MuscleMeat

Wat te doen...

Niet bang zijn zwaar te trainen! Spierdefinitie bereik je door een gezond vetpercentage icm spiermassa. Spiermassa kun je alleen opbouwen door zwaar te trainen, een gezond vetpercentage bereik je door goed te eten (met goed bedoel ik de juiste keuzes maken)
Ga eens een poosje bijhouden wat je zoal eet, dat geeft je een inzicht in waar verbetering mogelijk is.

Qua training wil ik je meegeven de 3x 15 alleen te gebruiken om de verschillende oefeningen aan te leren en er aan te wennen. Zodra je het aandurft gewicht verhogen en herhalingen minderen. Benentraining 1x per week is genoeg. Als je ze flink aanpakt ben je niet eens in staat ze 3x per week te doen :D Cardio dagelijks is niet nodig, beperk het tot max 3x per week en dan liefst op dagen dat je geen krachttraining doet.

Nogmaals, wees niet bang zwaar te trainen! Als je er flink je tanden inzet zul je binnen een paar maanden al flink verschil zien :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je tip! Ik ben al meer gaan eten, valt wel even tegen maar goed even wennen... Ook ben ik al zwaarder gaan trainen en doe inderdaad om even aan het gewicht te wennen 3x 15. Moet ik daarna bijvoorbeeld setjes van 8 doen en hoeveel dan?

Bedankt voor de tip!
Groetjes :)

Je zult zelf even moeten zien wat het prettigst is voor jou. Wel even in de gaten houden dat grote spiergroepen (benen, rug, borst) meer kunnen hebben dan kleine.

Dieuw zei:
Bedankt voor je tip! Ik ben al meer gaan eten, valt wel even tegen maar goed even wennen... Ook ben ik al zwaarder gaan trainen en doe inderdaad om even aan het gewicht te wennen 3x 15. Moet ik daarna bijvoorbeeld setjes van 8 doen en hoeveel dan?

Bedankt voor de tip!
Groetjes :)[/QUOTE

welkom dieuw.

Ik las in je bericht dat je 3 oefeningen doet voor benen en de rest overal 1 oefening van.
Stop daarmee om spieren te kweken moet je meer oefeningen doen per spiergroep.
bv als jij borst train ga je alleen maar bankdrukken plat maar de schuine borstspieren moeten ook getraind worden.
schouders hebben voorkant midden en achterkant ik wil er alleen maar mee zeggen breid je oefeningen uit weinig kletsen in de sportschool dus actie.

gr warrior]

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt warrior voor je reactie. Ik ben nu helemaal van schema veranderd. Ik zal deze van de week even doorgeven en dan hoop ik dat jullie me nog wat advies of tips kunnen geven en misschien ook nog wat meer tips voor mijn voeding.

Van de week zal ik het allemaal wel even melden wat ik nu doe en dan hoor ik graag van jullie of ik hier en daar nog wat kan verbeteren.

Groetjes en bedankt alvast :)

Hai Diew,

Knap dat te je bent afgevallen!

Voor een algemeen advies heb ik je lengte gewicht en vetpercentage nodig.
En je je recente voeidings- een trainingsschema indien dit afwijkt van wat je hebt opgegeven.

Voor een specifiek advies verwijs ik je naar www.deliwear.nl of www.desireedumpel.be.

Met vriendelijke sportgroet,

deliwear

Deliwear probeer eens niet bij elke post reclame te maken naar je eigen site.

juist :( daar zijn we hier niet voor

welkom

Terug
Naar boven