MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

? huh mijn NL is erg slecht.

---------- Post added 28 August 2012 at 14:45 ----------

Omdat ik kom uit Engeland en soms is wat ik hier schrijf zo slecht in het Nederlands is.

Goed genoeg om verstaanbaar te zijn toch. En je kunt er alleen maar beter in worden door het veel te doen.

Omdat ik kom uit Engeland en soms is wat ik hier schrijf zo slecht in het Nederlands is.

jouw nederlands is goed te lezen... natuurlijk maak je nog veel fouten, maar dat valt hier op 't forum eigenlijk nauwelijks op. Er zijn hier veel gasten die nederlander zijn en slechter schrijven dan jij. Ik zou zeggen gebruik dit forum lekker als oefen terrein ;)
en kom je er een keertje niet uit, kan je nog altijd even over schakelen.

wat je vraag betreft...
1) het gebeurt mij haast nooit dat iemand mij vraagt om hulp, maar als je een concrete vraag hebt zou ik geen bezwaar hebben je even te helpen.
2) ik vraag zelf ook regelmatig iemand om te spotten bijvoorbeeld, doe dan mijn training zover tot het laatste setje, en vraag dan iemand om 1 setje te spotten, nog nooit gemerkt dat iemand zich hieraan ergerde.
Maak altijd de tijd die je van een ander nodig hebt zo kort mogelijk.

oefening maakt kunst

veel mensen zullen wel bereid zijn je helpen tijdens de rust die ze tussen setjes pakken, hangt van de persoon af. Ik sowieso wel, vast wel meer mensen hier

Die 'grote' jongens die serieus 1,5 uur bezig zijn met incline bench press. Gisteren ook weer twee. Kan je zelf niet normaal je programma afwerken.

Ik vind het irritant dat iedereen ALTIJD op de pulldown machine en de chest fly machine zit. Van huisvrouw tot fitness boy, van beginner tot gevorderd, people love those machines.

Zever, dus je zegt dus dat mensen gewoon met basisoefening moeten trainen en zo dus bepaalde spiertjes later achterlopen en DAARNA pas fixen met zulke oefeningen als JM press?

Dat is pas k*t advies.

Bemoei je gewoon niet met wat andere doen.
Trouwens, er is niks speciaal aan JM press, 't is gewoon een variatie voor een nieuwe tricep oefening. Je gaat er echt geen 'speciale' gains mee maken.

Wat boeit het mij of jou nu dat de meeste niet eens weten wat het is, je traint toch voor jezelf zeker.
Variation is the key.
Zegt toch ook niemand dat je uit je nek lult, gewoon dat je niet zo denigrerend moet doen tegen mensen die je niet eens kent.
Zal straks ook eens je YouTube checken om misschien nog wat bij te leren.

Ten eerste is dit een openbaar forum, daar geven mensen wel vaker advies aan elkaar (wat jij dus blijkbaar bemoeien vindt), misschien had ik het wel iets subtieler kunnen doen, maar ja zo ben ik nu eenmaal soms.

Ik geef jou degelijk advies, hou het bij de compounds en basic assistance (jij maakt daar van dat je alleen maar mag bankdrukken). Doet dat af als k*tadvies (zegt later weer dat niemand zeg dat ik uit mijn nek lul, wat je dus gewoon zelf een paar posten daarvoor doet), hebt nog niet eens door dat bij een beginner daardoor helemaal niks achter gaat lopen omdat je alles gewoon traint. Normaal gesproken heb ik het helemaal niet over mijn trainingservaring, maar als zo´n snotneus als jij gaat beweren dat ik maar wat bullshit loop te verkondigen refereer ik daar inderdaad naar ja. Maar als jij ooit nog eens wat wilt bereiken en niet weer over een paar maandjes kapt door motivatie gebrek zou ik je vooral aanraden eens wat minder bijdehand te worden.

Let it be bro, als hij zich zo graag superieur wil voelen dan moet hij dat maar doen. Heeft niet veel nut om met zo'n mensen te discussiëren of zelfs om te gaan.

Zo´n mensen? Maar het is wederzijds, aan jouw kortzichtige reactie te lezen is discussiëren met jou inderdaad zonde van de tijd.

Ik haat Personal trainers. Opbokken met je labbekakkerige schema's en domme geneuzel. NEE ik wil je advies niet en NEE ik wil niks boeken. Opdonderen. Ga lekker huisvrouwtjes op een modifast dieet "helpen" met 5x15 reps op de adductor machine, maar laat mij gewoon met rust als ik me sta op te laden voor een setje squats.

Vooral die mong*len die een mannetje van 50kg zijn squats laten supersetten met zijn bench (echt, het gebeurt). Twee stations bezet...

Laatst bewerkt:
Ten eerste is dit een openbaar forum, daar geven mensen wel vaker advies aan elkaar (wat jij dus blijkbaar bemoeien vindt), misschien had ik het wel iets subtieler kunnen doen, maar ja zo ben ik nu eenmaal soms.

Ik geef jou degelijk advies, hou het bij de compounds en basic assistance (jij maakt daar van dat je alleen maar mag bankdrukken). Doet dat af als k*tadvies (zegt later weer dat niemand zeg dat ik uit mijn nek lul, wat je dus gewoon zelf een paar posten daarvoor doet), hebt nog niet eens door dat bij een beginner daardoor helemaal niks achter gaat lopen omdat je alles gewoon traint. Normaal gesproken heb ik het helemaal niet over mijn trainingservaring, maar als zo´n snotneus als jij gaat beweren dat ik maar wat bullshit loop te verkondigen refereer ik daar inderdaad naar ja. Maar als jij ooit nog eens wat wilt bereiken en niet weer over een paar maandjes kapt door motivatie gebrek zou ik je vooral aanraden eens wat minder bijdehand te worden.

