XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.643
Met elke vraag kan je bij mij terecht. Zowel voor de apparatuur en benodigdheden

De Lidl heeft een sous vide stick en vacumeermachine in de aanbieding, is dat wat?

Linkjes plaatsen, is dat wat?

Ik heb een Anova Nano van 750W dus die van Lidl moet ook wel goed zijn.

Ik heb een vacumeermachine van Princess (ik dacht op aanraden van @apfelstrudel) en dat is ook maar een b-merk, dus van de Lidl zal ook wel prima werken.

Dus?

• #173.644
  • #173.645

Als je de reviews moet geloven zijn het beide fantastische producten die goed werken!

Of na een keer gebruiken kapot zijn en teruggestuurd worden.

Yes Or No GIF

• #173.648
Ez bar curls, EZ preacher curls, db concentration curls.

Doe je die (of een variant) nu dan niet?
Arm day van 1x pw naar 2x pw en arm day doel is max pomp vandaar ss en op push/pull doe ik tri/bi ook maar dan meer rust ertussen en iets hogere rep

• #173.649
Hoe gecompliceerd kan je trainen maken

SUPRAMAX

• #173.650
Hoeveel betaal je daar nou eigenlijk voor, als iemand dat allemaal zo uitschrijft?

• #173.652
Inclusief voedingsschema enzo?

• #173.654
Oke dat valt best mee dan

• Like
Waarderingen: BB_
  • #173.655
Het is dan ook geen lifestyle coach die je adviseert wat je moet doen als je ruzie hebt met je partner of een coach die ook expert is in allerlei andere dingen zoals hell.

Hij geeft alleen iets om je progressie, andere hobbys moet je maar met iemand anders kwijt. Check ins zijn daarom ook kort en feedback is vaak paar zinnen. Maandelijks fysieke checkup, alleen daar betaal je dan wel 25€ voor een uur voor.

Terug
Naar boven