MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bodybuilden is een krachtsport (voor mij), en geen conditietraining en daarom neem ik dus ook voldoende pauze. Tijdens die pauze leer ik graag bij en dus kijk ik naar uitvoering van anderen, al was die wel enorm belabberd.

Dit. (Enkel hadden de kerels in mijn gym nog nooit van compound gehoord denk ik, laat staan dat ze op techniek zouden letten.)

Ik zie ook niet zo veel compounds, wel bp/bor/mp af en toe. Echt zo jammer dat je niet van die ouder rotten hebben die al jaren squatten/deadliften die jouw het kunnen leren weet je wel... nu moet je alles van internet halen. Niemand squat/deadlift btw in mijn gym jammer maar helaas.

Ik zie ook niet zo veel compounds, wel bp/bor/mp af en toe. Echt zo jammer dat je niet van die ouder rotten hebben die al jaren squatten/deadliften die jouw het kunnen leren weet je wel... nu moet je alles van internet halen. Niemand squat/deadlift btw in mijn gym jammer maar helaas.

Een BP zie ik ook nog regelmatig voorbij komen, maar niemand die hem uitvoert met een goede techniek :(

BOR's / MP's / deadlifts ... zie ik NOOIT in mijn gym. Een squat zie ik nog wel eens om de maand, maar dan in de smith met een ROM van kus-mijn-kloten.

Squat zie je SOMS bij ons nog wel eens, bij de meer serieuzen. Maar die gaan dan ook tot maximaal de helft van de ROM.

OT: Ik sport gewoon lekker, tenzij iets mij in de weg staat. Bijvoorbeeld dat er iets bezet is. Zolang ik mijn trainingen goed kan doen ben ik tevreden:).

Dat is erg leuk voor jouw oom :roflol:

maar sjonnie do you even lift? of heb je alleen een abbo? :roflol:

b*ch plz met je 17% vet. :rolleyes:

met een sixpack vetpercentage betekent dat je het podium op kunt, denk je nou zelf na amper 1 jaar trainen dat je al zoveel spier hebt. :wave:

Verander maar gerust naar 25%. :roflol:

b*ch plz met je 17% vet. :rolleyes:

met een sixpack vetpercentage betekent dat je het podium op kunt, denk je nou zelf na amper 1 jaar trainen dat je al zoveel spier hebt. :wave:

Verander maar gerust naar 25%. :roflol:
Hahahaha wat een mannetje ben je ook he mij aanspreken hiero, maar in de gym me niet eens ff aantikken om te laten zien wie je echt bent :roflol: b*ch please enja idd heb een idd een buikie maarja niemand geeft me ook 118 kilo :) ik zit met dat ene ding rond de 17-18procent ( dat je beet moet houden ) , driepuntsmeeting nog niet gedaan

en sixpack vetpercentage 17%? dacht dat het rond de 12 - 10 % lag maar dat weet zo'n bonenstaak/ecto als jij vast meer over :)

Ik ga nu echt me best doen om uit te vinden welk pestventje in de gym jij bent begin jouw gedoe een beetje zat te worden pik...
Miezerig mannetje met je grote mond op internet heb dan lef en tik me aan in onze gym en zeg shizz in me face, maarnee jij speelt liever de held op het internet

Problems? Come at me goos :)

ps beter zo na 1 jaar trainenen dan zo dan na 2 jaar en nogsteeds geen enkele vorm van spierontwikkeling, zie die zielige foto's van je en je zielige maatje met ze ene onderbroek in 2 jaar :roflol:

en ja ik begin een beetje boos op je te worden pik so keep on pushing :D

met vriendelijk groet Peerebaum :)

edit : denk dat ik die foto van ecto lichaam maar ga uitprinten bij me werk en dan ga uitdelen op de sportschool met als vraag herkent u deze ecto? :roflol: ( foto opgeslagen btw :) dus verwijder je het heb ik het alsnog... ) en je zet het zelf op internet sjonnie... tut tut tut... dus straks niet zielig lopen doen ofzo he :)

naar figuur dat je bent...

Dus laat me gewoon lekker met rust hier op het forum ( of heb ballen en tik me eens aan in de sportschool kunnen we dit maybe gewoon oplossen met een goed gesprek desnoods met sportschooleigenaar erbij ) of wees bereid je foto op elke lantaarnpaal in onze mooie wijk te zien :) ( laat me gewoon met rust dus snikkel... )

owjah :trollface:

OT : wat ik vervelend vind in de sportschool is TeamSjonnie de E-Hero...:)

