Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Last van lies/adductor :(

massive shoulder spierpijn

straks door de regen fietsen bitches

stijve nek...........

ochtendhumeur van hier tot Tokio.

buik ligt overhoop lol

GVD geen t**fus te doen op stage. Zit vandaag al de hele dag op marktplaats.

t**fus zooi. En al constant iedereen die belt, he kom je mee chille.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

En owjah word ook schijt ziek van wijfen. Dat k*t gesms. Ze blijven je maar sms.

Nog steeds geen loon, ik denk dat die idioten mijn rekeningnummer niet (goed) hebben oid.
Zit nu in de vakantie en voor de vakantie hebben ze 2x gevraagd naar wat mijn rekening nummer is..

Kan er gewoon chagrijnig van worden als dit zo is.. Lekker de vakantie door zonder loon :o.

Dat ik net wakker ben :)

****ing jeuk aan mn navel

Dat mijn ex, de b*ch, het steeds vaker flikt dat er niet wordt opgenomen op de afgesproken tijd dat ik de kinderen kan bellen. Uiteraard krijg ik ze dan meestal nog later op de avond te spreken, maar het blijft vervelend.

11x gefapt vandaag en nu doet mn piem0l pijn:(

dat ik voor de spiegel zat te pozen en ik keek zo naar rechts stond mn oma te kijken :( en ik dacht nog dat de kust veilig was

Laatst bewerkt:
Dat mijn ex, de b*ch, het steeds vaker flikt dat er niet wordt opgenomen op de afgesproken tijd dat ik de kinderen kan bellen. Uiteraard krijg ik ze dan meestal nog later op de avond te spreken, maar het blijft vervelend.

Geef me nou gewoon het adres enzo, dan roggel ik het wel ff -kleine tetjes had ze toch?- voor m´n vriend.:)

OT: Wat een k*tland dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven