- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Is toch eigenlijk hetzelfde als grotere kerels die meer gewicht verplaatsen met geluid. Even moeilijk voor beide.
diep
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch eigenlijk hetzelfde als grotere kerels die meer gewicht verplaatsen met geluid. Even moeilijk voor beide.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jongens die lichtgewicht zijn en erg veel geluid maken bij een oefening vind ik erg irritant.
1m81 75kg -Dus je moet 90kg + wegen voordat je geluid mag maken. Makes sense srs.
ectos die me stiekem aankijken via de spiegel, fakking hommels
hou je oogjes lekker op je eige spiertjes![]()
Nee niet waar, ik kijk gewoon vooruit in de spiegel en zie ineens een paar hommel ogen naar me staren wat moet ik dan doenJe moet toch naar iemand kijken om te weten of die ook naar jou kijkt. Als dat het geval is kan ie zeggen dat jij hommel bent en voor je moet kijken

Nee niet waar, ik kijk gewoon vooruit in de spiegel en zie ineens een paar hommel ogen naar me staren wat moet ik dan doen![]()
Nee niet waar, ik kijk gewoon vooruit in de spiegel en zie ineens een paar hommel ogen naar me staren wat moet ik dan doen![]()

huh