AndroidHealthClinic

Wat te eten om groei te bevorderen?

Omdat het een voordeel is om lang te zijn in basketbal zie je daarom ook die lange spelers op tv etc. maar dit betekent niet dat ze lang zijn geworden door basketbal te spelen; ze zijn gewoon lang door hun genen. daarom zal jij vast denken dat je langer wordt van basketbal, omdat je al die lange spelers ziet, maar dit is niet zo.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 18:52 ----------

caption_basketball.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik heb eens gehoord dat als je veel springt, je zo'n 3mm langer wordt, en dan nog je normale groei + veel melk drinken, en dan dit een paar jaar doen = lang zijn :P

Ik heb deze week 3 liter melk gedronken en 2 van die optimel pakken :P. Ik heb gehoord dat je door basketbal (springen) ook wat langer kan worden..
Ik moet gwn 15cm groeien, moet zo'n chick inhalen in lengte xD

Peanuthead95 hoe oud ben jij dan?

Veel dunken en blijven hangen aan de basket, haal je het zo joh;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is het leven, ik ben mn leven lang klein geweest en in de laatste jaren doorgegroeid tot 1.80! Dus er is nog hoop! Maar ik zou inderdaad energie steken in iets waar je invloed op hebt! Zoals je breedte!

Het volgende wat ik zeg is geen grap!

Vroeger zat er een gozer bij me in de klas, hij was de kleinste 168cm ofzow, hij was al 17 dusja... Ik kwam hem toendertijd weer tegen toen ik een jaar of 21 was, die gast was ineens minstens 180.... WTF. Ook al mijn oude klasgenoten zeiden wtf is er met jouw gebeurt.

Hij heeft het nooit toegegeven, maar volgens mij heeft hij groeihormonen ofzow gekregen van de doctor, want het slaat nergens op datie ineens een tweede groeispurt onderging.... :roflol:

Accepteer het om een midget te zijn zo is het leven gewoon

Vroeger zat er een gozer bij me in de klas, hij was de kleinste 168cm ofzow, hij was al 17 dusja... Ik kwam hem toendertijd weer tegen toen ik een jaar of 21 was, die gast was ineens minstens 180.... WTF. Ook al mijn oude klasgenoten zeiden wtf is er met jouw gebeurt.

Hij heeft het nooit toegegeven, maar volgens mij heeft hij groeihormonen ofzow gekregen van de doctor, want het slaat nergens op datie ineens een tweede groeispurt onderging.... :roflol:

Zo raar is dat niet. Er zijn veel mensen die pas een echte groeispurt krijgen tussen hun 18e en 21e jaar. Hoeft dus niks met groeihormonen te maken te hebben.

Maak je niet druk om je lengte. Als je de geschiedenis onderzzoekt zie je dat alle "grote" mensen. Klein van stuk waren. Napoleon, Hitler, Churchill, Prins, Micheal Jackson, Tom Cruize, Charlie Sheen en niet te ergeten jij.

Het gaat niet om je lengte, het gaat erom wat je doet. En beginnen met BB kan je dus een beetje doen of gewoon GOED.

Ron

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ TS; En anders ben je gewoon zo dom als het achterste van een varken als je je eigen BS gelooft

Je kan altijd nog zo'n apparaat aanschaffen en jezelf uitrekken!
vdg22b.jpg

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
hhhhh ik trek al genoeg

dit is zeker wel mogelijk, ik ben altijd tot mijn 17de klein geweest (1,60) ik ben nu 19 en ik ben 1,80.. mijn groeispeurt is zeer laat gekomen en dit is echt wel mogelijk. de meeste groeien tot hun 18de maar er zijn dus ook uitzonderingen, zoals ik zelf :rolleyes:

Ok, weer wat nieuws geleerd. :p En wij maar denken datie groeihormonen genomen heeft :roflol: ....

Terug
Naar boven