Waarom trek jij een uitspraak van @ak waar jij niets mee te maken hebt in twijfel?Heeft hij dat gezegd of lees jij wat je wilt lezen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom trek jij een uitspraak van @ak waar jij niets mee te maken hebt in twijfel?Heeft hij dat gezegd of lees jij wat je wilt lezen?
Komt onze taaldeskundige ook weer aan. Je ziet het toch zelf schele harrie.Heeft hij dat gezegd of lees jij wat je wilt lezen?
Waarom trek jij een uitspraak van @ak waar jij niets mee te maken hebt in twijfel?
Komt onze taaldeskundige ook weer aan. Je ziet het toch zelf schele harrie.
Naast dat je elke week last van je lichaam hebt heb je denk dagelijks last van je verstand of ogen

Jullie doen het dus gratis.Kunnen we niets over zeggen want dat is in het zwart.
Je gelooft wat je wilt geloven, zal mij een zorg zijn.
Hij is een broeder van een ander moeder.Waarom reageer jij op een vraag van mij naar ak over iets waar jij niets mee te maken hebt?
Kappen met dat geouwehoer tussen jullie 2 of zeg mekaar gewoon op negeer ok.Waarom reageer jij op een vraag van mij naar ak over iets waar jij niets mee te maken hebt?
Je leest dus wat je wilt lezen![]()
Het is heel simpel, in sommige gevallen wordt er voornamelijk gereageerd om wie het zegt ipv wat er gezegd wordt.Komt onze taaldeskundige ook weer aan. Je ziet het toch zelf schele harrie.
Naast dat je elke week last van je lichaam hebt heb je denk dagelijks last van je verstand of ogen
Even On-Topic;
Dat ik vandaag, wegens omstandigheden, al 12800 stappen heb gezet en daarmee mijn cardio wel gehad heb voor vandaag....
Complete toeval.Ohja op die manier. Dus het is totaal niet toevallig dat sommige leden wel het een en ander verwijderd word en andere niet.
Ik geloof het op me blauwe ogen ✌️
Nee zeker niet;Netjes!
Maar hopelijk geen vervelende omstandigheden?
Iemand moet nog zeggen wat de rest denkt, maar niet durft te zeggen.
Ja, met rakkertje gister. Was wel leuk.
![]()
Nee zeker niet;
Ik bracht mijn auto naar de garage, die man zij me een week geleden dat het al met al 2 uur zou duren, kleine operatie ivm de APK. Daar wilde ik dan in eerste instantie wel op wachten, geen probleem.
Dus ik kom daar vanochtend om 09:00, staat zijn vader in de werkplaats, zegt ie dat zijn zoon bij de tandarts is en "straks" terugkomt.....dus die 2 uurtjes kon ik vergeten.
Geeft verder niet maar toen ben ik een rondje gaan lopen (ongeveer 5000stappen) en toen ik later terugkwam bij de garage was zijn zoon er nog niet, dus heb ik gezegd dat ie me kan bellen als de auto klaar is.
Daarna ben ik naar huis gelopen, paar kilometer ongeveer 8000 stappen, dus zodoende.
Auto haal ik op wanneer ie klaar is en ik tijd er voor heb.
Ben nu wel goed wakker hahaha.

waar staat die range rover
asking for a friend 
Sorry zal het niet nog een keer doen. Door al die soja producten heb ik soms geen controle meer over mijn vrouwelijke kant.wie heeft lopen huilie huilie doen dat het battletopic dicht is
komt door al dat vet van jeSorry zal het niet nog een keer doen. Door al die soja producten heb ik soms geen controle meer over mijn vrouwelijke kant.

Ja was in eerste instantie wel irritant ja, maar ik wilde niet in die negatieve emotie blijven hangen dus ik doopte het maar om tot een goede cardiosessieHaha oke! Wel irritant (vind ik zelf dan), maar in ieder geval een goede wandeling erop na gehouden![]()