- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer met 2 handles maar eens 70kg te drukken, of zelfs 50. Als je een dergelijke oefening niet zwaar uitvoert, zoals de meesten, gebeurt er erg weinig op het gebied van hypertrofie, zoals bij de meesten.Is dit serieus? Maakt toch echt geen hol uit of je je pushdowns nou met een straight bar doet of met single handles, behalve persoonlijke voorkeur dan. Van alle dingen waar je je druk op kan maken in de gym zou ik me hier het minst druk om maken.
Met een rechte stang ga je er ook vaak boven hangen en gebruik je bw waardoor je sterker bent. Met 2 d handles is het voor de pols net wat gunstiger voor mij. Touw kan ook, alleen vind ik de rom net wat minder. Of het zoveel uitmaakt, volgens de coach niet en is het net wat goed aanvoelt en daarop verder gaan.Met een stang kan je zeker 30% meer gewicht gebruiken.
Probeer met 2 handles maar eens 70kg te drukken, of zelfs 50. Als je een dergelijke oefening niet zwaar uitvoert, zoals de meesten, gebeurt er erg weinig op het gebied van hypertrofie, zoals bij de meesten.
Dit denk ik dus ook. De een heeft een intense feeling met incline db press en de ander doet hem liever in de smith. Maakt het wat uit, denk het niet als je in beide gevallen maar de grens op zoekt.Nja ik zal t wel mis hebben maar dit is echt majoring in the minors imo. Als de ene handle fijner voelt en je krijgt daar een betere pump mee en traint in beide gevallen in de buurt van failure dan zal t allemaal wel meevallen met die enorme verschillen in hypertrofie
Niet lullen maar poetsenAls ik over paar jaar 50cm arm guns heb dan post ik elke dag een foto hier dat jullie mij niet meer pesten!
Een babysitter is duurder
Opa/oma, ben jij trouwens al opa
Bedoelde voor jou die babysitter

Pushdowns met een stang en veel gewicht, waarbij je over de stang heen hangt, is echt een basisoefening voor grote triceps. Dorian Yates en Kevin Levrone hebben daar hun enorme tri's mee gebouwd.Dit denk ik dus ook. De een heeft een intense feeling met incline db press en de ander doet hem liever in de smith. Maakt het wat uit, denk het niet als je in beide gevallen maar de grens op zoekt.
Doen wat goed voelt pp is belangrijkst en niet klakkeloos iets overnemen onder het mom “optimaal” volgens onderzoek blablablabla
Denk zelf dat het niet oefening specifiek is, maar gewoon 10 jaar vol blasten, hard trainen en veel eten. Of je dan tri ext doet met een rechte stang of touw maakt in mijn optiek weinig uit. Als ik over 10 jaar levrone zijn armen heb dan weet je dat het de d handles waren!Pushdowns met een stang en veel gewicht, waarbij je over de stang heen hangt, is echt een basisoefening voor grote triceps. Dorian Yates en Kevin Levrone hebben daar hun enorme tri's mee gebouwd.
Maar dan maak je er eigenlijk een parallel bar dip van.Pushdowns met een stang en veel gewicht, waarbij je over de stang heen hangt, is echt een basisoefening voor grote triceps. Dorian Yates en Kevin Levrone hebben daar hun enorme tri's mee gebouwd.
Wat weet die coach er nou van, die is een drugsdealer met € tekens in zijn ogen. Kijk eens op youtube hoe Levrone en Yates het deden.Met een rechte stang ga je er ook vaak boven hangen en gebruik je bw waardoor je sterker bent. Met 2 d handles is het voor de pols net wat gunstiger voor mij. Touw kan ook, alleen vind ik de rom net wat minder. Of het zoveel uitmaakt, volgens de coach niet en is het net wat goed aanvoelt en daarop verder gaan.
Het lijkt erop, maar is toch anders. Mike Mentzer, die ook enorme triceps had voor zijn tijd, deed beide. Hij noemde dips graag "upper body squats".Maar dan maak je er eigenlijk een parallel bar dip van.
Ok, zoek het dan maar zelf uit. D handles zij hoogstens voor een finishing touch.Denk zelf dat het niet oefening specifiek is, maar gewoon 10 jaar vol blasten, hard trainen en veel eten. Of je dan tri ext doet met een rechte stang of touw maakt in mijn optiek weinig uit. Als ik over 10 jaar levrone zijn armen heb dan weet je dat het de d handles waren!
Prima, maar dat is dan toch een andere oefening met een zelfde verschil als tussen een skull crusher waarbij je bovenarmen stilhoud en een CGBP.Het lijkt erop, maar is toch anders. Mike Mentzer, die ook enorme triceps had voor zijn tijd, deed beide. Hij noemde dips graag "upper body squats".