AndroidHealthClinic

Wat stem jij op 22 november?

Ik hoor het veel om me heen, mensen die VVD willen stemmen twijfelen toch niet of ze dan beter CDA kunnen stemmen zodat die dan aan de macht komen (omdat ze absoluut geen PvdA willen)

precies ik ben in principe een VVD stemmer maar ik vind de VVD op dit moment zeer zwak over komen. CDA stemmen is dan slimmer om mijn nachtmerrie (links kabinet) te voorkomen. Eigenlijk is er niemand op wie ik echt overtuigd zou willen stemmen dit keer ,maar niet stemmen is helemaal not done.
Ik denk dat ik de 22e nog niet zeker weet wat ik ga doen. Een rel partij zoals wilders trekt me ook altijd wel

Ik heb nog geen idee wat ik ga stemmen, maar het word in iedergeval rechts. En CDA noem ik niet rechts. Toch raar want ik ben een best wel sociaal ingesteld persoon, hebben ze het toch verdoet hier in Nederland.

precies ik ben in principe een VVD stemmer maar ik vind de VVD op dit moment zeer zwak over komen. CDA stemmen is dan slimmer om mijn nachtmerrie (links kabinet) te voorkomen. Eigenlijk is er niemand op wie ik echt overtuigd zou willen stemmen dit keer ,maar niet stemmen is helemaal not done.
Ik denk dat ik de 22e nog niet zeker weet wat ik ga doen. Een rel partij zoals wilders trekt me ook altijd wel

Idd, mee eens :)
Misschien stem ik ook wel CDA haha.

Cker PVDA of GroenLink gezellig met Wouter en Femke de moraalridders ons land vernken :roflol:

Neuh denk wilders of vvd

cda wint toch wel, daarom stem je VVD voor een meer liberaal beleid en krijg je cda er toch bij ;)

Ik zie weinig heil in het vormen van machtsconcentratie bij werknemers wat namelijk veel ongewenste gevolgen met zich mee kan brengen, free rider effects.
Dit kan je natuurlijk wel proberen tegen te gaan met diverse prestatie afhankelijke beloningen maar het blijft verre van ideaal.
Oudere werknemers moeten om die reden ook niet gedwongen in dienst gehouden blijven. Maar wat in de praktijk vaak speelt is dat het surplus aan ervaring en kennis bij oudere werknemers onderscheidend werkt binnen een bedrijf.

Weinig heil? Enig idee waarom onze arbeidsvoorwaarden hier gunstig zijn? 8 uur werk, 8 uur rust, 8 uur vrije tijd... Daar hebben heel wat mensen voor moeten knokken. Ik vind het wel dat het stakingsrecht de laatste jaren verkracht wordt.

Het surplus aan kennis en ervaring wordt imo in de meeste gevallen niet erkend door de hogere lagen binnen een bedrijf. Hooguit in kleinere bedrijven, van een paar man. Ik vind wel dat oudere werknemers beschermd moeten worden tegen de door dollartekens gevoedde strapatsen van werkgevers! Mensen die 30 jaar lang ook voor de maatschappij hebben gewerkt, moet je niet zomaar opzij kunnen zetten. Voor die mensen is het een gigantische klus om weer werk te vinden. Sommigen zijn al door 'omstandigheden' hun pensioen voor een groot deel kwijtgeraakt. Haha, laten we nu vooral ook nog zorgen dat ze makkelijk de laan uit kunnen worden gestuurd. Dat geeft mij hoop voor mijn toekomst hoor.... poe...
Het is arrogant, ondankbaar en té kapitalistisch. Misschien gaat het werk niet zo snel meer (maar in veel gevallen vind ik jongere werknemers luier en langzamer dan de oude stempel), maar de toegevoegde waarde van een bak aan praktijkkennis is onmisbaar op iedere werkvloer.
Het is imo véél belangrijker om de toplagen van een bedrijf makkelijker aan de kant te zetten. Daar zit veel vaker totaal incapabel volk voor monstreuze bedragen ernstig slecht werk te leveren. Als er in nederland ergens veel te veel geld aan wordt uitgegeven is het aan de toplaag van bedrijven. Management :roflol: haha ik geef er geen stuiver voor!

ik heb overigens van dichtbij meegemaakt wat een beursnotering met een miljoenenbedrijf doet.
I say: **** de beursnotering en de hele beurs. (maar goed dat is een ander topic waard :D)

:haha:

Volgens mij heeft Pavel zijn werk wel gedaan bij jou, jij Rooie Communist!

Wilders voor mij!

Hahaha, welke opleiding doe jij?

Onthoud nou 1 ding 1 manager kan meer verdienen voor een bedrijf dan 10 werknemers..

Dan moet je toch echt Marx beter lezen; enkel de productiefactor arbeid kan waarde toevoegen en winst creëren ;) :D

Alleen jammer dat Nederlands geen prioriteit krijgt bij die opleiding.

Heeft iemand net het debat bij de Nos gezien? Werden wat rake klappen uitgedeeld. Ik ga (nog steeds) voor de SP

Het ging er inderdaad nog even gezellig aan toe. Mijn keuze stond overigens al vast. Rutte werd nu zelfs door het CDA licht afgeserveerd, die hebben geen vrienden meer. Maar goed het CDA is opportunistisch, het boeit ze geen zak met wie als ze maar regeren.

Ik heb de laatste 5 minuten gezien haha.

Het is heel vreemd, maar als ik ze zo hoor praten kan ik in iedereen wel wat vinden ??? frustrerend. Maar ik ga toch voor VVD

Terug
Naar boven