AndroidHealthClinic

Wat te doen? Alleen testosterone enanthate?

???Zoveel gepost maar nog geen antwoord op de vragen:

1. Waarmee kan ik het beste beginnen?

2. Moet ik perse een combinatie van middelen gebruiken????

1. Een goed voedingsschema omdat je anders niets zult winnen of het iig zkr weer zult verliezen na je keur. Om nog niet te spreken van wat je naturel nog wel niet zou kunnen gainen enkel op een beter voedingsschema...

2. Gebruik de search eens en kijk eens rond in de topics hier. Heb het zelf nog nooit gebruikt en ook geen topic over gemaakt en toch kan ik je het antwoord geven... (en dat is dat het niet percee een combi hoeft te zijn, 10tallen logs te vinden van starters op Test E only).

Grote muis heeft eigelijk alles al gezegd wat ik zeggen wou :o

eeehm, nee:D

• Topic Starter Topic Starter
wattan, is je nintendo 64 stuk??

???Zoveel gepost maar nog geen antwoord op de vragen:

1. Waarmee kan ik het beste beginnen?

2. Moet ik perse een combinatie van middelen gebruiken????

1. Goed voedingschema!!

2. Test only 500 pakken om te kijken hoe je op AAS reageerd daarom nog geen combinatie van diverse middelen.

3. Lees je ff in de materie voor verdere antwoorden op je vragen

1. Goed voedingschema!!

2. Test only 500 pakken om te kijken hoe je op AAS reageerd daarom nog geen combinatie van diverse middelen.

3. Lees je ff in de materie voor verdere antwoorden op je vragen

Ja meester. Nog meer huiswerk, want ik heb geen leven?;)

wat is only 500??

btw, ps is crap(so i nint64 if you ask me)

ps. dit gaat weer helemaal nergens over

omg :roflol:

Ik zal maar zeggen wat je wil horen:

Zet lekker de spuit erin man, de dealer van de lokale sportschool weet precies wat het beste voor jou is..

AAS heeft ook absoluut geen nadelen, en met je lichaam gebeurt helemaal niks .
Inlezen hoeft niet, dat is voor nerds die geen leven hebben.

---
Nu van me alter-ego die het wel goed met je voor heeft:
Gebruik gewoon nog geen AAS, uit je posts hier valt meer dan duidelijk af te lezen dat je absoluut geen idee hebt waar je aan begint. Ga een poos flink wat lezen over AAS zodat je precies weet wat je je lichaam aandoet en waarom je dingen wel of niet moet doen. Alleen dan kan je een goed afgewogen keuze maken. Het is niet zo dat je een spuit in je kont zet en twee weken later al je spieren een stuk groter en harder zijn, en dat zodra je stopt alles weer zoals normaal is. Als je eenmaal aan het lezen bent zal je te weten komen waarom hier iedereen roept dat een goed voedingsschema een absolute must is.

Je kan toch wel een woordje Engels?

Only = alleen..

500mg Testosteron alleen.. "alleen = zonder iets, iemand,.." :slap:
Well, thank you very much for clearing that one up. I was realy, tottaly flabbergasted, you know made me think there for a couple of minutes...not that I can't speak English, it is more that I don't know what 500 is, and the word combination "only 500". But hey, like I said, thanks for explaining, at least now I'll be able to sleep well this nite, Mr. Einstein.

ps. It was worth posting this thread, it helped me a lot, thank you all ppl

Zet lekker de spuit erin man, de dealer van de lokale sportschool weet precies wat het beste voor jou is..

---
Gebruik gewoon nog geen AAS, uit je posts hier valt meer dan duidelijk af te lezen dat je absoluut geen idee hebt waar je aan begint
. Ga een poos flink wat lezen over AAS zodat je precies weet wat je je lichaam aandoet en waarom je dingen wel of niet moet doen. Alleen dan kan je een goed afgewogen keuze maken. Het is niet zo dat je een spuit in je kont zet en twee weken later al je spieren een stuk groter en harder zijn, en dat zodra je stopt alles weer zoals normaal is. Als je eenmaal aan het lezen bent zal je te weten komen waarom hier iedereen roept dat een goed voedingsschema een absolute must is.

Onbegonnen zaak Sava, of hij reageerd er totaal niet op of hij word boos omdat er niet staat wat hij wil dat er staat..

---
Gebruik gewoon nog geen AAS, uit je posts hier valt meer dan duidelijk af te lezen dat je absoluut geen idee hebt waar je aan begint. Ga een poos flink wat lezen over AAS zodat je precies weet wat je je lichaam aandoet en waarom je dingen wel of niet moet doen. Alleen dan kan je een goed afgewogen keuze maken. Het is niet zo dat je een spuit in je kont zet en twee weken later al je spieren een stuk groter en harder zijn, en dat zodra je stopt alles weer zoals normaal is. Als je eenmaal aan het lezen bent zal je te weten komen waarom hier iedereen roept dat een goed voedingsschema een absolute must is.

Weet je,.. ik ben al helemaal afgeknapt op die sjit, dankzij jullie. Denk dat ik die crap ook nooit zal nemen. Train gewoon door, en zal er wat harder voor moeten werken, maar dan weet ik iig dat ik geen complicaties krijg(en weet ik cker dat ik me vrouw kan blijven plezieren, en event. nog kinderen krijgen omdat ik dan nog sperma produceer).
Ik wens jullie nog veel suc6 met AAS of GAAS of what the hell wel niet.

I am out,.....peace!

Weet je,.. ik ben al helemaal afgeknapt op die sjit, dankzij jullie. Denk dat ik die crap ook nooit zal nemen. Train gewoon door, en zal er wat harder voor moeten werken, maar dan weet ik iig dat ik geen complicaties krijg(en weet ik cker dat ik me vrouw kan blijven plezieren, en event. nog kinderen krijgen omdat ik dan nog sperma produceer).
Ik wens jullie nog veel suc6 met AAS of GAAS of what the hell wel niet.

I am out,.....peace!

Hmm en dan waren er toch echt personen die het beste met hem voor hadden

ach ja, zelfs op dat formaat kun je aan de foto toch wel zien wat voor n figuur dit is. Zn taalgebruik, het ontbreken van motivatie om zelf wat te doen en daarna dit stomme afscheid bevestigt het nog eens mooi. Sommigen kunnen maar beter gewoon niet aan aas of gaas beginnen.

roberto24 kan jij voor mij ook wat gaas regelen? :D

Totaal uit de hand gelopen..

Ik geloof dat ik TS er een plezier mee doe deze maar te sluiten.

ach ja, zelfs op dat formaat kun je aan de foto toch wel zien wat voor n figuur dit is. Zn taalgebruik, het ontbreken van motivatie om zelf wat te doen en daarna dit stomme afscheid bevestigt het nog eens mooi. Sommigen kunnen maar beter gewoon niet aan aas of gaas beginnen.

Ik wist niet dat Bokito hier ook aanwezig was.

of beter:

Heeee, Bokito schrijft ook wat!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven