XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.381
  • #169.383

Ik (en 1 collega) voeden vandaag en morgen de 400 hongerige mondjes van het Dancevalley en Dutchvalley personeel. Deck staat bij de mainstsage. Front row seats :cool:. Gister heb ik alles geprept.

Worden wel lange dagen. 10:00 tm 24:00.

Lache, weer eens wat anders. Laatste half uurtje wordt mijn pauze. Knallen bij de afsluiter. Tiesto sluit af :D

*filmpje hierboven is het uitzicht van onze werkplek.

• #169.384
Have fun!

• #169.385

Ik (en 1 collega) voeden vandaag en morgen de 400 hongerige mondjes van het Dancevalley en Dutchvalley personeel. Deck staat bij de mainstsage. Front row seats :cool:. Gister heb ik alles geprept.

Lache, weer eens wat anders. Laatste half uurtje wordt mijn pauze. Knallen bij de afsluiter. Tiesto sluit af :D

VmPUHJ79ZH0-Ou5jdUI87-med_dEz-x9gVeTdRMA2C0.jpg

• #169.388

Als deze muziek gedraaid wordt snap ik dat het lange dagen worden. Succes. :thumbs:

• #169.389
Trots op mezelf: mijn 4 jarige weet nog steeds niet wat dat luide, vrolijke muziekje is dat af en toe langskomt rijden :o hij danst een beetje en vraagt wat het is. Iemand die naar muziek luistert denk ik :fluit:

Happy Ice Cream GIF by DINOSALLY

• #169.392

En droog met een dak boven je hoofd! :thumb:

• #169.393
Trots op mezelf: mijn 4 jarige ik weet nog steeds niet wat dat luide, vrolijke muziekje is dat af en toe langskomt rijden :o hij danst een beetje en vraagt wat het is. Iemand die naar muziek luistert denk ik :fluit:

Happy Ice Cream GIF by DINOSALLY

Je hebt het nu over je mentale leeftijd?

• #169.395
Was blijkbaar geen personeels eten. Was premium (VIP) deck.

Gvd veel lekkere wijven.

Anyhow. Klaarrrrr.
13,5 uur. Morgrn weer.

Dikke party. Goede shit.

• #169.398
Puy de dôme beklommen vandaag met mijn kids, in het central massif. Was een serieuze uitdaging voor ons allemaal. Bijna 1100 hoogtemeters in ~4u.

• #169.399
Voel me mega uitgerust na 4 uur 30 min slaap.
10mg pre bed.
IMG_8558.jpeg

Terug
Naar boven