- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okee thanks iedereen, Ik zal dr op gaan letten en zal de tips meenemenik zal trouwens afentoe posten als ik iets van vorderingen heb omdat wat iemand net al zei het is ook fijn voor anderen om te weten wat werkt.
mvg

Hoi,
om maar met de deur in huis te vallen, ik ben 17 jaar oud 1,84m lang en weeg maar 56kg..
flink ondergewicht dus. Nu wil ik aankomen wat ik al doe is 3-4 dagen in de week sporten, ik eet veel meer en vooral ook beter dan dat ik deed, maar ik kom niks aan en dit is nu al zeker een aantal maanden zo. Maar ik zat dus te denken om weight gainers te gebruiken. Wat ik er bij kan zeggen is dat ik niet perse in spiermassa aan hoef te komen, ik zal er wel bij blijven sporten maar als er vet van komt ben ik ook tevreden zolang ik maar van mijn ondergewicht af kom spieren kan later dan alsnog wel en zal tijdens ook wel wat komen maar is niet mijn ultieme doel. Mijn ultieme doel is aankomen en dan is vet dus ook goed.
Dan had ik de vraag of hier een goede weightgainer voor is naast een goed eetpatroon. En zo ja welke?
alvast bedankt![]()