MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

afgelopen vrijdag barstte het van de 'help-het-wordt-zomer-en-ik-zie-er-niet-uit'-sporters.. Bah. Nutteloze halfgare oefeningen aan het doen, veel te veel aan het ouwehoeren en te weinig aan het werk.. Gtfo. Ga naar huis, ga maar lekker achter de tv zitten oid, maar neem die plek niet in beslag.

+1 :d

Wijf dat achter de balie zit en 1x in de dag eens komt rondkijken in de gym, begint te zagen dat mijn handdoek niet op dat plekje mag liggen omdat het haar stoort ???

Afgelopen vrijdag barstte het van de 'help-het-wordt-zomer-en-ik-zie-er-niet-uit'-sporters.. bah. Nutteloze halfgare oefeningen aan het doen, veel te veel aan het ouwehoeren en te weinig aan het werk.. GTFO. Ga naar huis, ga maar lekker achter de tv zitten oid, maar neem die plek niet in beslag.
en raar aangekeken worden als je zweet op je hoofd hebt en vermoeid na been training voorbij komt lopen ;P

en raar aangekeken worden als je zweet op je hoofd hebt en vermoeid na been training voorbij komt lopen ;P

kijken of er morgenavond ook van zulke mensen bij mij in de gym zitten, ben van plan om zware beentraining te gaan doen.

OT:

skyblazer, als hij begint te zweten en te hijgen...
zeker als hij cardio doet, moet je zo ver mogelijk wegblijven. it hurts your eyes
:trollface:

Zit bij een lokale kleine sportschool. 25 euro per maand, superrustig... heb me eigenlijk nog nooit ergens aan geergerd lol.

Pff begint nu echt wel TE druk te worden met al die idioten die plots wakker schieten en inzien dat ze te vet zijn voor de zomer...

Irritant als van die ecto's hele tijd tijdens trainen op whatsapp zitten en van alles bezet houden voor de mensen die echt willen trainen

Niks geen last van! Meestal zijn ze plots aan hun laatste set bezig als ik zeg dat ze op moeten fl*kkeren :D

Prachtig he ik vind het altijd zo'n walk of fame als ik door de sportschool banjer met m'n afgebeulde poten.. Lekker maf loopje maar oh yeah je weet dat je echt hebt getraind.

En JA. Dood aan de pre-beach homo's!

als beachboy's zich in clubjes gaan verzamelen naast jou barbell waardoor je ze eerst weg moet jagen voordat je met een set kan beginnen:(

Ik hou wel van beachboys, zij houden mijn motivatie hoog :)

Terug
Naar boven