AndroidHealthClinic

Wat vind je van mensen met mp3 spelers in de gym?

de gsm, daar zeg je wat.. das pas irri :mad:

Ik laat er mijn 50kg dumbbell op vallen...tja, jammer dan

dan gooi ik een 20 kg dumbbell naar je kop.

Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.

Kijk wie het zegt stakkertje...in mijn sportschool sodemieter ik je de deur uit als je met draden uit je oor rondloopt.

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha::haha: :haha: :haha: :haha:

Mij stoort het niet maar gebruik het niet. Ik vind het wel redelijk associaal

Mij stoort het niet.

Zou het zelf enkel gebruiken voor cardio.

Iemand met mp3 die een oefening bezet stoot ik gewoon aan.

Ik stoor me wel aan mensen die hun GSM meenemen. Ze worden dan 10 maal opgebeld en antwoorden telkens...uiteindelijk babbel je meer dan je traint... en koelen je spieren telkens af.

Gsm moesten ze verbieden in de gym.

Als je gaat zwemmen beantwoord je je GSm toch ook niet , of als je gaat tennissen ???

Een maat van me, traint in een gym waar gsm's verboden zijn!

MP3 plAyAhhhz 4 LiFe!!!1111

Ik kan geen pr's zetten als ik mn mp3 speler niet bij me heb.

Handig voor cardio, voor krachtrainning vind ik het iets minder.
Hangt een beetje van de stemmnig af ook.

Maar heb niks tegen mensen met MP3-speler op.

Ja voor cardio is het sowieso nodig.

Mij stoort het niet.

Zou het zelf enkel gebruiken voor cardio.

Iemand met mp3 die een oefening bezet stoot ik gewoon aan.

Ik stoor me wel aan mensen die hun GSM meenemen. Ze worden dan 10 maal opgebeld en antwoorden telkens...uiteindelijk babbel je meer dan je traint... en koelen je spieren telkens af.

Gsm moesten ze verbieden in de gym.

Als je gaat zwemmen beantwoord je je GSm toch ook niet , of als je gaat tennissen ???

Bij mij in de gym zijn gsm's ook verboden, vind ik ook niet meer dan logisch. Niemand is zo onmisbaar dat 'ie niet even een uurtje onbereikbaar kan zijn.

al ben ik 2 uur aan het trainen, de gsm laat ik in de auto liggen.. als het belangrijk is, bellen ze wel weer terug..

Wat anderen al dan niet uit hun oren hebben hangen interesseert me geen hol. Zelf vind ik het niet echt handig trainen.

Vind het nogal dwaas staan zeker als je zo van die oversized earphones op hebt net oorverwarmers. Verder heb ik er geen last en zet ik het ook niet op, kan alleen maar in de weg zitten.

Haha grapjas, je slaat nog geen deuk in een vlo, laat staan dat je 20kg naar iemand kop kan smijten. En als ik zeg dat jij geen mp3 speler op mag, dan heb je maar te luisteren. Anders vlieg jij de deur uit.

Jij bent de laatste tijd wel niet echt goed gezind.

Voor cardio vind ik het super, halverwege elke set @ KT hoor ik toch niks meer van het muziek verdwijnt gewoon totdat ik klaar ben :p

Hangt er vanaf.

Ik merk wel eens dat de pods als excuus gebruikt om geen rekening te houden met anderen, omdat mensen verwachten dat je ze toch niet gaat aanstoten om te vragen wanneer ze nou klaar zijn met hun oefening. Ook leuk als je voor het dumbbellrack op het bankje naast ze zit en gedwongen bent mee te luisteren naar het geschater uit hun dopjes. Van andere ipodgymmers heb je weer totaal geen last:)

Je bent gewoon niet assertief genoeg en projecteerd dat op iemand die een ipod lijkt te dragen om jou dwars te zitten :P

hahaha Langemans toch. Je moest is weten:roflol:

Ach, mij stoort het niet zo. Als iemand zich er goed bij voelt en zo beter kan trainen, vooral doen. Ik doe het zelf niet, die draden overal zijn echt té irritant, plus wil ik hem niet slopen als ik er wat op laat vallen. Als ik cardio doe heb ik wel altijd eigen muziek aan, maar dat doe ik toch thuis, dus dan gewoon op de speaker. Mensen met mobiele telefoons in de gym zijn wel super irritant. Ben je nou echt zo belangrijk dat je niet eens een uurtje kan sporten zonder te bellen, lijkt me niet. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (vrouw op punt van bevallen, ziekte in de familie of iets dergelijks), dan kan ik me voorstellen dat je dat ding mee neemt, maar anders gewoon lekker thuis laten.

Kijk wie het zegt stakkertje...in mijn sportschool sodemieter ik je de deur uit als je met draden uit je oor rondloopt.

waarom zou ik in jou sportschool willen trainen, wil ik nog niet gratis.
Hou niet van agressie en al helemaal niet als mensen meteen agressief beginnen te doen omdat ze het niet met hun mond af kunnen handelen.

agressie is goed onder het trainen :D

ik train al lang met een ipod in mijn oren en heb er geen last van,onderzoek heeft zelf aangetoont dat trainen met een ipod bevordenent is voor spiergroei

Terug
Naar boven