Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kostte bij m'n BTO 60 eu extra voor 'n A-DATA, en 70 voor 'n Corsair of Samsung (128 GB). :)

Haha ik wilde er zelf 1 in mijn mac stoppen na aanschaf..

Alleen zonder ssd is die al snel zat, heb eigenlijk toch altijd alle programma's aanstaan die ik aan wil hebben staan.

Ik vind het wel heel makkelijk om status en prestatie een ilusie te benoemen, omdat het al vanaf het begin van het eerste organisme op aarde 2 uiterst belangrijke factoren waren (misschien status wat minder dan prestatie), status en prestatie zit dus inmiddels groot gemarkeert in je genen, dus zeer irrationeel om dat juist irrelevant te noemen.

en waarom was dat belangrijk?

Zelfs vanuit dat standpunt is voortplanting van elk individu niet noodzakelijk voor het behoud van het ras, laat staan het universum.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 20:00 ----------

Je kan beter later een losse ssd aanschaffen.. Laptops die nu een ssd hebben zijn vaak duur.

heeft niks met de prijs van ssd's te maken, maar met het target marketsegment van laptops.

In lagere prijsklasses zijn er belangrijkere zaken dan een snelle hd.

Er zijn genoeg providers die dit wel in "basislaptops" inbouwen als optie.

Kostte bij m'n BTO 60 eu extra voor 'n A-DATA, en 70 voor 'n Corsair of Samsung (128 GB). :)

bevestiging voor mn punt. Had ik jou bto aangeraden of was dat met een andere member?

Laatst bewerkt:
Beetje zwak dit, in principe zeg je dus, dat jij te zwak bent om dit leven aan te gaan. Ik heb ook veel shit megemaakt, en dan heeft mij juist sterker gemaakt. Maar als je steeds opgeeft, wordt je niet sterker, je moet sommige obstakels juist overwinnen om verder te kunnen gaan.

Dus je geeft toe dat jij dit leven niet aan kan? dat het jou overwonnen heeft...
Waar wil je heen dan? Jammer voor je dat je dezelfde composthoop opgaat als ik. Wat jij of ik wel presteer of niet presteer in dit leven maakt uiteindelijk niks uit. Je bent een decompenserende hoop vlees, net als ik.

Geniet er maar van dat je sterker bent dan ik. I hope that will be some kind of comfort to you when the maggots are eating your eyes, from the inside.

Waar wil je heen dan? Jammer voor je dat je dezelfde composthoop opgaat als ik. Wat jij of ik wel presteer of niet presteer in dit leven maakt uiteindelijk niks uit. Je bent een decompenserende hoop vlees, net als ik.

Geniet er maar van dat je sterker bent dan ik. I hope that will be some kind of comfort to you when the maggots are eating your eyes, from the inside.

Ik snap je redeneren ergens. Maar van dat decomposteren, dat maak je toch niet actief meer mee?

En je leeft nu toch, waarom er niet het beste van maken?

Ik snap je redeneren ergens. Maar van dat decomposteren, dat maak je toch niet actief meer mee?

En je leeft nu toch, waarom er niet het beste van maken?

Nihilism gaat over de zingeving(lack of eigenlijk), niet over de invulling.

Nihilism gaat over de zingeving(lack of eigenlijk), niet over de invulling.

Ja oke, maar ik redeneer eerder vanuit het feit dat je zelf zin geeft aan je leven. Het zal de instelling en de kijk op het leven wel zijn, maar zoiets kan er bij mij niet in..

off topic, al wat beter met je dan gisteren?

Ja oke, maar ik redeneer eerder vanuit het feit dat je zelf zin geeft aan je leven. Het zal de instelling en de kijk op het leven wel zijn, maar zoiets kan er bij mij niet in..

off topic, al wat beter met je dan gisteren?

ja ik snap je wel, dat is net een van de punten van nihilisme, subjectieve zingeving is ondergeschikt aan het feit dat er klaarblijkelijk objectief gezien geen zingeving zit aan het leven. We moeten het dus verzinnen blijkbaar.

De mug die ik daarnet in het water zag verdrinken kent niemand, heeft geen zin gehad voor zijn/haar leven, is nu gewoon dood. Subjectief mag die het beste leven gehad hebben wat een mug kan hebben, objectief maakt het geen fl**ker uit.

En volgens mij zit ik gewoon in een "randpsychose". Heb alle symptomen, buiten compleet verlies van controle.

ja ik snap je wel, dat is net een van de punten van nihilisme, subjectieve zingeving is ondergeschikt aan het feit dat er klaarblijkelijk objectief gezien geen zingeving zit aan het leven. We moeten het dus verzinnen blijkbaar.

