XXL Nutrition

Wat ontbijt je altijd?

Brinta met magere melk een bak koffie.

Havermout (80g) met melk (400ml) en een schep (20g) weight gainer erdoorheen, een banaan en af en toe nog een gekookt ei.

250ml magere melk + 125gram magere kwark + 10gram Whey.

Shake dus!

pannekoek + choco of aardbeienconfituur
whey shake
koolhydraten drankje

6 sneetjes bruin brood met ham en/of konfituur + een banaan

en 1 potje halfvolle melk en 3 potjes koffie

meestal een kom havermout met melk,een shake en een multivitamine

4 sneetjes bruin brood met boter en kipfilet
en 500 gram kwark.

Ik neem zelf meestal 4 volkoren boterhammen met kaas of kipfilet maar zie dat meeste mensen havermout of cruesli eten sochtends... Maak het nou veel uit of je havermout neemt of gewoon boterhammen??? zit nu in de cut...

als je aan het cutten bent kan je het best havermout/brinta nemen ipv brood, havermout vult langer en heeft complexere kh dacht ik. In brood zit er ook suiker en bevat meer snelle kh (wat slechter is in de cut), correct me if I'm wrong;) .

Ikzelf neem:
100gr havermout
50 cl magere melk
multivitamine pil(nu niet meer, want ze zijn op:D)
25gr whey
banaan
2 gekookte eikes
soms een beetje honing

vult goed :)

Havermout of havervlokken bevatten volgens mij de juiste combinatie aan proteïne / koolhydraten.
Ik nuttig als ontbijt meestal Havervlokken overgoten met sinaasappelsap in hcombinatie met vitamine / mineralen supplement.
De sinaasappelsap is simpelweg omdat ik er verzot op ben. Denk dat melk beter zou zijn, doch lust dit niet echt als ontbijt.

100 gram brinta met 250ml melk (hv)
2 rauwe eieren :)
extra glas melk (hv)
banaan

Ooit iemand brinta in het buitenland tegengekomen? Volgens mij is het een echt Nederlands onbijt.

Idd, brinta is typisch Nederlands, weet als Belg zelfs niet wat het is...
Noch nooit van gehoord, alvorens deze fora te raadplegen

Kwark, havermout, melk, banaan.

Meestal 4 biologische volkoren boterhammen (2 met kaas, 2 met jam) en 4 eieren en een glas melk.

Ligt er aan in het weekends meestal brinta shake met whey poeder..

100gr havermout met halve liter melk

Meestal bestaat mijn ontbijt uit een brintapannekoek en anders uit 2 snee heel donker en grof bruin brood

• Topic Starter Topic Starter
als je aan het cutten bent kan je het best havermout/brinta nemen ipv brood, havermout vult langer en heeft complexere kh dacht ik. In brood zit er ook suiker en bevat meer snelle kh (wat slechter is in de cut), correct me if I'm wrong;) .

Ikzelf neem:
100gr havermout
50 cl magere melk
multivitamine pil(nu niet meer, want ze zijn op:D)
25gr whey
banaan
2 gekookte eikes
soms een beetje honing

vult goed :)

Ik heb nu paar keer havermout geprobeerd maar vind nog steeds niet te eten.. gooi jij alles in een blender??

60-70 gram Nutrix
30 g Whey
1 banaan
1 multi

Wie van jullei traint er 's ochtends.. eerst nam ik namelijk havermout.. maar omdat ik een klein uurtje na mijn ontbijt in de sportschool sta, dacht ik dit maar te vervangen door nutrix.. Wat denken jullie ?

50 gr Brinta met 40gr wey isolaat
lekkerrrrrrrrrrrrr:)

Terug
Naar boven