MuscleMeat

Wat ontbijt je altijd?

40Gr brinta + water
Eitje
2 kiwi's
2 mandarijnen

:meal:

2 volkoren boterhammen met pindakaas
80-100 gram brinta met melk
250 gram kwark

ik ook alleen het brood met kalkoenfilet, pindakaas krijg ik sochtends niet door.

80 gr brinta, 500 ml magere melk, 15 gr whey, 25 gram cashewnoten, 1 multivitamine

ik maak altijd een groto maatbeker vol met pap :
500gr kwark
250 ml yoghurt
80 gr brinta
250 ml melk
scheutje ranja en wat zoetstof
en mixen maar
:meal:

Havermout met whey.

een kom havermoutpap met een banaantje erdoor ,visolie en een whey shaky:) :)

3 gekookte eieren, maar ik eet het geel niet op. (vind dat zo droog en niet lekker )

Brinta met melk . En een banaan.

Half liter melk met havermout met whey evt. wat vruchten er door of een handje muesli. 2 boterhammen met ei gebakken in walnootolie en een appel.
dan ff rustig uitbuiken en beetje tv kijken naar me werk fietsen en 2 botterhammen met tonijn en tomaat en een banaantje toe.

brinta en havermout, als ik maar niet over het aantal calorien kom wat ong. gelijk is aan de andere vijf maaltijden. (metabolisme)

brinta en brood met ham of rookvlees of wat er voorhanden is ;)

Flinke bak brinta + visolie capz0rs.

75 gram brinta aangemaakt met water en 1 eetlepel lijnzaadolie en 40 gram whey-eiwit en 20 gram rozijnen, heerlijk het lekkerste eten van de dag

4 bruine boterhammen belegd met 2 eieren. Daarna meestal Bambix groeiontbijt tot 8 maanden.. :rolleyes: Yummie
En een wheyshake met water en dextrose..

Laatst bewerkt:
havermout met melk en kwark + lijnzaadolie.

merk dat ik toch veel fitter / lekkerder voel na een havermout maaltijd in vergelijking met brood. ik heb het idee dat de KH"s in havermout toch van hoogwaardigere kwaliteit is dan brood.

eet meestal 4 volkorenbroodjes met en whey shake en een banaan

brood brinta+havermout pindakaas magere melk als ik maar rond de 700cals zit

pindakaas vreet ik ook altijd s ochtends ja :D

Terug
Naar boven