Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.
Ik heb er geen last van. Lijkt me alleen niet zo handig als je compound oefeningen wil doen. Want dan zit ie in de weg.
Het valt me op dat in mijn gym het altijd ecto's zijn die al jaren trainen die mp3's bij zich hebben. En ik heb nog nooit een grote gast die zeg maar een streeffysiek heeft met een mp3. Dus mijn onderbewuste zegt me nu dat het niet goed voor je progressie is![]()
Kijk wie het zegt stakkertje...in mijn sportschool sodemieter ik je de deur uit als je met draden uit je oor rondloopt.

Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.
stoer..

Ik soms, bij afwezigheid van mijn trainingsmaat weleens. Ik zorg er wel voor dat niemand er last van heeft, alfamale-debielen die alleen al vanwege het zicht zich eraan ergeren zou ik willen vragen zich met belangrijkere dingen bezig te houden dan wat er wel of niet uit mijn oren steekt, ik trek het niet als ik continue dat intens simplistische gelul van vele sportschoolbezoekers moet aanhoren.

Ik heb gisteren voor het eerst met mp3 getraind, beviel me, geen k*tverhalen van de breezers en ik kan me tenminste deftig opladen door harde muziek ipv radio donna![]()