MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Na m’n PR 115kg op de hiptrust dachten de schijven ‘Neuh, we blijven lekker op de stang zitten’ dus ik kreeg er amper beweging in. Good guy zag het gebeuren en dacht me even te komen helpen door de stang op te tillen. Eindstand: Hij kreeg de stang niet omhoog, ego een beetje gekrenkt, ik vond het alsnog wel aardig dat ‘ie ‘t probeerde. Uiteindelijk met wat moeite alles NETJES terug gehangen.

Het was schattig
 
Na m’n PR 115kg op de hiptrust dachten de schijven ‘Neuh, we blijven lekker op de stang zitten’ dus ik kreeg er amper beweging in. Good guy zag het gebeuren en dacht me even te komen helpen door de stang op te tillen. Eindstand: Hij kreeg de stang niet omhoog, ego een beetje gekrenkt, ik vond het alsnog wel aardig dat ‘ie ‘t probeerde. Uiteindelijk met wat moeite alles NETJES terug gehangen.

Het was schattig

Kut ecto
 
5660883A-F1CB-4E5F-858F-7984FB794F08.jpeg


“even” m’n nichtje op bed gelegd en zelf niet meer opgestaan :roflol: lekker klokje rond geslapen :D
 
Bekijk bijlage 480570

“even” m’n nichtje op bed gelegd en zelf niet meer opgestaan :roflol: lekker klokje rond geslapen :D

Heerlijk is dat, Tot een paar jaar terug zou ik dit jammer hebben gevonden van mijn tijd... Maar tegenwoordig vind ik het heerlijk om zo nu en dan de klok eens rond te slapen :p
 
Stukje op NOS journaal net. Het item ging over kabels (kabelgoten) die op het trottoir liggen waar sommige mensen, zoals slechtzienden en slechtterbeenden, moeite mee hebben om te trotseren. Die kabels zijn voor het opladen van elektrische auto's en vormen zo dus obstakels op het trottoir.

Wordt er een blinde man geïnterviewd, zegt hij: "ik zie het mijn oma op haar rollator niet doen om hier overheen te rijden".

:roflol::roflol::roflol:

Zal vanavond wel op Dumpert staan.
 
Laatst bewerkt:
Zalig toch :D mag je dat regelmatig?
Officieel hebben we 24 thuiswerkdagen die we mogen inplannen.
Gezien we in een klote gebouw werken komen daar regelmatig onvoorziene omstandigheden bij zoals vandaag en werken we dan ook van thuis uit :p.
In november was er een leiding gesprongen: alles onder water, 3 weken thuis gewerkt :roflol:.
 
Back
Naar boven