AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.123
Ga je cutten in 2025 ?
Ff een x je beste fysiek 65jr tonen?
Contest 2025 inpakken ?
Misschien eerst benen, rug en schouders ook trainen. Heb nu wel een leg extension, maar geen energie om het te gebruiken. Moet ook eerst nog gemonteerd worden...

• #181.125
Een nsfw tag is er inderdaad ook, om stoelglijden te voorkomen. Alsook kunnen alleen leden deze openen.

Code:
*Mogelijk NSFW inhoud

*Mogelijk NSFW inhoud

En via de editor
Screenshot_20240921_123615_Via.png

Ik vind het niet netjes dat je mijn foto hiervoor gebruikt.

• #181.127
  • #181.128
Veel sneeuw de afgelopen dagen. Gemmideld 30cm per 12 uur. Die tijd zit er ongeveer tussen elke keer dat de oprit vrij wordt gemaakt. -7 momenteel. Volgende week dubbele cijfers verwacht😍

• #181.129
Veel sneeuw de afgelopen dagen. Gemmideld 30cm per 12 uur. Die tijd zit er ongeveer tussen elke keer dat de oprit vrij wordt gemaakt. -7 momenteel. Volgende week dubbele cijfers verwacht😍
Weet niet waar je over zeurt, heb hier nergens last van.

• #181.130
  • #181.131
1000016342.jpg

Kan het niet zeuren noemen. Elke keer als ik buiten kom geniet ik van de sneeuw de kou en de stilte.
IK zou zelf bog wel noordelijker willen gaan. Maar kreeg me vrouw niet noordelijker.
Ik zou wel gek worden, heb drukte / mensen om me heen nodig 🫣🤣🤪 wel heel veel respect dat je deze stap hebt gemaakt

• #181.132
1000016342.jpg

Kan het niet zeuren noemen. Elke keer als ik buiten kom geniet ik van de sneeuw de kou en de stilte.
IK zou zelf bog wel noordelijker willen gaan. Maar kreeg me vrouw niet noordelijker.
Ja die vrouwen, die van mij wil niet mee naar Afrika.

Terug
Naar boven