MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zullen waarschijnlijk niet verzekerd zijn.

@kukipushup Kun je die quote verwijderen, Rippetoe is waardeloos en is geen enkele seconde aandacht waard.

lol

Haha, daarvoor heeft die teveel credits daar believe me. Goed bevriend met eigenaar enzo.

Helemaal correct, altijd luidruchtig. Hij kijkt je ook echt helemaal aan wanneer je binnenloopt, om een groet te ontvangen :roflol:

:roflol:! je wordt er echt niet goed van, kerel een bierbuik hebben en komt met slipper en pyama naar de gym om even wat te curlen, side raises en db pressen

zitten wij toevallig op dezelfde sportschool?

1. mensen die gaan zitten lullen terwijl ze de apparaten bezet houden.
2. mensen die je niet helpen met bankdrukken
3. mensen die geen deo gebruiken

je komt daar potverdomme toch niet om lekker te ruiken. je moet stinken, dat betekend dat je hebt gewerkt.

in b4 naar zweetruikende mensen zonder fysieke arbeid te hebben gedaan.
dan ben ik het met je eens, stinkende mensen moeten wieberen.

FlyingNederland@kukipushup
Kun je die quote verwijderen, Rippetoe is waardeloos en is geen enkele seconde aandacht waard.

idd ban

Mensen die hun fokking dumbbells niet goed terug leggen en gewichten niet van de barbells halen als ze klaar zijn..

Ben je met een lekker setje bezig, ken je weer dumbbells gaan zoeken.. jeeZz.. :mad:

Mensen die hun fokking dumbbells niet goed terug leggen en gewichten niet van de barbells halen als ze klaar zijn..

Ben je met een lekker setje bezig, ken je weer dumbbells gaan zoeken.. jeeZz.. :mad:

Hoort mensen dat hier vaak zeggen. Heeft ook met de sportschool eigenaar te maken.. Bij ons krijg je wel kritiek als je dit meermaals doet, zelfde van schijven te laten slingeren.
Ligt er kraaknet bij bij ons, en ook altijd op de correcte plaats.

I get annoyed when the bar is left so high with weights on and they just walk off and do something else,It's not too much to ask that when your finished using stuff that you put it back or/and set it at a hight that midgets like me can work with,is it?

Hoort mensen dat hier vaak zeggen. Heeft ook met de sportschool eigenaar te maken.. Bij ons krijg je wel kritiek als je dit meermaals doet, zelfde van schijven te laten slingeren.
Ligt er kraaknet bij bij ons, en ook altijd op de correcte plaats.

Ja dat sowieso, ligt zeker aan de eigenaar en personeel...

I get annoyed when the bar is left so high with weights on and they just walk off and do something else,It's not too much to ask that when your finished using stuff that you put it back or/and set it at a hight that midgets like me can work with,is it?

They're just selfish, pisses me off too

i know that feel :P

Idd dat dumbbells verhaal en gewichten van de barbells gebeurt bij ons dagelijks... Word er gewoon simpel van.. Iedere keer weer alles eraf halen.. kleine moeite ff terugleggen.. maarja..

Heb er in mijn gym dus echt haast geen last meer van de laatste tijd, 9 van de 10x word alles er af gehaald, die andere 1 keer is het een klotesjonnie die drukker bezig is met communiceren met zijn holmaatjes aan de andere kant van de gym.

Dumbbells leg ik bijna altijd wel terug, maar schijven haal ik nooit van een machine/barbell af :)

Waarom niet??? Van gewichten opruimen krijg je ook spierballen ;)

Precies dat is het idee. Wij hebben die hier ook hangen op de muur die tekst.

"Van je gewichten opruimen word je ook sterk!" met een afbeelding van Arnold erachter. Dat hing bij ons, slaat nergens op haha. Is nu ook weer weg.

Ik ruim overigens gewoon me zooi op ;)

Terug
Naar boven