XXL Nutrition

Wat te doen tegen ondergewicht?

pindakaas :D

Goeie tips hier in dit topic, heb zelf nog een kleine tip.

Ikzelf moet nu ook weer beginnen met bulken, en krijg mn 4500 calorieeen met moeite weg. Daarom eet ik 1 maaltijd per dag veel van wat ik lekker vindt; patat pannekoeken pasta etc. Na een week is je systeem hieraan gewend en ga je honger krijgen uit jezelf. En nu ga je dus je eiwitrijke maaltijden toevoegen.

Succes!

Okee thanks iedereen, Ik zal dr op gaan letten en zal de tips meenemen;) ik zal trouwens afentoe posten als ik iets van vorderingen heb omdat wat iemand net al zei het is ook fijn voor anderen om te weten wat werkt.

mvg

Stop met kloten en ga serieus aan de slag.

gewoon een voedingsschema maken. Aankomen is een berekening en niet een magisch iets :o

Elke dag pak chocomelk en veel broodjes met pindakaas doen het werk

chocomel en pindakaas doen idd wonderen, zelf mix ik kwark met chocoladestukjes (veel kcal) met wat vruchtensap. heb je met een redelijke hoeveelheid heel veel binnen.

Je wilt aankomen maar het maakt je niet uit hoe? Mag ook puur vet zijn ? Haha
Kerel wat doe je hier dan?
Beter ga je naar www.mcdonaldsforum.nl

Ik ben precies zoals jouw, woog ook eerst 56 kg maar wat hier word verteld is zeker waar. eet train en slaap goed dn kom je er wel en hou bij hoeveel calorien je eet en nooit een maaltijd skippen. tenzij je alles in de laatste maalttijd wil proppen.

Succes!

Heel veel eten meerdere keren per dag en als vast voedsel echt niet lukt gainer shakes gebruiken.

In ieder geval hier rond blijven hangen. De informatie hier en vragen die je hier kan stellen zijn precies wat je nodig hebt om over relatief korte tijd precies te weten hoe en wat je moet eten en hoe je moet trainen.

Een tippie van mij dan; zet die shakes nou gvd eens een keer uit je kop stronteigenwijs ventje!! Het zijn gewoon vloeibare calorieen, die zijn opzich prima, maar je kan het zelf makkelijk voor 1/3 van het geld maken:

koop volle melk of chocomelk; koop bambix (of brinta, wordt het wat dikker) In de shakebeker en drinken maar. EXACT hetzelfde effect; 1/3 van de prijs

Haha pcvyper zo gelijk heb je. Gewoon klote veel eten ben in 1 week 3 kilo aangekomen met een gezond diet zo doe je dat :thumbs:

ps. heb nog wel een lange weg te gaan

Hoi,

om maar met de deur in huis te vallen, ik ben 17 jaar oud 1,84m lang en weeg maar 56kg..

flink ondergewicht dus. Nu wil ik aankomen wat ik al doe is 3-4 dagen in de week sporten, ik eet veel meer en vooral ook beter dan dat ik deed, maar ik kom niks aan en dit is nu al zeker een aantal maanden zo. Maar ik zat dus te denken om weight gainers te gebruiken. Wat ik er bij kan zeggen is dat ik niet perse in spiermassa aan hoef te komen, ik zal er wel bij blijven sporten maar als er vet van komt ben ik ook tevreden zolang ik maar van mijn ondergewicht af kom spieren kan later dan alsnog wel en zal tijdens ook wel wat komen maar is niet mijn ultieme doel. Mijn ultieme doel is aankomen en dan is vet dus ook goed.

Dan had ik de vraag of hier een goede weightgainer voor is naast een goed eetpatroon. En zo ja welke?

alvast bedankt;)

Je bent nog in de (lengte)groei. Dus niet heel vreemd dat je erg lang bent voorje gewicht.
De basis ligt vooral in het eten. Als je niet aankomt eet je gewoon te weinig, it's as simple as that ;)
Als je dan toch een Mass Gainer wil pakken is dit een goeie http://forum.dutchbodybuilding.com/...e-shake-body-and-fit-sports-nutrition-350341/

Succes!

Nog een extra tip: Als je meer gaat eten (en trainen) doe dit dan geleidelijk en niet van de een op de andere dag. Zo kan je lichaam eraan wennen.

Terug
Naar boven