XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

als ik naar mensen staar, kreun ik ook... en maak schokkende bewegingen met mijn heupen

Ik werd daar op die Weilandgames ook helemaal bronstig van, gelukkig dat jij bij mijn in de groep zat :heart: Heb nog nooit een man zo ontzettend sexy een steen zien gooien.

Vandaag kwam een groep van 4 buitenlanders binnen in men gym in Antwerpen, had ze nog nooit eerder gezien maar aangezien ze binnenkwamen met een air van "This place is ours." kreeg ik het gevoel alsof ze er elke dag kwamen... boy, I couldn't be more wrong!

Toen ze na 5 min uit de kleedkamer kwamen, was het al overduidelijk dat het hun eerste keer was, of toch zeker voor 3 van de 4 kerels. De leider (en de sterkste van de hoop) liep als een oerang-oetang een beetje zijn 'muscles' te showen, terwijl de drie anderen (een dikkerd met hangtieten, een klein ventje met armpjes van 25cm en een redelijk normaal gebouwde kerel) hem vol bewondering liepen aan te staren.

De eerste oefening leek de pull ups te worden, maar toen de 'normale' niet eens aan 1 geraakte en de stoere kerel nadien zelf ook maar aan 4 kwam, liepen ze door naar de lat pulldown-machine. Leek me vrij logisch, maar toen ze na één set van de lat pulldown, doorgingen naar de chest press, begon het tot me door te dringen dat ze niet echt wisten waar ze mee bezig waren:

i-have-no-idea-what-im-doing.jpg

Hun training was nadien als volgt:
1 setje lat pull down
1 setje chest press
1 setje triceps cable pulldown
1 setje cable flies
1 setje hanging knee raises
1 setje op een ander rugmachine-ding
1 setje op machine waarbij je je benen open en toe moet doen
...

Jammer genoeg was ik toen zelf klaar met trainen en moest ik snel door, want anders had ik hier nog wel even mee kunnen lachen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben pas begonnen met trainen, vind het triest dat er gasten zijn in de sportschool die me dan boos aankijken of stoer doen etc.

Je houdt je meer bezig met anderen dan dat je aan het trainen bent. :o
WTF maakt het uit wat ze aan het doen zijn? In de gym ben ik alleen met mezelf bezig. Het zorgt juist voor meer afleiding als ik ander mans oefeningen bekijk. Misschien vindt je het zelf ook wel vervelend als ze de hele tijd naar je staren. :o

Als je toch even moet rusten... als iemand compound doet kijk ik er graag naar voor techniek/gewicht :)

Vandaag kwam een groep van 4 buitenlanders binnen in men gym in Antwerpen, had ze nog nooit eerder gezien maar aangezien ze binnenkwamen met een air van "This place is ours." kreeg ik het gevoel alsof ze er elke dag kwamen... boy, I couldn't be more wrong!

Toen ze na 5 min uit de kleedkamer kwamen, was het al overduidelijk dat het hun eerste keer was, of toch zeker voor 3 van de 4 kerels. De leider (en de sterkste van de hoop) liep als een oerang-oetang een beetje zijn 'muscles' te showen, terwijl de drie anderen (een dikkerd met hangtieten, een klein ventje met armpjes van 25cm en een redelijk normaal gebouwde kerel) hem vol bewondering liepen aan te staren.

De eerste oefening leek de pull ups te worden, maar toen de 'normale' niet eens aan 1 geraakte en de stoere kerel nadien zelf ook maar aan 4 kwam, liepen ze door naar de lat pulldown-machine. Leek me vrij logisch, maar toen ze na één set van de lat pulldown, doorgingen naar de chest press, begon het tot me door te dringen dat ze niet echt wisten waar ze mee bezig waren:

i-have-no-idea-what-im-doing.jpg

Hun training was nadien als volgt:
1 setje lat pull down
1 setje chest press
1 setje triceps cable pulldown
1 setje cable flies
1 setje hanging knee raises
1 setje op een ander rugmachine-ding
1 setje op machine waarbij je je benen open en toe moet doen
...

Jammer genoeg was ik toen zelf klaar met trainen en moest ik snel door, want anders had ik hier nog wel even mee kunnen lachen :)

Cool story bro

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 23:09 ----------

+1111111111111

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 23:09 ----------

mensen die alles bezet houden terwijl ze aan het prate zijn.
+1

Bij ons lopen er ook 2 met die dingen, schandalig ...

Jezus man, so what. Echt joh, zolang ze maar hard trainen en functionele kleding dragen. Heuptas of schoudertas, who cares.

beveiliging pik train op verschillende tijden ;)
en ookal train ik dan "minder" dan jouw ik til wel meer dan jouw mr E-hero:)

+1

Excuses, zegt mijn oom ook altijd. Hij is na 3 jaar trainen nog steeds ver van zijn streef.

De hang jongeren bij alle apparaten en bankjes.. Heb af en toe het idee dat ze komen voor een thee kransje in plaats van te trainen..

Je houdt je meer bezig met anderen dan dat je aan het trainen bent. :o
WTF maakt het uit wat ze aan het doen zijn? In de gym ben ik alleen met mezelf bezig. Het zorgt juist voor meer afleiding als ik ander mans oefeningen bekijk. Misschien vindt je het zelf ook wel vervelend als ze de hele tijd naar je staren. :o

Bodybuilden is een krachtsport (voor mij), en geen conditietraining en daarom neem ik dus ook voldoende pauze. Tijdens die pauze leer ik graag bij en dus kijk ik naar uitvoering van anderen, al was die wel enorm belabberd.

Als je toch even moet rusten... als iemand compound doet kijk ik er graag naar voor techniek/gewicht :)

Dit. (Enkel hadden de kerels in mijn gym nog nooit van compound gehoord denk ik, laat staan dat ze op techniek zouden letten.)

Mensen die komen om te auwehoeren, In plaats van trainen en dat ik dan moet lachen en me niet kan focussen

Terug
Naar boven