ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Als er20cm hangt zit je goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er20cm hangt zit je goed.
Niet echt, nu ik 15 jaar ouder oog heb ik wellicht kans bij je moeder 👀
Misschien eerst benen, rug en schouders ook trainen. Heb nu wel een leg extension, maar geen energie om het te gebruiken. Moet ook eerst nog gemonteerd worden...Ga je cutten in 2025 ?
Ff een x je beste fysiek 65jr tonen?
Contest 2025 inpakken ?
Dat betwijfel ik, maar je kan het proberenNiet echt, nu ik 15 jaar ouder oog heb ik wellicht kans bij je moeder 👀
Ja... snap ik. Ik heb ook zelden zin in benen trainen.Misschien eerst benen, rug en schouders ook trainen. Heb nu wel een leg extension, maar geen energie om het te gebruiken. Moet ook eerst nog gemonteerd worden...

Ja maar ik heb dat apparaat gekocht, dus zit er wel een beetje aan vast. Mijn enige excuus is dat het nog in de doos zit. En leg extensions vind ik leuker dan halter curls!Ja... snap ik. Ik heb ook zelden zin in benen trainen.![]()
Weet niet waar je over zeurt, heb hier nergens last van.Veel sneeuw de afgelopen dagen. Gemmideld 30cm per 12 uur. Die tijd zit er ongeveer tussen elke keer dat de oprit vrij wordt gemaakt. -7 momenteel. Volgende week dubbele cijfers verwacht😍
Weet niet waar je over zeurt, heb hier nergens last van.
Ik zou wel gek worden, heb drukte / mensen om me heen nodig 🫣🤣🤪 wel heel veel respect dat je deze stap hebt gemaakt![]()
Kan het niet zeuren noemen. Elke keer als ik buiten kom geniet ik van de sneeuw de kou en de stilte.
IK zou zelf bog wel noordelijker willen gaan. Maar kreeg me vrouw niet noordelijker.
Ja die vrouwen, die van mij wil niet mee naar Afrika.![]()
Kan het niet zeuren noemen. Elke keer als ik buiten kom geniet ik van de sneeuw de kou en de stilte.
IK zou zelf bog wel noordelijker willen gaan. Maar kreeg me vrouw niet noordelijker.
Heb je ook sneeuwschoenen?![]()
Na een paar meter buiten wandelen wel.
Doe nou eens serieus.
Dat is ie nooit.
Snap ik Afrika is ook gevaarlijkJa die vrouwen, die van mij wil niet mee naar Afrika.
Alleen indien nodig.
Ondertussen @Perzik
Kan dit misschien als “nsfw” anders glijd @Buttie88 straks nog van haar stoel op het werk
![]()
@RookworstXL zijn jou abs beter zichtbaar?
Hoe laat