MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

toch een jochie van 16 ofzo advies gegeven, soms kan ik het niet laten. was net nieuw en deed chest machine heb ik hem benchpress/incline dumbbell press voorgedaan zet hij alvast 1 stap in de goede richting. hij had al moeite met 20kg bankdrukken :roflol: maargoed zo is iedereen begonnen

alstie doorvraagt geef ik hem deze site+mijn username eerste dbb'er die ik RL ken yeuhh
pedo

bij mij in sportschool heb je max 20 kg schijven

Vandaag liep er een ouwe kerel in een polo met daaronder alleen een ballenknijper door de gym ( wc zit stukje verder dan de kleedkamer )

Alsof je in een tehuis voor demente bejaarden zit..

dat er alleen maar hoogbejaarde trainen! :(

Zag vanochtend een vader met zijn 6 jarige zoontje trainen, hij liet hem een paar oefeningen doen met 1 kg dumbbells die hij allemaal verkeerd uitvoerde. Maar hij liep steeds in mijn weg en dat irriteerde me, maar ik vind kinderen in het algemeen irritant.

toch een jochie van 16 ofzo advies gegeven, soms kan ik het niet laten. was net nieuw en deed chest machine heb ik hem benchpress/incline dumbbell press voorgedaan zet hij alvast 1 stap in de goede richting. hij had al moeite met 20kg bankdrukken :roflol: maargoed zo is iedereen begonnen

alstie doorvraagt geef ik hem deze site+mijn username eerste dbb'er die ik RL ken yeuhh

ik geef tegenwoordig niemand meer adviezen in de gym die ik niet ken..... grote kans dat ze na 1 week toch weer pleite zijn. enige wat ik doe is ze achter hun rug om uitlachen. geef alleen nog maar advies aan mensen waarvan ik weet dat ze het apprecieren.

en fakking gevaarlijk. als je gefaald hebt met 30kg dumbbellpress ga je echt niet kijken wat er op de vloer naast je ligt maar pleur je ze gewoon neer. zag vanmiddag ook kinderen (ook die leeftijd) zou ze echt de zaal uit hebben gemaand kan gewoon niet.

Als je alleen woont met haar zou dat wel een boel verklaren

:trollface:

:roflol: jk

srs ik woon alleen met me moeder :p

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 11:52 ----------

Zag vanochtend een vader met zijn 6 jarige zoontje trainen, hij liet hem een paar oefeningen doen met 1 kg dumbbells die hij allemaal verkeerd uitvoerde. Maar hij liep steeds in mijn weg en dat irriteerde me, maar ik vind kinderen in het algemeen irritant.

Bunny.
Speel jij soms ook achtungdiekurve?

Terug
Naar boven