afhankelijk van hoeveel voeding jij nodig hebt om je doel te bereiken (heb je dat uitgezocht/berekend?) kun je inderdaad denken aan rijst met kip. Maar hoeveel rijst en kip hangt dus af van wat jij nodig hebt in een cut. En dan zou je je lunch kunnen opdelen in bv 2 x maaltijden. Dan kun je de 2e maaltijd op school bv nog een keer kip of een andere proteïne nemen met alleen groenten en geen carbs. Omelet met groenten van bv 4 of 5 eieren zou je ook kunnen doen...(ja, dat eet je dan koud op:p, alles went). Alles dus wel naar jouw behoeften berekenen, anders 'doe je maar wat' en of je dan je doelen gaat behalen....? Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, succes!

'Hele dag op school.. 2-4 witte bollen met kaas en kalkoenfilet.'

En toen stopte ik met lezen.

4 witte bollen is voor mij ook low carb hoor ;)

4 witte bollen en havermout ontbijt is voor mij geen low carb, en voor hem ook niet ;)

Omdat jullie ecto's zijn :(

<3

Voor mij ook geen low carb, juist omdat ik géén ecto ben.. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
'Hele dag op school.. 2-4 witte bollen met kaas en kalkoenfilet.'

En toen stopte ik met lezen.
Zonde, het werd beter 'Maar nu ik aan het cutten ben eet ik low carbs en high protein' lekker low carb met 4 witte bollen
Ja dat at ik altijd, voordat ik aan het cutten was. Nu is 2-4 sneetjes meergranen brood met 30+ kaas en kalkoenfilet. Ik maak straks een schema en upload het hier.

Zelfde als ik doe, 4 broodjes mee en keihard verhongeren omdat to beta om kipjes mee te nemen naar school

magere cavia en stierenmelk drinken

salade is love salade is life

Terug
Naar boven