AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zwaar irritant vandaag, groepje van 4 man ongeveer ... apparaat bezet houden, en maar over het uitgaan hebben ... ipv te trainen staan ze elkaar een beetje aan te gapen, en te lachen om gasten die wel serieus trainen ...

Dankje, zwaar vervelend, lopen ze over gasten te praten ( gasten die te zwaar zijn, maar t*ring hard werken om af te vallen ) 1 is er al zo'n 50 kwijt, en probeert er alles aan te doen, gaan ze hem belachelijk maken ... kansloze lui .. heb ze er al een keer op aangesproken ...

Vandaag een maat van me uitgelachen die aan het bankdrukken was, had ie 2,5kg meer gewicht aan de linkerkant en hij had het geen eens door, totdat iemand anders hem erop wees.

Ik was er btw niet bij, stond ergens anders rope pushdowns te doen, maar toen ie het vertelde, wat een held.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 18:19 ----------

Vandaag een maat van me uitgelachen die aan het bankdrukken was, had ie 2,5kg meer gewicht aan de linkerkant en hij had het geen eens door, totdat iemand anders hem erop wees.

Ik was er btw niet bij, stond ergens anders rope pushdowns te doen, maar toen ie het vertelde, wat een held.

Edit: wrong topic, maar alsnog wel grappig.

Ken het was eens gaan dumbbellpressen 40 links en 42 rechts na 1 setje denken waarom lukt het niet zo flex met rechts... voel je je dom :o

Al die gasten die hun troep niet opruimen, en met hun mobieltje aan het spelen zijn tussen de zetjes en zich later afvragen waarom groei ik niet.

Ken het was eens gaan dumbbellpressen 40 links en 42 rechts na 1 setje denken waarom lukt het niet zo flex met rechts... voel je je dom :o

heb ik ook soms.. alleen niet dan met zoveel kg en dan maar kijken of niemand het gezien heeft haha :D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 19:02 ----------

Dankje, zwaar vervelend, lopen ze over gasten te praten ( gasten die te zwaar zijn, maar t*ring hard werken om af te vallen ) 1 is er al zo'n 50 kwijt, en probeert er alles aan te doen, gaan ze hem belachelijk maken ... kansloze lui .. heb ze er al een keer op aangesproken ...

idd , altijd van die sukkels , achja laten doen zeker :-)

Ben nu klaar met fit for free ( capelle ) ga naar een andere sportschool. Wat een tjappies daar :D en word met de dag drukker, bijna wachtrijen voor een bench .

Argh dit mot bij mijn niet gebeuren dan gaan er dingen vliegen....

Ben zwaar pissed of dat alle apparaten zijn vervangen ineens voor mong*len apparaten waarbij alles meebeweegt. Sport van ergonomische shit! Dus als je leg extension doet dan beweegt je stoel mee naar voren en naar achter. Als je lat pulldown doet dan gaat je stoel omhoog en omlaag. Verschrikkelijk. En ze zijn niet gemaakt voor zware gewichten. Leg extension kan je je benen ook niet vast klemmen zeg maar. Dus als je die heel zwaar doet dan werkt het voor geen meter.

K*tzooi moet echt naar een andere sportschool nu gaan hierdoor. Grrrrr

Ben zwaar pissed of dat alle apparaten zijn vervangen ineens voor mong*len apparaten waarbij alles meebeweegt. Sport van ergonomische shit! Dus als je leg extension doet dan beweegt je stoel mee naar voren en naar achter. Als je lat pulldown doet dan gaat je stoel omhoog en omlaag. Verschrikkelijk. En ze zijn niet gemaakt voor zware gewichten. Leg extension kan je je benen ook niet vast klemmen zeg maar. Dus als je die heel zwaar doet dan werkt het voor geen meter.

Kan zo'n bankje wel omhoog wanneer de grote instructeur er op zit? :p

Damn dit zuigt... Lijkt wel net een health-centre ipv een gym :s

Wat bezielt die ****ing sportschooleigenaren tegenwoordig?! Wil niemand meer een gym waar grote gasten keihard trainen, waar hij trots op kan zijn?
Het zijn allemaal van die klote family-gyms aan het worden.

Wat bij ons nu een hel is, is dat er absoluut géén ventilatie is.
Met hitte heb ik helemaal geen problemen, maar als je de sterretjes ziet door zuurstofgebrek kan ik niet lekker trainen.

Mensen die aandacht proberen te trekken in de gym zijn irritant :D voor de rest let ik helemaal nergens op

Wat bezielt die ****ing sportschooleigenaren tegenwoordig?! Wil niemand meer een gym waar grote gasten keihard trainen, waar hij trots op kan zijn?
Het zijn allemaal van die klote family-gyms aan het worden.

Ik denk dat het probleem is dat je met zo'n family-gym veel meer mogelijke klanten aanspreekt... Voor veel mensen heeft geld voorrang op een hardcore uitstraling vermoed ik.

Ik denk dat het probleem is dat je met zo'n family-gym veel meer mogelijke klanten aanspreekt... Voor veel mensen heeft geld voorrang op een hardcore uitstraling vermoed ik.

Snap ik ook wel, maar splits het dan.. Doe aan de ene kant een hardcore deel met veel freeweight, en aan de andere kant geef je lekker groepslesjes voor de huismoeders.

Mensen die me uit me training halen,baal ik van:mad:

Mensen die naar pindakaas stinken.

Terug
Naar boven