XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.642
Nogmaals. Inhoudelijk kan ik dat prima hebben maar sommige opmerkingen gaat het over. Niet als mensen het niet eens zijn met me. Als je terugleest zie je die paar wel staan.
Voor lul zetten met je verleden of tekortkomingen gaat het om. En dat kun je niet ontkennen. Dat gebeurt veel hier
Goed. Waar heb je t nu precies over? Één opmerking over drugs is al genoeg om te zeggen dat je vertrekt, of hoe moet ik t zien?

Regelmatig ruitensproeivloeistof in mijn ogen-(les 1)->op mijn vizier gehad. Dat laatste ook bijzonder irritant.
Dat heb ik nog te vaak als ik met open dak rij 😬 leer niet zo snel haha

• #160.644
Nogmaals. Inhoudelijk kan ik dat prima hebben maar sommige opmerkingen gaat het over. Niet als mensen het niet eens zijn met me. Als je terugleest zie je die paar wel staan.
Voor lul zetten met je verleden of tekortkomingen gaat het om. En dat kun je niet ontkennen. Dat gebeurt veel hier

De steken onder de gordel bedoel ik.

Verder alles prima ik blijf lekker bezig met trainen en coaching
Dit zijn allemaal externe dingen die er niet toe doen, opmerkingen over je motieven, verleden of vriendin, who cares bro, alsof deze mensen jouw leven kennen, waar het echt om gaat ben jij en je gezinnetje, jij komt elke dag thuis naar je warme nest, de rest waaronder dit forum is gewoon onzin, niet waard om over in te zitten. Je maakt hier misschien 1 of 2 vrienden. Rest moet je met een korreltje zout nemen.

• #160.645
Dit zijn allemaal externe dingen die er niet toe doen, opmerkingen over je motieven of vriendin, who cares bro, waar het echt om gaat ben jij en je gezinnetje, jij komt elke dag thuis naar je nest, de rest is echt waaronder dit forum is onzin. Je maakt misschien 1 of 2 vrienden. Rest met een korreltje zout nemen.
9/10 mensen op het internet moet je met een korreltje zout nemen haha, helaas heb ik dat op de verkeerde manier geleerd.

• #160.648
@MikeBlok ik voel je makker, deze discussie 1,5 jaar geleden ook gevoerd met o.a Hill en Kameel, beiden zijn nu pleite, met andere woorden het is het niet waard.

• #160.651
Over mn vriendin, over drugs, verleden. Opeenstapeling. Als ik al meerdere keren aangeef dat ik dat niet oke vind. Wat is dan de moeite?

Ik heb jaren moeten knokken om zover te komen en dan komen een paar mensen jou er zo belachelijk over maken. Ja dat steekt mij. Sorry dat ik mezelf daarover druk maak . Moet ik me serieus verdedigen waarom ik dat liever niet heb? Als je weet hoeveel mij dat heeft gekost en waar ik vandaan ben gekomen, zou je het misschien inzien . Ja ik ben erg snel geraakt door dit onderwerp daar schaam ik me niet voor.

Is het zoveel moeite om iemand dan in zn waarde te laten en beetje ontzien op dat vlak?
Begrijpelijk doen ze bij mij ook altijd

• #160.658
Hij die zonder humor is make de eerste grap.

• #160.659
Goed. Waar heb je t nu precies over? Één opmerking over drugs is al genoeg om te zeggen dat je vertrekt, of hoe moet ik t zien?
Waar hij het over heeft is dat een grapje een grapje moet blijven. Die opmerkingen die gemaakt worden over zijn vriendin gaan nergens over en als iemand een grens aangeeft moet je dat respecteren. Veel andere gebruikers zitten hier ook gewoon in een relatie, daarom zou het niet zo moeilijk moeten zijn jezelf te verplaatsten in Mike, dat zijn vriendin deel neemt aan dit forum is toch geen vrijbrief om voortdurend dat soort opmerkingen te kunnen maken. Hetzelfde geldt voor zijn verleden, hij is er heel open over, maak daar geen misbruik van.

• #160.660
@MikeBlok ik voel je makker, deze discussie 1,5 jaar geleden ook gevoerd met o.a Hill en Kameel, beiden zijn nu pleite, met andere woorden het is het niet waard.
Gaat het een beetje met je liefdesverdriet? :heart:

Kameel is een goede gast, dat weet ik gewoon want ik voel dat aan, toen hij een post van mij had geliked wat ging over loslaten/sacrifce, op dat moment is het gewoon die telepathische klik, je voelt het of niet,

Denk trouwens nog steeds dat Kameel een goede gast is. Diep van binnen weet hij dat ook, ik hoop dat hij zich zal beteren.
Nee man, niemand kan Kameel hier doen vergeten of vervangen
Laat Kameel gewoon terugkomen (als hij dat zelf ook wil)
ik ben best bereid een perma ban te incasseren met de voorwaarde dat Kameel terug mag komen.
een uitspraak van Kameel zit nog vers in mijn geheugen (ik mis die gozer gvd)

Terug
Naar boven