MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- Gasten die alles bezet houden en met hun supersets bezig zijn. (van apparaten tot bankjes)
- Handdoekje ergens leggen en verderop even kletsen.... Als je de handdoek eraf pleurt zie je ze meteen jouw kant opkomen en verder gaan met hun setjes. :o
- Puinhoop bij DB rack
- Drukte
- Deadlift moet ''stilletjes'' gebeuren
- En of course, pottenkijkers met 'n neerkijkende blik. :roflol:

CONCLUSIE: commerciële k*tgym is het.

Idd that ****ing towel, gisteravond ook mee mogen maken.
Een kerel die een circuitje deed toen ik binnen kwam en zag hem net afstappen van de BP maar wel z'n handdoek laten liggen.
Op zich geen probleem, dus ik wat opwarmen en telkens ff teruglopen of hij klaar was maar de handdoek lag nog steeds op de bench.
Dus toen ik klaar was met uitgebreid opwarmen toch maar vriendelijk gevraagd of hij nog gebruik maakte van de BP, waarop hij antwoorde dat hij die helemaal niet gebruikte
en alleen op de bench aan het uitrusten was :rolleyes:

Idd that ****ing towel, gisteravond ook mee mogen maken.
Een kerel die een circuitje deed toen ik binnen kwam en zag hem net afstappen van de BP maar wel z'n handdoek laten liggen.
Op zich geen probleem, dus ik wat opwarmen en telkens ff teruglopen of hij klaar was maar de handdoek lag nog steeds op de bench.
Dus toen ik klaar was met uitgebreid opwarmen toch maar vriendelijk gevraagd of hij nog gebruik maakte van de BP, waarop hij antwoorde dat hij die helemaal niet gebruikte
en alleen op de bench aan het uitrusten was :rolleyes:

ik vraag altijd gewoon meteen hoeveel sets iemand nog moet als ik iets nodig heb :o

handdoek betekend dat apparaat van jou is ofzo?

nooit begrepen.

als ik erbij moet, MOET ik er bij :D

Laatst had bij ons iemand het shoulder press toestel als kapstok voor zijn trui gebruikt. Hij heeft dat toestel verder niet aangeraakt tijdens zijn training.
Nu gebruik ik dat ding zelf nooit, dus had er ook geen last van, maar blijft toch een enorm asociale actie...

Laatst had bij ons iemand het shoulder press toestel als kapstok voor zijn trui gebruikt. Hij heeft dat toestel verder niet aangeraakt tijdens zijn training.
Nu gebruik ik dat ding zelf nooit, dus had er ook geen last van, maar blijft toch een enorm asociale actie...

Zie ik bijna elke keer wel.

Laatst was het ontzettend druk, iets van 9 man verdeeld bij 5 bankjes. 1 iemand, die niet eens bij de bankjes was had gewoon zijn handdoek, telefoon en water op één van die bankjes gelegd.. af en toe liep hij terug naar het bankje om zijn telefoon te checken en wat water te drinken, verder geen gebruik van gemaakt.

Ik zat daar gewoon te lachen om hoe belachelijk het was.

Ook al legt iemand zijn handdoek ergens op dan vraag je toch gewoon even of je er alsnog op kan als diegene superset doet of ergens aan het praten is ? Snap het probleem niet echt.

Zelfs als iemand tergend lange rustpauzes neemt op een apparaat kan ik gewoon vagen of ik even een set tussendoor kan doen ofzo.

:roflol: Doe ik ook vaak. Of gewoon op een bankje voor mij terwijl ik het bankje niet nodig heb. Maar als iemand het bankje nodig heeft (en het vraagt) dan neem ik m'n boeltje weg.

Zie ik bijna elke keer wel.

Laatst was het ontzettend druk, iets van 9 man verdeeld bij 5 bankjes. 1 iemand, die niet eens bij de bankjes was had gewoon zijn handdoek, telefoon en water op één van die bankjes gelegd.. af en toe liep hij terug naar het bankje om zijn telefoon te checken en wat water te drinken, verder geen gebruik van gemaakt.

Ik zat daar gewoon te lachen om hoe belachelijk het was.
Eigenlijk was je aan het huilen omdat je vroeg of je het bankje mocht gebruiken maar dat mocht niet en jij bent te ecto om er iets tegen te doen.

echtverhaal/10

Hehe

Jongens die lichtgewicht zijn en erg veel geluid maken bij een oefening vind ik erg irritant.

Is toch eigenlijk hetzelfde als grotere kerels die meer gewicht verplaatsen met geluid. Even moeilijk voor beide.

Terug
Naar boven