XXL Nutrition

Wat met deze theorie?

Bezoekers in dit topic

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
591
Waardering
7
Voor de Nederlanders: in België is deze vrouw de best verkochte auteur. Elke dag zie je meer en meer mensen leven volgens Pascale Naessens, wat is jullie mening over haar theorieën:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dat je zelfs nog maar de moeite doet om zoiets te lezen ...
 
Ik ga de link nog eens niet opendoen.ik weet al genoeg. Libelle en Pascale Naesens Owkeeeee.
 
Toch gelezen om even te lollen, roflmao @
5. Stop met calorieën tellen
Aan calorieën tellen doet Pascale al lang niet meer mee. Een calorie is een loos begrip geworden, volgens haar. Het gaat om de voedingsstoffen die in ons eten zitten, niet om de calorieën.
Als ik dat zou doen word ik zo een snorlax:o
 
snorlax_by_akmw.jpg
 
mijn mening:Snel boekje maken en poen scheppen.
 
''Het gaat om de voedingsstoffen die in ons eten zitten, niet om de calorieën'' ok dus ik ga 500 calorieen eten vandaag en alleen letten op de voedingsstoffen :D
 
''Het gaat om de voedingsstoffen die in ons eten zitten, niet om de calorieën'' ok dus ik ga 500 calorieen eten vandaag en alleen letten op de voedingsstoffen :D

Gewoon calorieen schrappen uit het woordenboek. Probleem opgelost.
 
5. Stop met calorieën tellen
Aan calorieën tellen doet Pascale al lang niet meer mee. Een calorie is een loos begrip geworden, volgens haar. Het gaat om de voedingsstoffen die in ons eten zitten, niet om de calorieën.

Hoe kan deze link op het bodybuilding forum geplaatst worden!? Shame...!
 
Hey, heb niet gezegd dat ik ermee akkoord ga, maar vele beginnende BB'ers gaan op vlak van voeding misschien denken: die persoon is een bestseller, dus wat voeding betreft, zal ze wel gelijk hebben.
Wat betreft de combinatietheorie: valt daar wat over te zeggen? Heb bv. zelf eens twee weken the high fat diet gevolgd en was een goede 5 kg kwijt, ook al zou ik adh het aantal kcal nooit zoveel mogen hebben verloren in gewicht.
 
1 gouden regel: kcal tellen als afvallen je niet lukt

hoppa

Hey, heb niet gezegd dat ik ermee akkoord ga, maar vele beginnende BB'ers gaan op vlak van voeding misschien denken: die persoon is een bestseller, dus wat voeding betreft, zal ze wel gelijk hebben.
Wat betreft de combinatietheorie: valt daar wat over te zeggen? Heb bv. zelf eens twee weken the high fat diet gevolgd en was een goede 5 kg kwijt, ook al zou ik adh het aantal kcal nooit zoveel mogen hebben verloren in gewicht.
Minder carbs minder vocht
 
Voor de Nederlanders: in België is deze vrouw de best verkochte auteur. Elke dag zie je meer en meer mensen leven volgens Pascale Naessens, wat is jullie mening over haar theorieën:

[Link niet meer beschikbaar]
Waarom vraag je dit? Zit je verstand in je anus?
 
''Het gaat om de voedingsstoffen die in ons eten zitten, niet om de calorieën'' ok dus ik ga 500 calorieen eten vandaag en alleen letten op de voedingsstoffen :D

man man man je begint al fout.. calorieen NIET mee tellen.

je rekend dus je voedingsstoffen ipv calorieen duhh
 
Back
Naar boven