De mug die ik daarnet in het water zag verdrinken kent niemand, heeft geen zin gehad voor zijn/haar leven, is nu gewoon dood. Subjectief mag die het beste leven gehad hebben wat een mug kan hebben, objectief maakt het geen fl**ker uit.

En volgens mij zit ik gewoon in een "randpsychose". Heb alle symptomen, buiten compleet verlies van controle.

Een mug met een mens gaan vergelijken lijkt me vrij cru? :D het kan zijn dat ik het verkeerd zie maar zo ver ik weet (of kan weten?) heeft zo'n beest niet eens besef?
Daaraantegen kunnen wij als mens toch 'genieten' van bepaalde zaken? En zo ons leven 'nuttig' maken (al is dit voor iedereen anders en is dit ook weer bepaald door opvoeding, achtergrond,cultuur,...).

Eigenlijk als je erover nadenkt, denk je er het best niet teveel over na.

Veel sterkte man, hoop dat het snel over is (als zoiets al overgaat?)

In plaats van 1u te wachten na men Pre workout meal, eens 1u30 gewacht met te beginnen trainen.

Ging verassend beter, zelfs aantal pr's gemaakt!

Beter dus wat langer wachten met trainen.

In plaats van 1u te wachten na men Pre workout meal, eens 1u30 gewacht met te beginnen trainen.

Ging verassend beter, zelfs aantal pr's gemaakt!

Beter dus wat langer wachten met trainen.

Voor t trainen ook altijd makkelijk verteerbare maaltijden pakken.

Wanneer je verteringsstelsel actief is focust je lichaam daar op in plaats van op beweging. Dat verklaard ook waarom je na een flinke maaltijd liever op de bank gaat liggen dan gaat rennen :p

Een mug met een mens gaan vergelijken lijkt me vrij cru? :D het kan zijn dat ik het verkeerd zie maar zo ver ik weet (of kan weten?) heeft zo'n beest niet eens besef?

Ik zie niet in waarom. We delen een hoop dna, bestaan uit dezelfde bouwstenen, en uiteindelijk vallen we terug uiteen in hetzelfde. Of ze besef hebben of niet maakt relatief weinig uit.

Daaraantegen kunnen wij als mens toch 'genieten' van bepaalde zaken? En zo ons leven 'nuttig' maken (al is dit voor iedereen anders en is dit ook weer bepaald door opvoeding, achtergrond,cultuur,...).

Laat me het zo stellen met een voorbeeld: Neem paspoort van je de peetouders en lees hun peetouders. Heb je ook maar enig id wie ze zijn? Dit is in je eigen familie, pas een paar generaties ver. Heel hun leven is onbekend.
Ik kende ze niet eens bij naam, tot ik ze via mn stamboom opzocht.

Eigenlijk als je erover nadenkt, denk je er het best niet teveel over na.

Ik ben 100% zeker dat ik iets gelijkaardig geschreven heb op dit forum in mn vorige psychose.

Veel sterkte man, hoop dat het snel over is (als zoiets al overgaat?)

Is enkel symptoombestrijding voor.

je neemt je eigen melancholie anders toch vrij serieus voor iemand die alles zogezegd zo zinloos vindt:rolleyes:

Ik ben het niet met trench en calyptus eens, hoe jullie op de wereld kijken, is gewoon een vorm van compensatie, om de realiteit voor jezelf te verzachten en meer vreden te hebben met jezelf. Ja Calyptus, ergens is dat wel zo.

Ik ben het niet met trench en calyptus eens, hoe jullie op de wereld kijken, is gewoon een vorm van compensatie om de realiteit voor jezelf te verzachten en meer vreden te hebben met jezelf. Ja Calyptus, ergens is dat wel zo.

calyptus heeft nochtans volledig gelijk, objectieve zingeving bestaat gewoon niet. Je kan jezelf het zoveel wijsmaken als je wilt, maar in die mindset blijven geloven werkt uiteindelijk alleen maar in je nadeel als je ooit eens in aanraking komt met de echte realiteit:)

Voor t trainen ook altijd makkelijk verteerbare maaltijden pakken.

Wanneer je verteringsstelsel actief is focust je lichaam daar op in plaats van op beweging. Dat verklaard ook waarom je na een flinke maaltijd liever op de bank gaat liggen dan gaat rennen :p

iK doe 500ml amandelmelk + schep whey + 80gram havermout

Niet slecht toch?

calyptus heeft nochtans volledig gelijk, objectieve zingeving bestaat gewoon niet. Je kan jezelf het zoveel wijsmaken als je wilt, maar in die mindset blijven geloven werkt uiteindelijk alleen maar in je nadeel als je ooit eens in aanraking komt met de echte realiteit:)

Dus om 't op zijn R'dams te zeggen relativeren jij en je spirituele maatje alles naar de klote?

Terug
Naar boven