AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.042
Ik rij altijd ~60 waar 50 is toegestaan, en 130 overdag in NL. heb flitsmeister wel aan en rem vaak wel af op snelweg. want overdag geldt in NL 100km/u.
Wat totaal nergens op slaat. Rij al jaren schadevrij en ben nog nooit door rood gereden.
Als je motor rijdt moet je soms wek eens rood pakken omdat stoplichten je soms niet pakken. Sta je daar, in het donker, in the middle of nowhere.

• #173.052
  • #173.054
Zal wat leuks vertellen over door rood rijden in Duitsland. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd voor een test of je wel goed wijs bent. Het wordt daar zwaar aangerekend. ligt aan de verkeerssituatie en of je vaker door rood bent gereden.

Duitsland, het land van de onbegrensde snelheid (helaas op steeds minder plekken), maar wel correct rijdend ; netjes stoppen voor een zebrapad en het respecteren van de verkeersregels. Momenteel veel camera's die spotten op bumperkleven. Heerlijk en machtig autoland! :driving:

• #173.058
Duitsland, het land van de onbegrensde snelheid (helaas op steeds minder plekken), maar wel correct rijdend ; netjes stoppen voor een zebrapad en het respecteren van de verkeersregels. Momenteel veel camera's die spotten op bumperkleven. Heerlijk en machtig autoland! :driving:
Idd. Maar snelheidsbeperkingen vind ik daar ook veel beter dan bij ons. Dus worden ze sneller gerespecteeed
Aan werken bv met sterk versmalde rijstroken (waar ik steeds het zeer nuttige verkeersbord met de breedte van de rijstrook bekijk, zie je bij ons ook niet) mag je alsnog 80 km/h.
Hier bij ons heb je werken waar je moet zoeken welke molshoop ze aan het omspitten zijn, je 3 volledige rijstroken hebt en dan mag je maar 50.

• #173.060
Idd. Maar snelheidsbeperkingen vind ik daar ook veel beter dan bij ons. Dus worden ze sneller gerespecteeed
Aan werken bv met sterk versmalde rijstroken (waar ik steeds het zeer nuttige verkeersbord met de breedte van de rijstrook bekijk, zie je bij ons ook niet) mag je alsnog 80 km/h.
Hier bij ons heb je werken waar je moet zoeken welke molshoop ze aan het omspitten zijn, je 3 volledige rijstroken hebt en dan mag je maar 50.

En mede daardoor ook steeds betere wegen i.t.t. de voorheen vaak betonplaten waar je overheen bonkte.
Binnenwegen waar je vaak 100/110 mag en kan rijden. Om nog maar te zwijgen van de heerlijke kronkelwegen door de heuvels/bergen.
Voor petrolheads nog altijd een walhalla.

Terug
Naar boven