XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.423
Waarom trek jij een uitspraak van @ak waar jij niets mee te maken hebt in twijfel?

Waarom reageer jij op een vraag van mij naar ak over iets waar jij niets mee te maken hebt?

Komt onze taaldeskundige ook weer aan. Je ziet het toch zelf schele harrie.
Naast dat je elke week last van je lichaam hebt heb je denk dagelijks last van je verstand of ogen

Je leest dus wat je wilt lezen ;)

• #174.426
Waarom reageer jij op een vraag van mij naar ak over iets waar jij niets mee te maken hebt?

Je leest dus wat je wilt lezen ;)
Kappen met dat geouwehoer tussen jullie 2 of zeg mekaar gewoon op negeer ok.

Is naar jullie beiden dit voegt niks toe.

• #174.427
Komt onze taaldeskundige ook weer aan. Je ziet het toch zelf schele harrie.
Naast dat je elke week last van je lichaam hebt heb je denk dagelijks last van je verstand of ogen
Het is heel simpel, in sommige gevallen wordt er voornamelijk gereageerd om wie het zegt ipv wat er gezegd wordt.

• #174.430
Netjes!
Maar hopelijk geen vervelende omstandigheden?
Nee zeker niet;

Ik bracht mijn auto naar de garage, die man zij me een week geleden dat het al met al 2 uur zou duren, kleine operatie ivm de APK. Daar wilde ik dan in eerste instantie wel op wachten, geen probleem.
Dus ik kom daar vanochtend om 09:00, staat zijn vader in de werkplaats, zegt ie dat zijn zoon bij de tandarts is en "straks" terugkomt.....dus die 2 uurtjes kon ik vergeten.

Geeft verder niet maar toen ben ik een rondje gaan lopen (ongeveer 5000stappen) en toen ik later terugkwam bij de garage was zijn zoon er nog niet, dus heb ik gezegd dat ie me kan bellen als de auto klaar is.

Daarna ben ik naar huis gelopen, paar kilometer ongeveer 8000 stappen, dus zodoende.

Auto haal ik op wanneer ie klaar is en ik tijd er voor heb.

Ben nu wel goed wakker hahaha.

• #174.431
Iemand moet nog zeggen wat de rest denkt, maar niet durft te zeggen.

Ja, met rakkertje gister. Was wel leuk.

19946885-14f1-4597-9dce-4abb02cc567a.jpeg
Misschien vind je t wat. Aanbieding, wij hebben em net besteld.

• #174.432
  • #174.434
Nee zeker niet;

Ik bracht mijn auto naar de garage, die man zij me een week geleden dat het al met al 2 uur zou duren, kleine operatie ivm de APK. Daar wilde ik dan in eerste instantie wel op wachten, geen probleem.
Dus ik kom daar vanochtend om 09:00, staat zijn vader in de werkplaats, zegt ie dat zijn zoon bij de tandarts is en "straks" terugkomt.....dus die 2 uurtjes kon ik vergeten.

Geeft verder niet maar toen ben ik een rondje gaan lopen (ongeveer 5000stappen) en toen ik later terugkwam bij de garage was zijn zoon er nog niet, dus heb ik gezegd dat ie me kan bellen als de auto klaar is.

Daarna ben ik naar huis gelopen, paar kilometer ongeveer 8000 stappen, dus zodoende.

Auto haal ik op wanneer ie klaar is en ik tijd er voor heb.

Ben nu wel goed wakker hahaha.

Haha oke! Wel irritant (vind ik zelf dan), maar in ieder geval een goede wandeling erop na gehouden :D

• #174.437
wie heeft lopen huilie huilie doen dat het battletopic dicht is

• #174.440
Haha oke! Wel irritant (vind ik zelf dan), maar in ieder geval een goede wandeling erop na gehouden :D
Ja was in eerste instantie wel irritant ja, maar ik wilde niet in die negatieve emotie blijven hangen dus ik doopte het maar om tot een goede cardiosessie :flex:

Vaak als ik door zo'n situatie geërgerd raak dan denk ik bij mezelf;" Ik heb een auto en ik heb de financiële ruimte om hem naar een garage te brengen, sommige mensen hebben alleen maar een plastic zak met spullen en slapen op straat"

Onderweg, toen ik van huis ging naar de garage, kwam ik een bekende dakloze tegen ( bekend in ons centrum van Almelo), heb al mijn kleingeld wat ik bij me had gegeven, hij wilde 2 biertjes kopen om 08:30 maar mocht de winkel niet meer in. Hij zou naar een andere winkel lopen om daar biertjes te kopen.....

Toen ik daar aan dacht in mijn irritatie bui toen begon ik me te schamen dat ik überhaupt geïrriteerd raakte....dus tja....

Terug
Naar boven