- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik laat er mijn 50kg dumbbell op vallen...tja, jammer dan
Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.
Kijk wie het zegt stakkertje...in mijn sportschool sodemieter ik je de deur uit als je met draden uit je oor rondloopt.

Mij stoort het niet.
Zou het zelf enkel gebruiken voor cardio.
Iemand met mp3 die een oefening bezet stoot ik gewoon aan.
Ik stoor me wel aan mensen die hun GSM meenemen. Ze worden dan 10 maal opgebeld en antwoorden telkens...uiteindelijk babbel je meer dan je traint... en koelen je spieren telkens af.
Gsm moesten ze verbieden in de gym.
Als je gaat zwemmen beantwoord je je GSm toch ook niet , of als je gaat tennissen![]()
Een maat van me, traint in een gym waar gsm's verboden zijn!

Handig voor cardio, voor krachtrainning vind ik het iets minder.
Hangt een beetje van de stemmnig af ook.
Maar heb niks tegen mensen met MP3-speler op.
Mij stoort het niet.
Zou het zelf enkel gebruiken voor cardio.
Iemand met mp3 die een oefening bezet stoot ik gewoon aan.
Ik stoor me wel aan mensen die hun GSM meenemen. Ze worden dan 10 maal opgebeld en antwoorden telkens...uiteindelijk babbel je meer dan je traint... en koelen je spieren telkens af.
Gsm moesten ze verbieden in de gym.
Als je gaat zwemmen beantwoord je je GSm toch ook niet , of als je gaat tennissen![]()
Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.
Hangt er vanaf.
Ik merk wel eens dat de pods als excuus gebruikt om geen rekening te houden met anderen, omdat mensen verwachten dat je ze toch niet gaat aanstoten om te vragen wanneer ze nou klaar zijn met hun oefening. Ook leuk als je voor het dumbbellrack op het bankje naast ze zit en gedwongen bent mee te luisteren naar het geschater uit hun dopjes. Van andere ipodgymmers heb je weer totaal geen last![]()

Je bent gewoon niet assertief genoeg en projecteerd dat op iemand die een ipod lijkt te dragen om jou dwars te zitten![]()
neuh hoor, het wordt wel degelijk als excuus gebruikt om geen rekening te houden met anderen..Kijk wie het zegt stakkertje...in mijn sportschool sodemieter ik je de deur uit als je met draden uit je oor rondloopt.
waarom zou ik in jou sportschool willen trainen, wil ik nog niet gratis.
Hou niet van agressie en al helemaal niet als mensen meteen agressief beginnen te doen omdat ze het niet met hun mond af kunnen handelen.
ik train al lang met een ipod in mijn oren en heb er geen last van,onderzoek heeft zelf aangetoont dat trainen met een ipod bevordenent is voor spiergroei
welk onderzoek dan? ik weet het al: RoW (Research of Wankers)