XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

lateb we weer naar het topic gaan waarvoor het bedoelt is ;-)

waar ik een hekel aan het als ik aan het trainen ben,

een training maat die loopt te zeuren dat hij niks van de oefening voelt dus het een k*t oefening is, en daarom een andere oefening wil doen

een ouwe lul die 2x20 kg drukt met een belt en daarna 3 kwartier gaat lullen

hoor in mijn gym zo vaak van goed dat je deadlift/squat zeg ik doe jij em ook dan hoor ik vaak ja veel te vermoeiend :roflol: geef ze wel gelijk ofcourse

Ik heb er een hekel aan als er iemand aankomt die geen warming up of iets doet en meteen zijn max probeert om te showen en dan ook nog eens de helft cheat haha.

Coolstorybro

Af en toe is het gewoon te gezellig in de gym. Is gewoon hele chille sfeer daar.

Af en toe is het gewoon te gezellig in de gym. Is gewoon hele chille sfeer daar.

Ik heb dit probleem echt vaak in het weekend. Sinds ik op kot zit train ik altijd in Gent en in het weekend ga ik dan naar mijn gym waar ik vroeger altijd trainde. Als ik dan iemand tegenkom die ik lang niet gezien heb ben ik sowieso een halfuur van mijn training kwijt :o. Maar altijd leuk natuurlijk :).

Mensen die zo nodig heel hun deodorant leeg moeten spuiten in de kleedkamer, en zodra ik er doorheen loop ik bijna niet meer kan ademen

aan die eikel die steeds proteine farts in mijn home gym laat ... wait whut

Xx

al die spiegels die in de gym hangen... kan me eigen rotkop niet uitstaan!

Geweldig

Ik heb er een hekel aan als er iemand aankomt die geen warming up of iets doet en meteen zijn max probeert om te showen en dan ook nog eens de helft cheat haha.

helemaal waar:o

:( nu val je weer iemand indirect aan. hij mag toch zijn zegje doen? is immers topicdoel, vind hetzelf een goede opmerking. heb ook een hoop van die gabbies rondlopen. max-en met een knalroodhoofd. heb ze wel wel een eentraining van zeker 4,5 minuten zien maken:o

Laatst bewerkt:
Mij raakt ie er nie mee hoor als hij er een opmerking over wil maken moet ie dat zelf weten :)

nee maar BjornG heeft, mijns inziens, nogal eens de neiging geirriteerd uit de hoek te komen, en een reminder aan een stukje zelfbehoedzaamheid heeft nog nooit iemand belemmert zichzelf een betere "online" houding te geven.;)

• Like
Waarderingen: DG80
Wat een gezeik altijd hier :roflol:

Een hekel aan mensen die zonder warming up hun max doen? hoezo zou je daar uberhaupt op letten......

laat mij nou ff zeiken man pantrofl...
moet je ff een paar pagina's terug lezen, dan snap je mijn repliek, mijn insteek aangaande dit topic is altijd al geweest
oordoppen in en gaan met de banaan ipv letten op alle andere bezigheden.:o

Laatst bewerkt:
Wat een gezeik altijd hier :roflol:

Een hekel aan mensen die zonder warming up hun max doen? hoezo zou je daar uberhaupt op letten......

Nja hekel niet opzich, maar als er zoon figuurtje komt die bvb in het dagelijks leven iedereen belachelijk maakt enzo de sportschool inloopt die net 50 kilo benched dat ook meteen doet en na 4 herhalingen stopt en wegloopt.. Eigenlijk is het eerder grappig :D

Terug
Naar boven