- Waardering
- 1.578
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Tja, dat middelengebruik ontstaat ook niet zomaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, dat middelengebruik ontstaat ook niet zomaar
Overigens ben ik eigenlijk ook wel chronisch boos, als het eind van het jaar niet volkomen willekeurig zou zijn en de traditionele feestdagen niet gebaseerd op lamme sprookjes voor kleine kinderen en volwassen idioten zou ik...daar ga ik weer met mijn goede voornemens.
Ahja de slaven moeten ook eens in de zoveel tijd een paar dagen vrijaf van het arbeid krijgen, om geld uit te geven en om daarna weer hard aan de slag te kunnen gaan.Overigens ben ik eigenlijk ook wel chronisch boos, als het eind van het jaar niet volkomen willekeurig zou zijn en de traditionele feestdagen niet gebaseerd op lamme sprookjes voor kleine kinderen en volwassen idioten zou ik...daar ga ik weer met mijn goede voornemens.
Ik durf geen foto meer van onze woonkamer te maken, het is gewoon schandalig hoeveel rommel en speelgoed er tegenwoordig op de grond ligt. Wij ruimen het ook niet meer op, maar schuiven het gewoon allemaal aan de kant dat er iig nog wel een looppad is.Op de kop getikt met Black Friday, een nieuwe sinaasappelperser.
Hij vergt wat onderhoudt en doet niet altijd wat je wilt, maar best handig als je druk bezig op de bank ligt te gamen.
![]()
*De keuken opruimfunctie werkt bog niet naar behoren vandaar de bende.
Ondertussen @PerzikDenk dat de meeste een tussenweg tussen die 2 foto's zouden prefereren, ipv een uitgehongerd scharminkel of een boze bulldog
Ff testen of het goed knalt, meer knal nodig zo te zien.
Irritant gedoe. Moet jij niet aan de drugs?Ff testen of het goed knalt, meer knal nodig zo te zien.
Dat mag ik hopen.Denk je dat ik de 64 wel haal?
En hoe groot zullen mijn biceps dan zijn?
Ga je cutten in 2025 ?Dat mag ik hopen.
Afhankelijk van de keuze van de oefeningen.
Ben je een beetje onzeker schat?Ondertussen @Perzik
Kan dit misschien als “nsfw” anders glijd @Buttie88 straks nog van haar stoel op het werk
![]()
@RookworstXL zijn jou abs beter zichtbaar?