XXL Nutrition

Wat vind je van mensen met mp3 spelers in de gym?

zit in de weg anders deed ik twel

Ik heb er geen last van. Lijkt me alleen niet zo handig als je compound oefeningen wil doen. Want dan zit ie in de weg.

Het valt me op dat in mijn gym het altijd ecto's zijn die al jaren trainen die mp3's bij zich hebben. En ik heb nog nooit een grote gast die zeg maar een streeffysiek heeft met een mp3. Dus mijn onderbewuste zegt me nu dat het niet goed voor je progressie is :roflol:

Ik doe squats, deadlifts, powerjerks, loglifts, yoke etc. allemaal met m'n ipod op!

Met mp3 is zeker fijner trainen. Kan soms niet zonder, trouwens heb de beste lifts met een mp3 op gedaan :D:P

Handig voor cardio, voor krachtrainning vind ik het iets minder.
Hangt een beetje van de stemmnig af ook.

Maar heb niks tegen mensen met MP3-speler op.

Ben jij sportschoolhouder Yzord? :D

mss bij cardio uit verveling ma niet bij het gwne trainen zou toch alleen maa rin weg zitten

Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.

hahahaha :D stoer..

ik ben soms wel jaloers op de mp3 dragers..moet het zelf ook nog proberen maar weet niet of het voor mij wat is ..denk eigenlijk van niet. behalve dan dat je bepaald gezeik niet aan hoeft te horen

ik vind het persoonlijk een beetje irritant..

1.je kunt meestal meegenieten (meebalen dus)
2.als je wat van ze nodig hebt, bijv. opzouten ofzo, zijn ze moeilijk bereikbaar, als in 3x dingen herhalen.

Ik soms, bij afwezigheid van mijn trainingsmaat weleens. Ik zorg er wel voor dat niemand er last van heeft, alfamale-debielen die alleen al vanwege het zicht zich eraan ergeren zou ik willen vragen zich met belangrijkere dingen bezig te houden dan wat er wel of niet uit mijn oren steekt, ik trek het niet als ik continue dat intens simplistische gelul van vele sportschoolbezoekers moet aanhoren.

Ik soms, bij afwezigheid van mijn trainingsmaat weleens. Ik zorg er wel voor dat niemand er last van heeft, alfamale-debielen die alleen al vanwege het zicht zich eraan ergeren zou ik willen vragen zich met belangrijkere dingen bezig te houden dan wat er wel of niet uit mijn oren steekt, ik trek het niet als ik continue dat intens simplistische gelul van vele sportschoolbezoekers moet aanhoren.

+1

vind het heerlijk, kan me beter focussen en ook train ik graag alleen, dus wanneer je je mp3 speler op hebt en m vrij hard hebt staan snappen de meesten de hint wel en spreken mensen je niet zomaar aan, scheelt een hoop tijd!

verder train ik altijd als het vrij leeg is in de gym (hou niet van al die drukte), dus er zullen er weinig last van hebben als er al mesnen last van hebben.

Ik heb gisteren voor het eerst met mp3 getraind, beviel me, geen k*tverhalen van de breezers en ik kan me tenminste deftig opladen door harde muziek ipv radio donna :rolleyes:

+1 ...alleen jammer dat de muziek meestal zo hard staat dat ik me ipod zo hard moet zetten dat het schadelijk voor me oren is...en dus dat dan niet doe en hem maar weer in het kluisje leg.

Mij stoort het niet.

Zou het zelf enkel gebruiken voor cardio.

Iemand met mp3 die een oefening bezet stoot ik gewoon aan.

Ik stoor me wel aan mensen die hun GSM meenemen. Ze worden dan 10 maal opgebeld en antwoorden telkens...uiteindelijk babbel je meer dan je traint... en koelen je spieren telkens af.

Gsm moesten ze verbieden in de gym.

Als je gaat zwemmen beantwoord je je GSm toch ook niet , of als je gaat tennissen ???

Terug
Naar boven