AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha :D Big T had hier geen zin in? :D

Die eeuwige mac/pc discussie...

Waarom is het niet zoals met trainen? voor mij werkt fullbody goed, voor een ander niet. Wie ben ik dan om te zeggen dat fullbody beter is?

Mac en pc hetzelfde. Voor de ene is het andere beter en omgekeerd. maakt dat nu uit? het is maar wat voor jou werkt en wat je ermee wilt doen...

Ik game vooral, ik koop me dus nooit een mac. haat ik daarom mac, nee hoor...het is gewoon mn ding niet. punt andere lijn

Haha :D Big T had hier geen zin in? :D

Die eeuwige mac/pc discussie...

Waarom is het niet zoals met trainen? voor mij werkt fullbody goed, voor een ander niet. Wie ben ik dan om te zeggen dat fullbody beter is?

Mac en pc hetzelfde. Voor de ene is het andere beter en omgekeerd. maakt dat nu uit? het is maar wat voor jou werkt en wat je ermee wilt doen...

Ik game vooral, ik koop me dus nooit een mac. haat ik daarom mac, nee hoor...het is gewoon mn ding niet. punt andere lijn

Dat.

Mac is praktischer in dagelijks gebruik en windows is beter wanneer je wilt gamen of gewoon iets goedkoops wilt.

Nadeel is dat je dan de drivers mist :rolleyes:

Maar goed, heb jij uberhaupt een mac gehad gedurende een langere periode dan t duurt om ergens aan te wennen?
Drivers heb je zo gedownload, en meestal zijn de drivers voor alleen de vkaart al afdoende.

Ik heb een Mac te leen gehad van m'n faculteit om te devven voor iPhone in Objective-C ja.

Drivers heb je zo gedownload, en meestal zijn de drivers voor alleen de vkaart al afdoende.

Ik heb een Mac te leen gehad van m'n faculteit om te devven voor iPhone in Objective-C ja.

Aha, nouja dat zijn dingen waar ik me niet in wil verdiepen :roflol:

Apart dat je dan zo'n afkeer tegen t merk hebt, als je een beetje met computers om kan gaan werkt t minstens net zo snel als windows :p

OT: ik eet sebiet macaroni met kaas en hesp/spek :meal:

'Denk niet dat iemand op een reltopic zit te wachten, en met een OP die al anti-Apple is kan het alleen uit de hand lopen.'
Was helemaal niet mijn bedoel om een reltopic op te starten :o Ik wou gewoon een topic waar al dit gespam terecht kon :(

Moest even wat karma verdelen :p

Binnen een halve minuut was het gesloten :roflol:
Ik moest 20sec wachten voor ik het hier kon posten, ik ga terug naar dat ander topic en het was al dicht :roflol:

Haha die Big T zen comment op je topic :D duidelijk dat ie je wou tegenhouden :D

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 18:59 ----------

OT: ik eet sebiet macaroni met kaas en hesp/spek :meal:

'Denk niet dat iemand op een reltopic zit te wachten, en met een OP die al anti-Apple is kan het alleen uit de hand lopen.'
Was helemaal niet mijn bedoel om een reltopic op te starten :o Ik wou gewoon een topic waar al dit gespam terecht kon :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aha, nouja dat zijn dingen waar ik me niet in wil verdiepen :roflol:

Apart dat je dan zo'n afkeer tegen t merk hebt, als je een beetje met computers om kan gaan werkt t minstens net zo snel als windows :p
Vertrouw me, ik dev liever ook niet in Objective-C :D (geen haat tegenover de programmeertaal overigens).

Voor mezelf is een Mac iig. een no go, is niet in lijn met de dingen waar ik een computer voor gebruik.

Pff het probleem met laptop kiezen is dat er zo ziekelijk veel keus is. Voor 3 tientjes meer heb je weer net wat beters... dus je blijft je budget opschroeven.

Vertrouw me, ik dev liever ook niet in Objective-C :D (geen haat tegenover de programmeertaal overigens).

Haha windows fanboys.. :trollface:

---------- Post added 28 November 2012 at 19:03 ----------

Pff het probleem met laptop kiezen is dat er zo ziekelijk veel keus is. Voor 3 tientjes meer heb je weer net wat beters... dus je blijft je budget opschroeven.

Nou, 15 modellen later en je kan net zo goed een macbook air halen :p

Terug
Naar boven