Je haalt alles uit de context..., heeft geen zin jongen..

1. Met je eerste alinea ben ik het eens.
2. Wat je zegt over basis oefeningen en bankdrukken dat was gequote op Guts zijn post, om mijn quote op jou post heb ik het helemaal niet over bankdrukken.

3. "hebt nog niet eens door dat bij een beginner daardoor helemaal niks achter gaat lopen omdat je alles gewoon traint"
En een gevorderde traint dan niet alles ofwat? Blijft altijd hetzelfde...
Beginners trainen meestal niet alles door beperkte kennis en nog stapje verder is dat veel beginners benen niet eens trainen.

4. Niks mis mee om het te hebben over je trainingservaring, dat is een goed argument om je punt te versterken.

5. Laat die laaste 2 zinnen maar eruit als je niet weet tegen wie je het hebt.

------------

Maar boeie snap je punt, je snapt mijn punt.
Deze discussie heeft geen zin en ik heb er ook geen zin meer in + dit is offtopic zoals zoveel in dit topic. :D

Bedankt voor je advies, maar volgende keer op een subtielere wijze zonder iemand te beledigen.
Vergeven en vergeten, zand ervover.

goed dat je hem leert argumenteren bjorng, maar je blijft een phaggot

images?q=tbn:ANd9GcR0x3nLWtFXM6LCXPISd3S1Mq8wBtqZnS0fAgLh7VIPHiz7KGTb&t=1.jpg

Lol, ook keer wat meegemaakt in de gym.

Zat te db pressen, hierna wou ik db roeien maar zitje was stuk. Dus ik dacht, gebruik bankje er wel naast. Blijkbaar werd het door een 40-50 jarige pauper-pimp gebruikt. Hij heeft verder geen handdoek/flesje er neergelegd.

Hij: Nee, ik heb bankje in gebruik.
Ik: Ja, dan moet je een handdoek neerleggen. Je staat zelf bij de cable station en je spullen liggen op de incline bank.
Hij: Ga maar weg, ik gebruik deze bankje.
Ik: Mooi niet.

Dus hij draait zich om en wil eerst cable oefening gebruiken en ik leg mooi me handdoek op de bank en de hele gym staat te kijken wat er gaat gebeuren. :roflol:

Hij werd helemaal aggressief en begon fok off te schreeuwen. Toen dacht ik fok deze homo, heb wel beters te doen dan dit gejank. Moest wel ff inhouden. Ik kom om te trainen, jezus het is een volwassen man van 40+

Is echt een pauperdude, 20kg dumbbell press zo hard mogelijk kreunen met zijn trainingsmattie en gewichten zover mogelijk van hem afgooien. Hij doet alsof hij een legende is daar en iedereen kent :roflol:

Zo, heb ik het toch een of andere manier kwijt geraakt!

Ik vind het irritant dat iedereen ALTIJD op de pulldown machine en de chest fly machine zit. Van huisvrouw tot fitness boy, van beginner tot gevorderd, people love those machines.

Misschien moet jij je dan eens achter je oren krabben waarom jij deze oefening wil doen :D

Een oefening die zelfs huisvrouwen doen, kom op;)

Klacht indienen bij eigenaren van de gym, als je t collectief doet wordt hij vast wel er uit getrapt :roflol:

bij ons op sportschool lag een keer de hele wc vol met schaamhaar, iemand had zn kont geschoren ofso de hele bril lag onder

en vorige week zat de hele rand onder met spetterpoep :roflol:

Ik zie het al helemaal voor me, ga je op de wc zitten hoor je naast je steeds zoon gezoem denk je van wat komt dat tog? staat iemand met een rare houding zijn schaam haar te scheren naast je... :L

Zat te db pressen, hierna wou ik db roeien maar zitje was stuk. Dus ik dacht, gebruik bankje er wel naast. Blijkbaar werd het door een 40-50 jarige pauper-pimp gebruikt. Hij heeft verder geen handdoek/flesje er neergelegd.

Ik: Ja, dan moet je een handdoek neerleggen. Je staat zelf bij de cable station en je spullen liggen op de incline bank.

Dus hij draait zich om en wil eerst cable oefening gebruiken en ik leg mooi me handdoek op de bank en de hele gym staat te kijken wat er gaat gebeuren. :roflol:

Hij werd helemaal aggressief en begon fok off te schreeuwen. Toen dacht ik fok deze homo, heb wel beters te doen dan dit gejank. Moest wel ff inhouden. Ik kom om te trainen, jezus het is een volwassen man van 40+

Is echt een pauperdude, 20kg dumbbell press zo hard mogelijk kreunen met zijn trainingsmattie en gewichten zover mogelijk van hem afgooien. Hij doet alsof hij een legende is daar en iedereen kent :roflol:

hij is zeker ook luidruchtig aan het praten, sommige mensen voelen zich ongemakkelijk als ze met hem praten of bij hem in de buurt zijn, gaat naast je staan wachten tot je klaar bent met je oefeningen en vragen hoeveel sets je nog moet en is zeker altijd te vinden in de sportschool. als dat zo is, ken ik dat soort figuurtjes wel.

Die mensen moesten ze gewoon gelijk uit de sportschool trappen..
anders doe je laterail raises naast hem, en stoot je prongelijk aan, bij ze kaak :)

Terug
Naar boven