AndroidHealthClinic

Wat stem jij op 22 november?

Halsema heeft werkelijk niets zinnigs gezegd en alleen maar afgegeven op de andere partijen. Wat CDA betreft ben ik het met Eric eens en de VVD liet zich in mijn ogen niet echt van de beste kant zien. Bos en Balkenende zijn net een stel kleuters, het enige wat ze roepen is "dat is niet waar" en spreken elkaar constant tegen.
Ik kan mij het meest vinden in de SP en Marijnissen zelf kwam goed over.

Ik vind het vooral irritant dat ze elkaar niet laten uitpraten

CDA nummer 50

Lijst 1, #50

Sabine Uitslag, iets beters hebben ze niet rondlopen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik haat halsema, niet om haar standpunten maar om haar doen en laten! Dat mens speelt op de man! ze irriteert me echt mateloos! Ik ga denk ik gewoon voor balkenende...

Zit Keyra Augustina nu ook al bij de CDA?

ik haat halsema, niet om haar standpunten maar om haar doen en laten! Dat mens speelt op de man! ze irriteert me echt mateloos! Ik ga denk ik gewoon voor balkenende...

Inderdaad Balkenende kreeg nog een minuut om zijn zegje te doen dan begint zij er gewoon doorheen te praten, nadat ze uitgesproken is begint haar aanhang nog een tijdje herrie te maken.. het resultaat Balkenende heeft maar 30 seconden gesproken.. het cynische is dat ze ondertussen afgeeft op het normen-en-waarden beleid van Balkenende.. dat iemand die geeneens het respect kan opbrengen om iemand anders uit te laten spreken hierover durft te beginnen..

Sow wat is die mong**l met zijn 3 cm dikke brilglazen toch irrirant. Waarom moet dat propaganda praatje van hem nu uitgezonden worden op NL1? Ik zou alleen al op Wilders stemmen om die lul de behanger dwars te zitten.

Doel je daarmee op onze minister-president?

...

Alleen jammer dat Nederlands geen prioriteit krijgt bij die opleiding.

Waarom geef je commentaar op mijn Nederlands? Wanneer ik je in een ander topic de cda zie schrijven denk ik dat jij je er ook nog wel wat meer in zou kunnen verdiepen..

Balkenende stond alleen maar zijn besluiten te verdedigen, verder heeft ie ook niets ingebracht.
De manier waarop Halsema praat irriteerde mij vooral, arrogant mens. En Rouvoet... tja.. die deed maar een beetje voor spek en bonen mee.

Halsema lijkt altijd maar verontwaardigd, verkeerde manier om een discussie in te gaan. Ze staat ook constant boos om haar heen te kijken na een antwoord. Charisma ontbreekt en dat nekt haar partij.

Inderdaad Balkenende kreeg nog een minuut om zijn zegje te doen dan begint zij er gewoon doorheen te praten, nadat ze uitgesproken is begint haar aanhang nog een tijdje herrie te maken.. het resultaat Balkenende heeft maar 30 seconden gesproken.. het cynische is dat ze ondertussen afgeeft op het normen-en-waarden beleid van Balkenende.. dat iemand die geeneens het respect kan opbrengen om iemand anders uit te laten spreken hierover durft te beginnen..

Links aso-volk met hun geBOEHOEEE :P

Halsema lijkt altijd maar verontwaardigd, verkeerde manier om een discussie in te gaan. Ze staat ook constant boos om haar heen te kijken na een antwoord. Charisma ontbreekt en dat nekt haar partij.

True, ik moest ook wel een beetje om Balkenende lachen. Hij kijkt altijd zo stoer nadat ie klaar is met spreken.

Balkenende heeft zware mediatraining gehad sinds zijn aantreden. Het doet zo onecht aan dat stoere imago. Maar goed genoeg mensen die er vol voor gaan, het spreekt duidelijk wel aan. In zekere zin staat hij wel echt achter wat hij wil uitvoeren. Maar met wie boeit ze dan weer geen zak.

Balkenende heeft zware mediatraining gehad sinds zijn aantreden. Het doet zo onecht aan dat stoere imago. Maar goed genoeg mensen die er vol voor gaan, het spreekt duidelijk wel aan. In zekere zin staat hij wel echt achter wat hij wil uitvoeren. Maar met wie boeit ze dan weer geen zak.

En daar gaan ze de mist in. Als ze met 2 partijen gaan regeren die anders denken dan worden de plannen van het CDA nooit uitgevoerd en schieten ze nog niets op.
Balkenende komt idd zo gemaakt over, die houding, die stem, dat stoere kijken.. nehh...

Terug
Naar boven