Fitness Seller

wat te doen tegen die puisten op schouders en rug!!!!

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet dat het alleen maar erger word met winny , maar ik had het al eerder
van de vorige kuurtjes. en helemaal toen ik in me nakuur zat kreeg ik er last van.
het is ook weer niet zo dat het onder de puisten zit maar er zitten er wel aantal ja die erg opvallen en rood en dik zijn. en heb ook veel strae op men lats waardoor alles zo grof lijkt wat totaal niet mooi is. maar ik ga die shampoo halen kijken of het goed werkt . aan de roa ga ik zoiezo niet , is niet nodig.

Ga eens langs de huisarts. :)

Je hele schouders en rug zit onder en er is zelfs ene open gegaan tijdens het trainen. Lijkt mij dat roa dan zeker nodig is

waarom reageer je nou zo sarcastisch? ik zie het tochzelf en weet dat roa niet nodig is . en wat xxl al zei ik ga maar eens langs de huisarts die heeft ook effectieve middeltjes.

Probeer eens dode zeezout (kun je halen bij de drogist of via webshops). Oplossen in warm water en dan op de kneiters deppen met een washand.

Probeer eens dode zeezout (kun je halen bij de drogist of via webshops). Oplossen in warm water en dan op de kneiters deppen met een washand.

Is inderdaad goed spul, toen ik nog veel jeugdpuistjes had hielp dat goed.

Mijn mening zijn het allemaal bestrijders als het leed al geleden is, namelijk als de puisten er al zijn. Kleine dosering roa kan al helpen het echt helemaal te bestrijden/ weg te krijgen en het niet meer terug te laten komen...

Ik exceem. Het tegenovergestelde (droog vs vette huid). Maar het hersteld de huid erg goed.

Oke, ik heb geen verstand van exceem maar ik dacht altijd dat het de antibacteriele werking van zout was waardoor ik minder puistjes kreeg. Sowieso werd mijn huid er altijd zachter van en zag er gezonder uit.

probeer eerst is, metronidazol. en denk aan je hygiene. je kan ook een bacterie opgelopen hebben.

stoppen met AS, goede nakuur, 3/4 jaar wachten en hopen dat je eigen hormoonhuishouding weer hersteld is.

Puisten zijn vooral hormoon gerelateerd

roa nemen, AS acne is zo weg moet roa

beste is gewoon 4dagen voor je kuur 20mg per dag te nemen dan in de gaten houden als er wat komt 20mg paken

stoppen met AS, goede nakuur, 3/4 jaar wachten en hopen dat je eigen hormoonhuishouding weer hersteld is.

Puisten zijn vooral hormoon gerelateerd

dat word hem zoiezo niet!!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 15:40 ----------

probeer eerst is, metronidazol. en denk aan je hygiene. je kan ook een bacterie opgelopen hebben.

ja klopt hygiene is belangrijk ga er extra opletten nu je het zegt .
ik merk ook dat ze tijdens het trainen extra opvallen omdat ik een rode lichaam krijg door de pomp.
iemand in de gym zei tegen me : agh joh je moet het zo zien , nu gain je wel meer want die puisten hebben ook gewicht:p hahaha lachde me kapot.
die shampoo eerst even proberen hoop dat het werkt

Laatst bewerkt:
Enige wat echt werkt is Roa. Trust me, been there done that.
Dit is 99% zeker hormoon gerelateerd en al die dingen wat je op je huid moet smeren pakken het niet van binnen aan. Roa doet dat wel. Maar als jij zegt dat je dat niet wilt zou ik er gewoon mee leren leven zolang je ze nog hebt.

Ik heb er nu geen last meer van maar als ik merk dat het weer eens komt opzetten pak ik 20mg en dan is het zo weg. Een heel erg lichte dosering zou voor jou ws ook al volstaan (denk aan 2 x 20mg pw).

Enige wat echt werkt is Roa. Trust me, been there done that.
Dit is 99% zeker hormoon gerelateerd en al die dingen wat je op je huid moet smeren pakken het niet van binnen aan. Roa doet dat wel. Maar als jij zegt dat je dat niet wilt zou ik er gewoon mee leren leven zolang je ze nog hebt.

Ik heb er nu geen last meer van maar als ik merk dat het weer eens komt opzetten pak ik 20mg en dan is het zo weg. Een heel erg lichte dosering zou voor jou ws ook al volstaan (denk aan 2 x 20mg pw).

okee het is de beste oplossing maar wat van die bijwerkingen dan ?
droge lippen en uitgedroogde huid enzo?
2x20mg pw zou voldoende zijn?

Aangezien je geen last hebt van acne maar meer wat puisten waar je gek van wordt volstaat een lage dosering zeker. Ik had precies hetzelfde en 2 x 20mg pw was idd genoeg. Of het voor jou ook genoeg is kom je alleen achter door te proberen. Op deze lage dosering had ik alleen een heel klein beetje last van droge lippen en ogen, maar dat was echt miniem. Labello oid was niet eens nodig. Toen ik 20mg elke dag pakte waren de bijwerkingen veel heftiger.

Aangezien je geen last hebt van acne maar meer wat puisten waar je gek van wordt volstaat een lage dosering zeker. Ik had precies hetzelfde en 2 x 20mg pw was idd genoeg. Of het voor jou ook genoeg is kom je alleen achter door te proberen. Op deze lage dosering had ik alleen een heel klein beetje last van droge lippen en ogen, maar dat was echt miniem. Labello oid was niet eens nodig. Toen ik 20mg elke dag pakte waren de bijwerkingen veel heftiger.

oke duidelijk thanks;) ik ga het nemen indd het is zo weg met roa.
maar ik heb nu 2 orals in mn kuur lopen kan de roa erbij voor 2xpw of is het teveel ?

Biergist in het kruidvat halen, hebben verschillende dinge in huis, zeer tevreden van. En zeker niet meteen voor roa gaan als je al 2 orals hebt lopen, gaat enorme belasting zijn voor je lever.

succes

Terug
Naar boven