AndroidHealthClinic

Wat moet je eten voor tijdens en na het trainen?

Nielsgroen

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik ben nieuw hier sinds vandaag en ik train ongeveer 2/3 x per week in de sportschool aan krachtraining
Ik ben net 2 weken 16, 1.73 m en weeg +- 65 kg

Ik heb het forum al een beetje bekeken en ik zie dat de voeding best belangrijk is voor de spiergroei zoals: eiwitten en koolhydraten etc.

Alleen ik vroeg me af wat je voor, tijdens en na het trainen zou kunnen eten/drinken?

Hierbij bedoel ik vooral de voedingstoffen en de producten waarin die voedingstoffen zitten.
(Ik heb het niet over poeders,shakes etc!)

alvast bedankt.

Groetjes!

Net voor de training vreet ik toch altijd snel even een banaan.

traine met een volle maag KAN ik gewoon niet als ik ga deadliften :| of sqauten voel ik alles omhoog komen lol en na trainen 200 gram tonijn??? of een whey shake?

traine met een volle maag KAN ik gewoon niet als ik ga deadliften :| of sqauten voel ik alles omhoog komen lol en na trainen 200 gram tonijn??? of een whey shake?

had ik dus ook altijd.. ik doe whey shake ff 30 min voor die tijd, dan merk je er niet super veel van.
maar neem zeker na de training een whey shake.. tonijn kan er best bij.

• Topic Starter Topic Starter
Oke alvast bedankt allemaal:D, maar kan je die whey shakes ook gewoon kopen in een winkel, groothandel of moet je het online bestellen?

Oke alvast bedankt allemaal:D, maar kan je die whey shakes ook gewoon kopen in een winkel, groothandel of moet je het online bestellen?

Je kan het ook bij de Tuinen kopen dat is een winkel, maar online is volgens mij goedkoper, ik koop zelf online. verzendkosten zijn vaak gratis dus waarom zou je helemaal naar een winkel gaan lopen

Je kan het ook bij de Tuinen kopen dat is een winkel, maar online is volgens mij goedkoper, ik koop zelf online. verzendkosten zijn vaak gratis dus waarom zou je helemaal naar een winkel gaan lopen

Oke ik ken geen tuinen ofzo? , dus dat zal wel online moeten dan is er ook een aanrader?

Moeten we je Whey shake ook nog maken en voor je schudden, of kan je dat wel zelf? :google:

Tege mij? Ik kan heus wel shakes vinden op inet hoor. Maar ik vroeg alleen welke goed was. Ervaring lijkt me meer betrouwbaar als al die verkoopverhalen op internet...

Tege mij? Ik kan heus wel shakes vinden op inet hoor. Maar ik vroeg alleen welke goed was. Ervaring lijkt me meer betrouwbaar als al die verkoopverhalen op internet...

Nee had het over de topic starter. Typ ff Whey in op google en je krijgt vanzelf allemaal verkoop adressen e.d.
Een beetje moeite doen voordat je wat vraagt kan geen kwaad lijkt me ;)

Ik wou graag weten welke aangeraden worden;) Tenslotte is een forum ook om elkaar te helpen.

maar ik heb al wat in gedachten bedankt allemaal:)

Er zit deze maand ene hele handige supplementen gids bij de FLEX. Daar staan in een paar pagina's alle belangrijke supplementen en werkingen besproken. Echt superhandig om iets na te zoeken.

eet een uur voor 1L yoghurt
na eet ik 125g rijst 400g koolvis 150g witte bone in saus en 250g brokoli

voor de training eet ik niet veel (vlak ervoor dan bedoel ik)
enkel net voor de training een pack animal nitro innemen met fruitsap.
tijdens trainen neem ik niets
en na de training 70gr dextro + een pack animal nitro, 15-20 min daarna een whey shake

Terug
Naar boven