Laatst bewerkt:
Hahahaha wat een mannetje ben je ook he mij aanspreken hiero, maar in de gym me niet eens ff aantikken om te laten zien wie je echt bent :roflol: b*ch please enja idd heb een idd een buikie maarja niemand geeft me ook 118 kilo :) ik zit met dat ene ding rond de 17-18procent ( dat je beet moet houden ) , driepuntsmeeting nog niet gedaan

en sixpack vetpercentage 17%? dacht dat het rond de 12 - 10 % lag maar dat weet zo'n bonenstaak/ecto als jij vast meer over :)

Ik ga nu echt me best doen om uit te vinden welk pestventje in de gym jij bent begin jouw gedoe een beetje zat te worden pik...
Miezerig mannetje met je grote mond op internet heb dan lef en tik me aan in onze gym en zeg shizz in me face, maarnee jij speelt liever de held op het internet

Problems? Come at me goos :)

ps beter zo na 1 jaar trainenen dan zo dan na 2 jaar en nogsteeds geen enkele vorm van spierontwikkeling, zie die zielige foto's van je en je zielige maatje met ze ene onderbroek in 2 jaar :roflol:

en ja ik begin een beetje boos op je te worden pik so keep on pushing :D

met vriendelijk groet Peerebaum :)

edit : denk dat ik die foto van ecto lichaam maar ga uitprinten bij me werk en dan ga uitdelen op de sportschool met als vraag herkent u deze ecto? :roflol: ( foto opgeslagen btw :) dus verwijder je het heb ik het alsnog... ) en je zet het zelf op internet sjonnie... tut tut tut... dus straks niet zielig lopen doen ofzo he :)

naar figuur dat je bent...

Dus laat me gewoon lekker met rust hier op het forum ( of heb ballen en tik me eens aan in de sportschool kunnen we dit maybe gewoon oplossen met een goed gesprek desnoods met sportschooleigenaar erbij ) of wees bereid je foto op elke lantaarnpaal in onze mooie wijk te zien :) ( laat me gewoon met rust dus snikkel... )

owjah :trollface:

OT : wat ik vervelend vind in de sportschool is TeamSjonnie de E-Hero...:)

Zo te zien faal je op internet en in het leven. Op het internet omdat je me bedreigt en vervolgens met rust gelaten wilt worden (wut?) en in het leven want de volgende keer dat ik je zie kijk ik je in de ogen aan, dan weet je wie ik ben. En als je dan niet wegkijkt dan hebben een een groot probleem mannetje.

Heb genoeg van deze onzin. En als ik mijn foto ook maar op een lantaarnpaal zie. Sjonge jonge. Jij gaat er niet mee wegkomen.

Als je je woorden wilt terugnemen pm me maar. Ik heb er even genoeg van je gelieg.

Zo te zien faal je op internet en in het leven. Op het internet omdat je me bedreigt en vervolgens met rust gelaten wilt worden (wut?) en in het leven want de volgende keer dat ik je zie kijk ik je in de ogen aan, dan weet je wie ik ben. En als je dan niet wegkijkt dan hebben een een groot probleem mannetje.

Heb genoeg van deze onzin. En als ik mijn foto ook maar op een lantaarnpaal zie. Sjonge jonge. Jij gaat er niet mee wegkomen.

Als je je woorden wilt terugnemen pm me maar. Ik heb er even genoeg van je gelieg.

image.png

Ik zal blijven kijken pik ik ben benieuwd :), wie bedreigt wie nou?

ik dreig igg niet met mogelijk fysiek geweld ofzo, ik doe niks verkeerd foto's heb je immers zelf gepost en zijn vrij voor gebruik :) Lang leven het internet!

volgens mij zei ik al dat we er samen met een goed gesprek ook uit kunnen komen ( desnoods met sportschooleigenaar voor "als je jezelf niet kan inhouden" ;) )

btw printen is gratis voor mij :)

Dus hij is een echt bestaand persoon :O en ik maar denken dat iemand de hele tijd aan het trollen was.

Sjonnie jij ubertrieste E-hero, beetje zitten te dreigen op het internet. Heb jij al lekker gefapt op al die stoere uitspraken die je toch niet waar durft te maken? Of fap je stiekem elke avond op Peerenbaum? En durf je hem niet aan te spreken omdat je dan gaat blozen?

Goed topic :cool:

Haha :coffee:

Hoe kun je nou zoveel gezeik in een topic hebben over iets wat je doet voor ontspanning.

Ontspanning, tsssss. Keihard werken bedoel je :D

Van de week weer curls in het squatrek, come on dude..

Damn wat is die Sjonnie ook een stakker. Normaal houd ik mijn mening over personen voor me maar dit lijkt me toch wel weer een nieuw dieptepunt op DBB.
Sjonnie, je bent een irritante etter waar iedereen zich aan stoort, je word getolereerd maar als je je zo gedraagt zal ook dat snel over zijn.

Peerebaum is kast en TeamSjonnie opperecto, dis gon b good? Maar niet vechten, jongens:(

DBB op zn best! :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven