Hahahaha wat een mannetje ben je ook he mij aanspreken hiero, maar in de gym me niet eens ff aantikken om te laten zien wie je echt bent

b*ch please enja idd heb een idd een buikie maarja niemand geeft me ook 118 kilo

ik zit met dat ene ding rond de 17-18procent ( dat je beet moet houden ) , driepuntsmeeting nog niet gedaan
en sixpack vetpercentage 17%? dacht dat het rond de 12 - 10 % lag maar dat weet zo'n bonenstaak/ecto als jij vast meer over
Ik ga nu echt me best doen om uit te vinden welk pestventje in de gym jij bent begin jouw gedoe een beetje zat te worden pik...
Miezerig mannetje met je grote mond op internet heb dan lef en tik me aan in onze gym en zeg shizz in me face, maarnee jij speelt liever de held op het internet
Problems? Come at me goos
ps beter zo na 1 jaar trainenen dan zo dan na 2 jaar en nogsteeds geen enkele vorm van spierontwikkeling, zie die zielige foto's van je en je zielige maatje met ze ene onderbroek in 2 jaar
en ja ik begin een beetje boos op je te worden pik so keep on pushing
met vriendelijk groet Peerebaum
edit : denk dat ik die foto van ecto lichaam maar ga uitprinten bij me werk en dan ga uitdelen op de sportschool met als vraag herkent u deze ecto?

( foto opgeslagen btw

dus verwijder je het heb ik het alsnog... ) en je zet het zelf op internet sjonnie... tut tut tut... dus straks niet zielig lopen doen ofzo he
naar figuur dat je bent...
Dus laat me gewoon lekker met rust hier op het forum ( of heb ballen en tik me eens aan in de sportschool kunnen we dit maybe gewoon oplossen met een goed gesprek desnoods met sportschooleigenaar erbij ) of wees bereid je foto op elke lantaarnpaal in onze mooie wijk te zien

( laat me gewoon met rust dus snikkel... )
owjah
OT : wat ik vervelend vind in de sportschool is TeamSjonnie de E-Hero...