MuscleMeat

Wat vind je van mensen met mp3 spelers in de gym?

Ik heb nog niet met mp3 getraint maar heb al wel meerdere malen gelezen dat muziek van belang kan zijn bij het trainen. Dus als de muziek je niet aanstaat in de sportschool is het mss het beste dat je met mp3 traint. Je geraakt er beter van geconentreerd etc ..
gelezen op EFS of wsb dnek'k :) nou die kunnen et wel weten :p

waarom zou ik in jou sportschool willen trainen, wil ik nog niet gratis.
Hou niet van agressie en al helemaal niet als mensen meteen agressief beginnen te doen omdat ze het niet met hun mond af kunnen handelen.

Jij wou toch ook echt 20kg naar Yzord zijn hoofd fl*kkeren hoor:haha:

Ik heb er geen last van als iemand met een walkman op aan het trainen is. Vraag me alleen af hoe die draadjes altijd blijven zitten. Lijkt me bijzonder irritant om continu die doppies goed te doen in je oren, terwijl je knarsetandend je dumbbell presses aan het doen bent.
Mij niet gezien dus! Gelukkig wordt er goede muziek gedraaid in mijn sportschool, dat scheelt!

de haat! haha:roflol:

train ook afentoe met mp3, bij sommige oefeningen zit het wel wat in de weg...daarom niet altijd zin in. Merk wel dat ik me wat meer kan opladen bij mij nr's die ik ook daadwerkelijk vet vind :P

Idd weer veel stoere praat in, niemand gooit hier iemands mp3 kapot, want ik zou diegene dan tijdens het bankdrukken ook even de stang naar de kil duwen :D

train ook afentoe met mp3, bij sommige oefeningen zit het wel wat in de weg...daarom niet altijd zin in. Merk wel dat ik me wat meer kan opladen bij mij nr's die ik ook daadwerkelijk vet vind :P

Idd weer veel stoere praat in, niemand gooit hier iemands mp3 kapot, want ik zou diegene dan tijdens het bankdrukken ook even de stang naar de kil duwen :D

kil? kill? kilt? keel?

die trainen hun armen zat met opereren, benen met dat heen en weer gevlieg, borst met het voortduwen van een ziektebed, schouders en rug met het tillen van die bedden over de drempels heen, buikspieren van het nken om hogerop te komen en kaakspieren met het commanderen van zijn assistenten..

beetje overbodig, artsen in de sportschool..

Wat vinden jullie van n*gers die trainen ?

goeie zaak dat ze aan het trainen zijn he

mp3 spelers vernken je gehoor. dus is hun keuze.

waarom zou ik in jou sportschool willen trainen, wil ik nog niet gratis.
Hou niet van agressie en al helemaal niet als mensen meteen agressief beginnen te doen omdat ze het niet met hun mond af kunnen handelen.

Voorzichtig! Hij is bestuurslid van een vereniging EN emo. Iemand van dat kaliber wil je niet uitdagen, anders vliegt het bloed in het rond!

(van zijn polsen, als ze weer eens open worden gesneden, maar dat boeit niet. Syphilis maakt weer een comeback, dus neem geen risico!)

'Yzord'... is dat niet die gast die een 'pure strenght'-federatie op wou zetten zonder suits, maar wel op een wedstrijd gepakt werd met doping?

mp3 hor associaal arnold had ook geen mp3 om toen die pumpin iron deed .

:roflol:

ik vind het zelf niet zo relaxt trainen met zo'n ding op mn kop ondanks dat de muziek daar behoorlijk slecht is. Als ik eenmaal homegym heb zet ik gewoon de speakers flink hard.

zie zelf niet wat het probleem is met andere mensen met die dingen op. zolang ze die shit maar niet belachelijk hard hebben staan. De mijne zet ik op 25-50% van het max volume en dat is meer dan genoeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven