Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.623
Groen en composteerbaar afval zoals bananenschillen etc mag je wel in de natuur achterlaten. Staan geen boetes op en is ook niet strafbaar, nergens.
Achterlijk ventje dat je bent, niet normaal.

Screenshot 2022-04-21 at 15.30.15.png

• #160.625
  • #160.627
Hey Mikey, al weer terug van weggeweest? We vroegen ons al af waar je bleef. Vergeet je niet je AI te nemen jongen.

• #160.628
De AAS beginnen al lekker mentale spelletjes met je te spelen zo te merken. Zou iig wegblijven van tren als ik jou was :emo:

• #160.629
Hey Mikey, al weer terug van weggeweest? We vroegen ons al af waar je bleef. Vergeet je niet je AI te nemen jongen.

Ga enkel met mn begeleiding verder.

De AAS beginnen al lekker mentale spelletjes met je te spelen zo te merken. Zou iig wegblijven van tren als ik jou was :emo:
Niks mentaal spelletje. Ik ben daar altijd al gevoeliger voor geweest maar blijkbaar kan niemand dat in acht nemen. Ik ben ook niet boos, integendeel.
Heb er nooit goed tegen gekunnen, eerst werd ik laaiend en nu blijf ik rustig en doe ik het gewoon zo. Niks met test te maken, integendeel. Ben stukken rustiger.

Gewoon lekker trainen en begeleiding volgen , dat is waar ik voor ga💪.

• #160.630
Groen en composteerbaar afval zoals bananenschillen etc mag je wel in de natuur achterlaten. Staan geen boetes op en is ook niet strafbaar, nergens.
Yes. Je moet alleen uitkijken dat je de bodem niet verzuurt met bijvoorbeeld uienschillen. Dat is dan weer slecht. En inderdaad, knipafval weggooien en dat prongelijk stekjes worden, dan groeit er opeens overal oliepalm @Kathlinoo... Dus je moet echt weten wat je doet, anders ben je toch gewoon afval aan t dumpen. Maar een bananenschil in de bosjes kan dus wel (zonder t stickertje).

• #160.634
Ga enkel met mn begeleiding verder.

Niks mentaal spelletje. Ik ben daar altijd al gevoeliger voor geweest maar blijkbaar kan niemand dat in acht nemen. Ik ben ook niet boos, integendeel.
Heb er nooit goed tegen gekunnen, eerst werd ik laaiend en nu blijf ik rustig en doe ik het gewoon zo. Niks met test te maken, integendeel. Ben stukken rustiger.

Gewoon lekker trainen en begeleiding volgen , dat is waar ik voor ga💪.
Je neemt mensen op internet wel heel serieus hoe ik het zie, vergeet niet dat de meeste elkaar gewoon in de zeik nemen.

• #160.636
En ik ben weg van dit forum btw.
Die persoonlijke aanvallen komen me de nek uit.
Dat ik (of wie dan ook) het niet met je eens ben, wil nog niet zeggen dat ik iets tegen jouw mening heb. Laat staan dat ik iets tegen jou persoonlijk heb

No way. Heb al een paar keer wat gehad, ga me er nu niet meer door op laten naaien. Kies gewoon mn eigen weg nu.
En zolang jij het wel opvat als iets tegen jou, blijf je dat ook houden, lijkt mij.

Met gelijkgestemden valt er weinig te discussiëren. In zekere zin draait een forum op meningsverschillen. Als je daar niet tegen kan, kan je inderdaad beter wegblijven.

• #160.637
Dat ik (of wie dan ook) het niet met je eens ben, wil nog niet zeggen dat ik iets tegen jouw mening heb. Laat staan dat ik iets tegen jou persoonlijk heb

En zolang jij het wel opvat als iets tegen jou, blijf je dat ook houden, lijkt mij.

Met gelijkgestemden valt er weinig te discussiëren. In zekere zin draait een forum op meningsverschillen. Als je daar niet tegen kan, kan je inderdaad beter wegblijven.

Nogmaals. Inhoudelijk kan ik dat prima hebben maar sommige opmerkingen gaat het over. Niet als mensen het niet eens zijn met me. Als je terugleest zie je die paar wel staan.
Voor lul zetten met je verleden of tekortkomingen gaat het om. En dat kun je niet ontkennen. Dat gebeurt veel hier

De steken onder de gordel bedoel ik.

Verder alles prima ik blijf lekker bezig met trainen en coaching

Terug
Naar boven