apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Hartje zomer, 30+ graden, naderde een rood stoplicht, lekker viziertje ff open..
BOOM, headshot!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hartje zomer, 30+ graden, naderde een rood stoplicht, lekker viziertje ff open..
Ik zal het even tegen mijn meeuwen vrienden zeggen dat je ons waardeerdHartje zomer, 30+ graden, naderde een rood stoplicht, lekker viziertje ff open..
BOOM, headshot!
Achterlijk ventje dat je bent, niet normaal.Groen en composteerbaar afval zoals bananenschillen etc mag je wel in de natuur achterlaten. Staan geen boetes op en is ook niet strafbaar, nergens.
Les 2: vizier dichtHartje zomer, 30+ graden, naderde een rood stoplicht, lekker viziertje ff open..
BOOM, headshot!
Iemand die 200 kilo deadlift
Gewoon niet op reageren mikie gwn op negeren drukkenAch jij kan nieteens een snack verzinnen die gezond is omdat je geen ruggegraat hebt, moet je een topic voor openen dus please ventje🤷♂️
Hey Mikey, al weer terug van weggeweest? We vroegen ons al af waar je bleef. Vergeet je niet je AI te nemen jongen.
Niks mentaal spelletje. Ik ben daar altijd al gevoeliger voor geweest maar blijkbaar kan niemand dat in acht nemen. Ik ben ook niet boos, integendeel.De AAS beginnen al lekker mentale spelletjes met je te spelen zo te merken. Zou iig wegblijven van tren als ik jou was![]()
Yes. Je moet alleen uitkijken dat je de bodem niet verzuurt met bijvoorbeeld uienschillen. Dat is dan weer slecht. En inderdaad, knipafval weggooien en dat prongelijk stekjes worden, dan groeit er opeens overal oliepalm @Kathlinoo... Dus je moet echt weten wat je doet, anders ben je toch gewoon afval aan t dumpen. Maar een bananenschil in de bosjes kan dus wel (zonder t stickertje).Groen en composteerbaar afval zoals bananenschillen etc mag je wel in de natuur achterlaten. Staan geen boetes op en is ook niet strafbaar, nergens.
Ja, voor je het weet flikkert iemand voor je wat koffie uit zijn raam.
Kunnen en mogen liggen vaak heel ver uit elkaar.Maar een bananenschil in de bosjes kan dus wel (zonder t stickertje).
Gaat om op straat downie, bebouwde kom .
Je neemt mensen op internet wel heel serieus hoe ik het zie, vergeet niet dat de meeste elkaar gewoon in de zeik nemen.Ga enkel met mn begeleiding verder.
Niks mentaal spelletje. Ik ben daar altijd al gevoeliger voor geweest maar blijkbaar kan niemand dat in acht nemen. Ik ben ook niet boos, integendeel.
Heb er nooit goed tegen gekunnen, eerst werd ik laaiend en nu blijf ik rustig en doe ik het gewoon zo. Niks met test te maken, integendeel. Ben stukken rustiger.
Gewoon lekker trainen en begeleiding volgen , dat is waar ik voor ga💪.
Precies. Wat niet mag kan nog steeds.
Dat ik (of wie dan ook) het niet met je eens ben, wil nog niet zeggen dat ik iets tegen jouw mening heb. Laat staan dat ik iets tegen jou persoonlijk hebEn ik ben weg van dit forum btw.
Die persoonlijke aanvallen komen me de nek uit.
En zolang jij het wel opvat als iets tegen jou, blijf je dat ook houden, lijkt mij.No way. Heb al een paar keer wat gehad, ga me er nu niet meer door op laten naaien. Kies gewoon mn eigen weg nu.
Dat ik (of wie dan ook) het niet met je eens ben, wil nog niet zeggen dat ik iets tegen jouw mening heb. Laat staan dat ik iets tegen jou persoonlijk heb
En zolang jij het wel opvat als iets tegen jou, blijf je dat ook houden, lijkt mij.
Met gelijkgestemden valt er weinig te discussiëren. In zekere zin draait een forum op meningsverschillen. Als je daar niet tegen kan, kan je inderdaad beter wegblijven.
Regelmatig ruitensproeivloeistof in mijn ogen-(les 1)->op mijn vizier gehad. Dat laatste ook bijzonder irritant.Ja, voor je het weet flikkert iemand voor je wat koffie uit zijn raam.
Dan moet je ook niet bij me bumperkleven.Regelmatig ruitensproeivloeistof in mijn ogen-(les 1)->op mijn vizier gehad. Dat laatste ook bijzonder irritant.