XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.201
Ik hou het wel bij nuchter denken , heb van nature een rijke inbeeldingsvermogen. Van zulke dingen draai ik door.

Zo heb ik vroeger zeker een week lang 24/7 zulke shit gelezen en gekeken op de pep, ben uiteindelijk op de crisisafdeling met een psychose beland omdat ik doordraaide en allerlei waanbeelden had. 🤣
Ja dan beter niet doen. Je hebt een gezin.

• #169.206
Is het dan non-human of alien van oorsprong?
Was niet menselijk. In ieder geval niet in de menselijke vorm.

*O je bedoelt het molecuul. Geen idee. Maar zoals ik zei, dieren produceren het, planten produceren het. Ergens in de evolutie moet het ontstaan zijn (tenzij je gelooft dat het idd spiritueel is), maar aangezien planten de stof ook aanmaken moet dat heel erg ver terug zijn geweest.

Ik dacht dat ff dat de vraag over die schaduwwezentjes ging.

• #169.207
Was niet menselijk. In ieder geval niet in de menselijke vorm.

*O je bedoelt het molecuul. Geen idee. Maar zoals ik zei, dieren produceren het, plante produceren het. Ergens in de evolutie moet het ontstaan zijn, maar aangezien planten het ook maken moet dat heel erg ver terug zijn geweest.

Ik dacht dat ff dat de vraag over die schaduwwezentjes ging.
Het was een verwijzing naar het alien topic.

• #169.208
  • #169.209
Dromen kunnen ook een beleving zijn van jezelf in een parallelle tijdslijn of ander multiversum.
Ben een tijdje bezig geweest met deze materie en dit behoort wel tot de mogelijkheden . Klinkt zweverig en mss gestoord. Maar als je je verdiept in de kwantumtheorie/multiversum/parallele tijdslijnen dan heb je veel logische mogelijkheden.

Ah Nice, ik heb gisteren gedroomd dat ik super sayin ultra was, mirrin.

• #169.210
Voor de oerknal was er geen ruimte tijd toch? Dus dan ook geen vormen.
Maar dus ook niet niets.

IMG_3511.gif

• #169.215
It's all fun n games totdat schaduwwezens opeens telepatisch tegen je beginnen te praten terwijl je door een kaleidoscoop van kleuren en vormen reist die in en uit zichzelf vouwen. Dmt is next level. Niks komt er bij in de buurt. Het is amper te beschrijven in woorden.

Schaduwwezens, dat was gewoon die n*ger van post nl 😂😂😂😂

• #169.219
Om een beeld te geven, doe beide ogen dicht en druk met 2 vingers op je ogen. Duim op je ene oog en wijsvinger op de ander. Niet hard, gewoon lichtjes druk zetten.

Na een seconde of 20 a 30 krijg je allemaal visuals. Kleurpatronen, sterren, bliksemschichten, symetrie, etc. Deze worden steeds heftiger. Je kan de patronen zelfs een beetje sturen met je gedachte.

Deed dit wel eens als kind in bed toen ik 8 a 10 was.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven