Beste leden,
Ik ben hier net nieuw op de site alhoewel ik al wel even mee lees tussen de forums als ik wat moet weten,
nu zit ik met het volgende probleem:
Ik heb ongeveer een jaar stronglifts en daarna een paar maanden starting strenght gevolgd omdat dit minder belastend was voor mij.
Tijdens SL en SS ben ik van 68 kg naar 83 gegaan dus voor het gewicht was het allenszins goed.
Toch bleef ik blijven hangen op hetzelfde gewicht door onder andere liesproblemen door de teveel belasting van
3x in de week te squatten.
Nu zit ik vast met een Rmax. van:
Squat: 3x5x 84Kg
Bench press: 3x5x 68Kg
barbell row : 3x5x 74Kg
Mil press : 3x5x 48Kg
Deadlift : 1x5x 132 Kg
en als bijkomende oefeningen 3x max Pull-up en tric-dips
Link naar stronglifts moest je het programma nog niet gezien hebben: http://stronglifts.com/
Ik probeer een beetje een 3 dagen programma op te stellen voor kracht bij te krijgen,
ik slaag er niet in om een juiste balans te vinden tussen de oefeningen en toch niet te overbelasten.
later zou ik graag naar de powerlifting toe gaan trainen dat moet ik dan wel in achterhoofd houden.
Dus als iemand een goed idee heeft van een schema deel het even met mij.
Momenteel denk ik eraan dit te gaan doen:
Ma : Sq, Bench, Pull-up, BB curl
wo: B-row, Deadlift, Inverted rows, Mil-press
Vrij: Sq,Bench,tric-dips, Skull crushers
Sidenote: Ik doe dit allemaal thuis in een powercage / optrek rek etc.
Dus ik heb niet echt machines beschikbaar,
ben dus wat gelimiteerd in de premade programma's.
Greets.
Ik ben hier net nieuw op de site alhoewel ik al wel even mee lees tussen de forums als ik wat moet weten,
nu zit ik met het volgende probleem:
Ik heb ongeveer een jaar stronglifts en daarna een paar maanden starting strenght gevolgd omdat dit minder belastend was voor mij.
Tijdens SL en SS ben ik van 68 kg naar 83 gegaan dus voor het gewicht was het allenszins goed.
Toch bleef ik blijven hangen op hetzelfde gewicht door onder andere liesproblemen door de teveel belasting van
3x in de week te squatten.
Nu zit ik vast met een Rmax. van:
Squat: 3x5x 84Kg
Bench press: 3x5x 68Kg
barbell row : 3x5x 74Kg
Mil press : 3x5x 48Kg
Deadlift : 1x5x 132 Kg
en als bijkomende oefeningen 3x max Pull-up en tric-dips
Link naar stronglifts moest je het programma nog niet gezien hebben: http://stronglifts.com/
Ik probeer een beetje een 3 dagen programma op te stellen voor kracht bij te krijgen,
ik slaag er niet in om een juiste balans te vinden tussen de oefeningen en toch niet te overbelasten.
later zou ik graag naar de powerlifting toe gaan trainen dat moet ik dan wel in achterhoofd houden.
Dus als iemand een goed idee heeft van een schema deel het even met mij.
Momenteel denk ik eraan dit te gaan doen:
Ma : Sq, Bench, Pull-up, BB curl
wo: B-row, Deadlift, Inverted rows, Mil-press
Vrij: Sq,Bench,tric-dips, Skull crushers
Sidenote: Ik doe dit allemaal thuis in een powercage / optrek rek etc.
Dus ik heb niet echt machines beschikbaar,
ben dus wat gelimiteerd in de premade programma's.
Greets.
Laatst bewerkt: