RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Sinds ze wifi in de bajes hebben heeft ie cliënteel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ze wifi in de bajes hebben heeft ie cliënteel
Let maar op dat ik jou niet een week in de 'bajes' zet.Sinds ze wifi in de bajes hebben heeft ie cliënteel
Met elke vraag kan je bij mij terecht. Zowel voor de apparatuur en benodigdheden
De Lidl heeft een sous vide stick en vacumeermachine in de aanbieding, is dat wat?
Linkjes plaatsen, is dat wat?
Ik heb een Anova Nano van 750W dus die van Lidl moet ook wel goed zijn.
Ik heb een vacumeermachine van Princess (ik dacht op aanraden van @apfelstrudel) en dat is ook maar een b-merk, dus van de Lidl zal ook wel prima werken.
Dus?![]()
SILVERCREST® KITCHEN TOOLS Sous-vide stick Smart | LIDL
SILVERCREST® KITCHEN TOOLS Sous-vide stick Smart bij LIDL online kopen ✅ Kies je leverdag ✅ Ook 's avonds bezorgd ✅ 30 Dagen bedenktijdwww.lidl.nl
![]()
SILVERCREST® KITCHEN TOOLS Vacumeermachine | LIDL
SILVERCREST® KITCHEN TOOLS Vacumeermachine bij LIDL online kopen ✅ Kies je leverdag ✅ Ook 's avonds bezorgd ✅ 30 Dagen bedenktijd ✅ Gratis retournerenwww.lidl.nl
dus die van Lidl moet ook wel goed zijn.
Ez bar curls, EZ preacher curls, db concentration curls.
Arm day van 1x pw naar 2x pw en arm day doel is max pomp vandaar ss en op push/pull doe ik tri/bi ook maar dan meer rust ertussen en iets hogere repEz bar curls, EZ preacher curls, db concentration curls.
Doe je die (of een variant) nu dan niet?
500/6 maandenHoeveel betaal je daar nou eigenlijk voor, als iemand dat allemaal zo uitschrijft?
Ja en check in freq elke 5 dagen. Voeding/training/supps en gear word allemaal voorgeschreven
Het is dan ook geen lifestyle coach die je adviseert wat je moet doen als je ruzie hebt met je partner of een coach die ook expert is in allerlei andere dingen zoals hell.
Die pushdowns kan je beter met een rechte stang doen en dan 8 reps?
Het is bijna hetzelfde programma dat ik doe, en dat kost je hoogstens een 6 pack Kanon.
Gewone pushups of traingle?
2 d handles ivm polsen vind ik fijner.Die pushdowns kan je beter met een rechte stang doen en dan 8 reps?
Vervang die met bw dips
Met een stang kan je zeker 30% meer gewicht gebruiken.2 d handles ivm polsen vind ik fijner.
Vervang die met bw dips