MuscleMeat

Wat vind je van mensen met mp3 spelers in de gym?

Ik vind een mp-3 speler de max tijdens trainingen . Kan ik loeiharde hiphop opzetten en mezelf focussen . Heb ook niet altijd zin om met iedereen een praatje te maken . Als ze zien dat je een Mp3 speler ophebt , laten ze je . Ik ben echt niet asociaal ofzo maar ik kom om te trainen niet om te lullen , daarvoor ga ik nr het cafe .

Ik soms, bij afwezigheid van mijn trainingsmaat weleens. Ik zorg er wel voor dat niemand er last van heeft, alfamale-debielen die alleen al vanwege het zicht zich eraan ergeren zou ik willen vragen zich met belangrijkere dingen bezig te houden dan wat er wel of niet uit mijn oren steekt, ik trek het niet als ik continue dat intens simplistische gelul van vele sportschoolbezoekers moet aanhoren.

+1, wat een gezeik soms.:roflol:

At Yzord, calm down killer, some people actually do things different than you!

haha ik wil hem deze jongeman wel eens de sportschool zien uittrappen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
associaal in vele gevallen behalve als je alleen aant cardioen bent

Alleen voor t cardiejoowen, wordt anders helemaal knetter op die crosstrainer, c-ker met de muziek de ze er soms draaien, ooit getraind op Duitse slagers? :D

Heb wel eens geprobeerd met MP3 krachttraining te doen, maar als t zwaar word zet ik m toch af om me beter te concentreren.. (of om te horen of iemand antwoord als ik om hulp roep met die stang op me strot :D )

Zelf weten, maar idd niet te hard svp

Grtzz
Mo

Stoor me er niet aan, als ik iets wil van ze kijk ik ze wel boos aan. Zelf draag ik er nooit een, al die draadjes tijdens het trainen oprottuuuh.

Ik train thuis en draag altijd een mp3-speler tijdens m'n trainingen.

Als ik thuis trainde zou ik dus echt m'n stereo pompen!!:eek:

t kan me niet schelen wat anderen doen..

doe het zelf nie, als iemand ander zich er prettig bij voelt lekker ze gang laten gaan.

Wanneer ik alleen train luister ik altijd naar muziek op me telefoon, heerlijk vind ik dat. Lekker ontspannend en geeft me een goede focus/drive. Ik kan me er ook absoluut niet aan storen als anderen het doen. Snap uberhaupt niet waarom je je daar aan kan ergeren. Je komt voor jezelf en niet voor de buurman die toevallig ook aan het trainen is.

Ik train thuis op de zolder en zet de speakers lekker hard. Jammer dat ik 2 kleine zusjes hebben die soms al moeten slapen zodat het soms wat zachter moet :D

het stoort me niet
zelf heb ik er geen
lijkt me wel leuk tijdens de cardio

Als ik hun muziek maar niet door heel de gym hoorbaar is :D

Maar ik doe het ook soms als ik alleen train

kheb het weleens geprobeerd maar ik kan me niet goed concentreren, kijk liever naar wat vrouwlijk schoon in mijn gym want omg wat een chicks allemaal zeg :cool: Mp3 is wel eens relax met cardio.

Terug
Naar boven